Author Topic: MISS ISLANTI YLÄOSATTOMISSA KANSALLISPUVUSSAAN!  (Read 7536 times)

69

• Guest
MISS ISLANTI YLÄOSATTOMISSA KANSALLISPUVUSSAAN!
« on: May 23, 2003, 12:41:00 pm »
Tässä teille taas etukäteen tuleva lööppi! Miss Islanti on valinnut kansallispuvukseen verkkopaidan, jossa esiintyy yläosattomissa. Aika yllättävä valinta!

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: May 23, 2003, 01:57:00 am »
Joo, tämä Islannin kansallispuku on kyllä yksi upeimmista. Kun katselin sitä tuolla MU-sivuilla, niin en huomannut, että tämän tyyppisistä asioista yleensä kohistaan, ainakin missimaailmassa. Missiorganisaatiot ovat todella ahdasmielisiä alastomuuden suhteen. Miksi ei neitsyyttä tarkisteta? Mielestäni se olisi paljon tärkeämpää.

No, joka tapauksessa upea Manu kuuluu kisojen eliittiin tänä vuonna, ja toivon kovasti, että hän voittaa. Vaikka en kylkiluiden poistoista tykkääkään.

69

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: May 23, 2003, 02:03:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
Miksi ei neitsyyttä tarkisteta? Mielestäni se olisi paljon tärkeämpää.

Miksi?

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: May 23, 2003, 02:28:00 am »
Väsyttää kovasti, mutta yritän väsätä nyt lyhyehköt perustelut. Alastomuus on luonnollista ja jokainen on alasti vaatteidensa alla. Ei alastomuudessa ole mitään hävettävää. Ja esim. etelän rannoilla naiset ovat jo vuosikymmeniä esiintyneet yläosattomissa ja en nyt tarkoita nudistirantoja. Naisen alastomuus on yleensä kaunista ja rinnat varsinkin, miksi niitä ei saa näyttää?

Neitsyyden menetyshän taas tarkoittaa, että nainen on ollut miehen kanssa yhdynnässä. Kukaan ei näissä kisoissa ole kuitenkaan ollut naimisissa (no joo, se Brasilia viime vuonna, mutta oli poikkeus) ja neitsyyden menetys tarkoittaa siis moraalista rappiota paljon enemmän kuin paljaat rinnat, jotka voivat olla viattomat ja kauniit.

Yleisen mielipiteen mukaan siis yhdyntä miesten, yhden tai vaikka kuinka monien eri miesten, tuttujen ja tuntemattomien kanssa on sallitumpaa, ja samoin avioton seksi, kuin rintojen paljastaminen. Melkoista kaksinaismoralismia, rinnat on kaikilla, mutta ei välttämättä seksikokemuksia.

Jos mun pitäis valita, yhtä kauniista misseistä tyttö, jonka rinnat näkyy puvun alta tai missi, joka on maannut ties kuinka monen ukkelin (tai vaikka yhdenkin) kanssa, valitsen ekan ja mielelläni!

924

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: May 23, 2003, 02:45:00 am »
[thumb]    [thumb]

Petra

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: May 23, 2003, 11:33:00 am »
Nyt tuo Rantsu veti kyllä pohjat!   [thum]  

Olenko minä siis moraalisesti rappiolla, kun olen harrastanut seksiä ennen avioliittoa, mutta pitänyt rintani vain itselläni ja miehelläni?

Vai koskeeko tämä vain missejä?   [thum]  

Mielestäni siinä ei ole mitään kaksinaismoralismia??? Eikös se seksi kuulu (yleensä   [Wink]   ) kahden ihmisen välille, mutta jos näyttää rintansa koko maailmalle, niin näiden välillä on joku yhteys..?

Tää ei nyt ymmärrä!   [idea]

tyttelityy

• V.I.P. MEMBER
  • "Vanhassa vara parempi!"
(No subject)
« Reply #6 on: May 23, 2003, 18:07:00 pm »
Islannista kun on niin on tainut jäädä kalastusverkko päälle. näkyy olevan vähän rikkikin. niin ainakin katsoin. katseita kyllä saa, muttei kovin kehuttavia..   [thum]    [thum]
-Kauneus on katsojan silmissä!-   

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #7 on: May 23, 2003, 22:02:00 pm »
Eikö tämä ole nyt sitä samaa kuin mitä minä yritin kysyä siitä avioliitto jutusta eli miksi uudet kisat ovat neitikisoja, vaikka ns. moraali on jo mennyt.

Tossa oli satiiria. Olen samaa mieltä kuin Petra. Kyllä on korkeampana moraalinen yleisesti pidetty ihmistä, joka näyttää tissinsä yhdelle kuin miljoonalle..olipa neitsyt tai ei..vai miten se meni??  [Big Grin]  
 Kyllä alastomia ovat kaikki, mutta alastomuus ei ole luonnollista. Onko rantsu huomannut, että evoluutio on mennyt eteenpäin? Alastomuus on kaupallistunut, joten se ei ole luonnollista julkisissa esityksissä...ja toisaalta nimenomaan siellä se juuri on  [Confused]  

Minusta tuo verkkoasu ei tee naisesta alastonta! Sitäpaitti olen itsekin ihmetellyt, että mikä oikeus miehillä on kulkea pelkissä pöksyissä, mutta nainen ei saa tissejään näyttää. Tai saa, mutta saa leiman kanssa!

