Author Topic: Ketkä missit ovat kovia syömään?  (Read 1768 times)

69

• Guest
Ketkä missit ovat kovia syömään?
« on: June 26, 2003, 19:02:00 pm »
Tulee mieleen Heidi Willman ja Jenni Dahlman.  [thum]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: June 26, 2003, 19:11:00 pm »
Toivottavasti eivät monetkaan. Ja oli yököttävää katsoa, kun Piritta Hannula poseerasi viimeisessä Seurassa makkara naamalla.  [18_crazy]

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #2 on: June 26, 2003, 20:57:00 pm »
Mitäs Rantsu tuolla tarkoittaa, että toivottavasti ei monetkaan? Onko syömisessä jotain inhottavaa.  [Confused]  
Eri asia on tuo ruualla pelleily. En minäkään siitä pidä.  [18_crazy]

maaria

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #3 on: June 26, 2003, 20:59:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
Toivottavasti eivät monetkaan.   [18_crazy]

Toivottavasti monetkin. Ei ole tervettä olla syömättä kunnolla... Ja monista misseistä näkee että he eivät syö riittävästi. Itse olen aina ollut ns. "missimittainen", mutta ruokahalua löytyy vaikka muille jakaa. Kun vaan muistaa syödä terveellisesti...
Tätä mieltä minä.

Pavarotti

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #4 on: June 26, 2003, 21:24:00 pm »
hyvä Maaria samaa mieltä ja pitäähän naisessa "jotain" olla mistä pitää kiinni. Syökää ja juokaa siihen malliin miten liikutte ja miettikääpä tätä : mitä olis kesä ilman grillijuhlia:).

Niko Palmu

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: June 26, 2003, 21:30:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Pavarotti:
hyvä Maaria samaa mieltä ja pitäähän naisessa "jotain" olla mistä pitää kiinni. Syökää ja juokaa siihen malliin miten liikutte ja miettikääpä tätä : mitä olis kesä ilman grillijuhlia:).

No ei nyt misseillä saa liikaa olla mistä pitää kiinni.  [Smile]

maaria

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: June 26, 2003, 21:30:00 pm »
Grillijuhlat kunniaan! Ja lisäksi... Mitä olis kesä ilman JÄÄTELÖÄ?!!! Sama kuin sauna ilman kiuaskiviä... Joten, olkaa nättejä, mutta syökää!   [Big Grin]

Petra

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: June 26, 2003, 23:17:00 pm »
Mun mielestä makkarat pitäis oikeesti kieltää ihmisiltä! Miten sellaista voi tunkea suuhunsa??   [18_crazy]  

Montakohan suomalaisten ylikiloa on syntynyt makkaran ansiosta?

Tietääköhän ihmiset yleensäkään mitä he suuhunsa tunkevat? Mua puistattaa kaikki lihavalmisteet ihan älyttömästi.
Miten joku voi perustella lihansyömisensä sillä, että se on "luonnollista", kun sen ostaa lihatiskiltä hienosti pakattuna?
Luonnollista se on silloin, kun pyydystää itse saaliinsa.
Ja kyllä, syön itse kalaa, mutta en pidä heidän kärsimyksiään mitenkään verrattavina esim. naudan, sian ja erityisesti kanojen kärsimyksiin.   [Frown]  

Kun mua aina pyydetään perustelemaan mun vegetarismia, voisiko joku lihansyöjä ystävällisesti perustella omaa vakaumustaan?   [Razz]

Petra

• Full Member
(No subject)
« Reply #8 on: June 26, 2003, 23:20:00 pm »
Niin ja kesä on aivan ihanaa aikaa ilmakin jäätelöä!   [thum]  

Ei vaan, kyllä täällä Ruotsin maalla joskus kaipaa kovastikin niitä Valion jätskikioskeja...  [Embarrassed]

maaria

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #9 on: June 26, 2003, 23:39:00 pm »
No niin, että jotta nyt ei tule väärinkäsityksiä, niin mitä makkaroihin tulee, olen kyllä Petran kanssa täysin samalla linjalla. Ja nyt kun joku ihmettelee äskeistä grillikommenttia, niin grillata voi paljon muutakin.

Itse syön kyllä lihaa, mutta suosin kalaa ja kanaa, punaisesta lihasta tulee niin raskas olo. Ja vaikka siitä luopuisinkin kokonaan, niin siihen ei liity minkäänlaisia eettisiä tms. vakaumuksia, kärsimyksensä kaloillakin...

Ja tässä vaiheessa herää kysymys että miten tämä kaikki enää liittyy missien syömiseen...

756

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: June 27, 2003, 01:32:00 am »
"Ketkä missit ovat kovia syömään?"
-Mikäs kysymys tää nyt sitten on?   [Confused]  

Mun mielestä jokainen syö just ihan niin paljon tai vähän kun haluaa -myös missit. Kroppa on missin tärkeä työväline, joten jos syö "liikaa", niin se vaikuttaa myös töiden määrään. Mut eiköhän jokainen itse tiedä mikä on sopivasti. [Smile]
Ja se että syö kunnolla (siis oikeeta ruokaa, ei herkkuja) on vaan tervettä ja hyvä juttu!  [thumb]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: June 27, 2003, 01:51:00 am »
On missejä jotka syövät todella vähän ja pääasiassa pelkkää kasvista. Sitten on näitä jotka viihtyvät mäkkärissä ja vetävät suuria aterioita.

Pavarotti

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #12 on: June 27, 2003, 14:54:00 pm »
Niko hyvä tokihan " jotain " voi olla mitä vaan(mistä pitää kiinni), pitää vaan käyttää mielikuvitusta. Liian laiha on liian laiha ja niin edespäin. Toisaalta taas kun puhutaan misseistä niin rajat on hiukka tiukemmat, mutta kyllä hyvän näköisen ja kauniin naisen huomioi helposti. Mites niko tällänen: kohti ääretöntä ja sen yli:).

Niko Palmu

• Full Member
(No subject)
« Reply #13 on: June 30, 2003, 08:26:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Petra:

Kun mua aina pyydetään perustelemaan mun vegetarismia, voisiko joku lihansyöjä ystävällisesti perustella omaa vakaumustaan?    [Razz]

Mitäs perustelemista tuo nyt tarvitsee? Liha on hyvää ja omatunto puhdas.  [Smile]

Petra

• Full Member
(No subject)
« Reply #14 on: June 30, 2003, 09:05:00 am »
No sehän on hienoa, en minäkään ymmärrä miksi minun on perusteltava lihansyömättömyyttäni.   [Confused]