Eikö tämä ole nyt sitä samaa kuin mitä minä yritin kysyä siitä avioliitto jutusta eli miksi uudet kisat ovat neitikisoja, vaikka ns. moraali on jo mennyt.
Tossa oli satiiria. Olen samaa mieltä kuin Petra. Kyllä on korkeampana moraalinen yleisesti pidetty ihmistä, joka näyttää tissinsä yhdelle kuin miljoonalle..olipa neitsyt tai ei..vai miten se meni??
Kyllä alastomia ovat kaikki, mutta alastomuus ei ole luonnollista. Onko rantsu huomannut, että evoluutio on mennyt eteenpäin? Alastomuus on kaupallistunut, joten se ei ole luonnollista julkisissa esityksissä...ja toisaalta nimenomaan siellä se juuri on
Minusta tuo verkkoasu ei tee naisesta alastonta! Sitäpaitti olen itsekin ihmetellyt, että mikä oikeus miehillä on kulkea pelkissä pöksyissä, mutta nainen ei saa tissejään näyttää. Tai saa, mutta saa leiman kanssa!
Pitäisi kyllä missikisoissa olla selvät rajat mitä saa näyttää ja mitä ei. Kerran alastonkuvissa ei ole saanut olla mukana eikä naimisissa saa olla, niin miksi hyvät ihmiset lavalla saisi olla alastomana ja neitsyyttä ei tarkisteta????
Ai, niin ei se ollutkaan se neitsyys siinä aviojutussa vaan se, kun pelättiin niitä mustasukkaisia aviomiehiä! Poikaystävät, kun eivät ikinä käyttäydy samalla tavoin kuin aviosiipat...
![[18_crazy]](graemlins/18_crazy.gif)