Pitäisi kyllä missikisoissa olla selvät rajat mitä saa näyttää ja mitä ei. Kerran alastonkuvissa ei ole saanut olla mukana eikä naimisissa saa olla, niin miksi hyvät ihmiset lavalla saisi olla alastomana ja neitsyyttä ei tarkisteta????

Ai, niin ei se ollutkaan se neitsyys siinä aviojutussa vaan se, kun pelättiin niitä mustasukkaisia aviomiehiä! Poikaystävät, kun eivät ikinä käyttäydy samalla tavoin kuin aviosiipat...  [Confused]    [18_crazy]

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #8 on: May 23, 2003, 22:04:00 pm »
Sitäpaitti eikö Rantsun mielestä seksi miehen kanssa voi olla viatonta ja kaunista. Ei sen tarvi olla pahaa ja rumaa!!!

Vai onko Rantsulla rumaa seksiä?...älä ota pahalla  [Wink]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: May 24, 2003, 01:40:00 am »
Osasin odottaakin "ei neitsyeiden" hyökkäystä.  [thum]   No, mutta korostan, että en minä ole neitsyystestejä missikisoihin vaatimassa, vaan olen vaatimassa osallistumisoikeutta näille "itsensäpaljastajanaisille". Ja myös seksityöläisille!

Ketä se haittaisi, jos vaikka Islannin Manuela päättäisikin kisojen uikkarikierroksella jättää bikinien yläosan kokonaan pois? No, kyllä se tiedetään, että hänen kierroksensa keskeytettäisiin ensi metreillä ja diskaus kisasta olisi varma. Ja syy on se, että ihmiset ovat nähneet hänen rintansa! Mutta kukaan ei tiedä, onko Manu harrastanut seksiä miehen/miesten kanssa. Tässä on kyllä musta ristiriita. Tekopyhä meininki.

Mutta terveisiä vaan Petralle ja Iinalle!   [Smile]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: May 24, 2003, 01:43:00 am »
Ja vielä noista mulle tehdyistä seksikysymyksistä. Tässä liikutaan nyt sen verran foorumin sääntöjen rajoilla, että no comments.  [Wink]    [thum]

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #11 on: May 25, 2003, 22:06:00 pm »
En vieläkään ymmärrä sitä mitä moraalitonta siinä on, että on harrastanut seksiä. Riippuen uskonsuunnasta, moraalitonta on se, jos pettää tai harrastaa useamman kanssa tai harrastaa avioliiton ulkopuolella seksiä. Riippuu edelleenkin lahkosta kuinka paljon saa paljastaa kroppaansa ja kuinka paljon ei. Mutta itse seksi ei tai olla moraalitonta kuin selibaattilupauksen tehneille  [Big Grin]  

Idea missikisoissa on kai löytää mahdollisimman kaunis, näyttävä ja ulosanniltaan kykenevä nainen. Ehkäpä siveyssäännöillä yritettiin vielä muutama kymmenen vuotta sitten löytää myös viaton tyttö voittajaksi. Alastomuuden ja seksityöläisten kieltäminen on kai edelleenkin sitä varten. Sekä tuomariston työn helpottamiseksi. Ehkäpä tuomaristo ei osaisi päättää kauneinta, jos kisailijat saisivat olla yläosattomissa lavalla. Tulisi valittua rohkein kisailija. Sellainen kisa pitää järjestää sitten ihan erikseen.

Ja onhan sellaisia kisoja kai olemassakin, joten miksi tehdä missikisoista vastaavanlaisia. Eli pysykööt vaatteet päällä!

Tosin minun mieestäni Islannilla on kuitenkin aika peittävä tuo asu. Pitäisi vain tehdä selvät säännöt,mitä sallitaan ja mitä ei.

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #12 on: May 25, 2003, 22:09:00 pm »
Vielä siitä yläosattomuudesta. Ei kai se ketään haittaisi. Mutta vielä edelleenkin jossain asioissa tai tilaisuuksissa halutaan pitää vaatteet päällä niin kuin ennen vanhaan. Ettei ihan mene mahdottomaksi tämä touhu  [Wink]    [thum]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: May 25, 2003, 22:31:00 pm »
Niin, Afrikan maiden tyttöjen pitäisi oikeastaan kulkea rinnat paljaina,
sillä eikö he tee niin siellä omissa maissaankin,
mutta he ovatkin kohteliata ja ajattelevat, että
maassa maan tavalla!   [Wink]

Sitä ajattelua toivoisin myös meille tänne muuttaneilta muiltakin siis somalit sekä muut jotka voisivat kunnioittaa jokaisen maan tapoja eikä tyrkyttää meille omiaan vain oikeina!
Hups....   [Roll Eyes]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: May 25, 2003, 23:23:00 pm »
Nyt ollaan menossa jo hyvin arkaan aiheeseen. Alunperin piti kuitenkin puhua Manun verkkopuvusta. Eihän se nyt mikään kaunis ole, mutta kantajansa kyllä. Hän on muuten nyt noussut ennakkosuosikkien joukkoon kansainvälisillä palstoilla. VOITTAA???