Author Topic: Onko Jenni Dahlman varikon kaunein?  (Read 3521 times)

Mr. Ken

• New Face
  • *
Onko Jenni Dahlman varikon kaunein?
« on: April 09, 2003, 00:01:00 am »
Lukiessani iltalehteä, huomasin hienon otsikon. Pitääkö se paikkaansa? Onko Jenni todellakin varikon kaunein?

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #1 on: April 09, 2003, 00:17:00 am »
Siinä Ilta-Sanomien lööpissä Jennillä oli vaaleat hiukset!?

Ehkä hänellä oli raitoja tai jotain. Minun mielestäni Jennille sopi paremmin Ruskeat hiukset. Noissa kuvissa hän näytti kalpealta ja oudolta. Liekö kuvissa vika vai värissä?

Ketä muita kaunottaria siellä varikolla sitten on? Kehen verrataan? Jätkiinkö?

Mika Häkkisen vaimo on kaunis? Mutta ei aida olla siellä päin tällä hetkellä??

65

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: April 09, 2003, 00:18:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Mr. Ken:
Pitääkö se paikkaansa? Onko Jenni todellakin varikon kaunein?

On varmasti kauneimmasta päästä, mitä kuskien kimmakavereihin tulee.

Mut varikoilla liikkuu myös kauniita esim. "Campari-tyttöjä" mm. Brasiliasta, joiden kauneudelle ei mun kategoriassa Jenni pärjää!

Petra

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: April 09, 2003, 00:59:00 am »
No on tietysti!
  [love]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: April 08, 2003, 17:03:00 pm »
Ei mitään käsitystä, koska en ole nähnyt muita varikolla olevia. Mutta kaikille on kuitenkin varmaankin yhteistä se, että pää on tyhjää täynnä.  [Wink]

Sasu

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #5 on: April 08, 2003, 17:22:00 pm »
Kauniisiin varikolla liikkuviin naisiin lisäisin myös Foster's Grid Girlit.  [Wink]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: April 08, 2003, 18:44:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
Ei mitään käsitystä, koska en ole nähnyt muita varikolla olevia. Mutta kaikille on kuitenkin varmaankin yhteistä se, että pää on tyhjää täynnä.   [Wink]

Ai kun niitä kiinnostavat menestyneet miehet?

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: April 08, 2003, 21:03:00 pm »
No, lähinnä nyt ajoin takaa sitä, että jos matkustaa maasta toiseen seuraamassa ympyrää ajavia, ilmastoa saastuttavia autoja, niin ainakin ruuvi on löysällä, ihan koko päästä en varmasti tiedä.  [thum]  

Mutta kyllähän sekin, jos valitsee poikaystävänsä sen mukaan, miten tämä menestyy autokilpailussa, on musta aika kummallista.  [Eek!]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: April 09, 2003, 03:11:00 am »
quote:
Mutta kyllähän sekin, jos valitsee poikaystävänsä sen mukaan, miten tämä menestyy autokilpailussa, on musta aika kummallista.   [Eek!]

Se olisi kummallista, mutta kuka niin oikeasti tekee? Tuskin kukaan.

Rantsu kannattaa Linkolan oppeja? Eikö myös niin voisi ajatella, että kun maailman autoihmiset kokoontuvat suurin joukoin tv:n ääreen, autolla ajo kilpailun ajan on huomattavasti vähäisempää kuin jos kilpailua ei olisi?

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: April 09, 2003, 04:23:00 am »
Joo, Linkola on fiksu "jätkä", kovin moni ei pysty menemään noin äärimmäisyyksiin luonnonsuojelussa. Linkolan uutuusvaatimus on, että haluaa ilotalot terveyskeskuksiin. Aika hyvä idis, mutta nyt ei olla enää yhtään aiheessa.  [Embarrassed]  

No, mun on parempi olla näihin formula keskusteluihin osallistumatta ja pysyä vain misseissä tai sitten vaikka politiikassa. Täytyiskin nyt mennä kommentoimaan sitä eläkekeskustelua.  [Wink]  

Ja on mullakin ainakin 2 ruuvia löysällä, toinen pahastikin.  [18_crazy]

Emma2

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #10 on: April 09, 2003, 04:40:00 am »
Hih hii...Rantsullahan on hauskoja mielipiteitä! [Smile]

Olen vähän samoilla linjoilla siinä, että nämä formulakuskien tyttöystävät saattavat olla vähän tyhjäpäitä. Ei tietenkään kaikki, mutta ehkä osa.

Jos nyt ollaan totuudenmukaisia, niin todennäköisesti Jenni ei olisi puhevikaisen Kimin kanssa edes yhdessä, jos Kimi ei olisi kuuluisa saati sitten rikas:)
Naisiahan on aina vetänyt raha peräänsä, ja näitä esimerkkejä misseistäkin löytyy roppakaupalla, vaikka eihän varsinkaan missit sitä tietenkään itse myönnä!

Jos minun henk.koht.mielipidettä kysytään, niin itse en ole koskaan erityisemmin pitänyt muutenkaan Jennin ulkonäöstä erikoisemmin.
Siellä varikolla näkyi olevan paljon kauniita tyttöystäviä, taisiko olla Shumacherilla tai jollain menestyneellä kuskilla oli ainakin tosi kaunis tyttöystävä. Joskus näytettiin ohimennen Iltalehdessä.
Voitti mennen tullen Jennin.

65

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: April 09, 2003, 08:45:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Emma2:
Siellä varikolla näkyi olevan paljon kauniita tyttöystäviä, taisiko olla Shumacherilla tai jollain menestyneellä kuskilla oli ainakin tosi kaunis tyttöystävä.

Ei ainakaan Ralf Schumacherilla, kun Rafu tykkää enemmän pojista!   [Eek!]  

Ja taas isoveljen Corina vaimoa Scumi ei ota enää kilpailuihin mukaan, kun Corina "kantaa" reissuilta kaikki kulkukoirat kotiinsa. Mielestäni niitä on tullut matkamuistoina ainakin kolme kappaletta!

Mä veikkaan, että tarkoitat David Coulthardin ex- Heidiä, joka oli mielestäni kuskien kaunein daami.

Niin ja sit eiköhän Eddie Irvine ainakin naisten määrässä pese koko sirkuksen!   [Big Grin]

[ 09-04-2003, 08:59: Viestiä on muokannut: Kylmäsen Usko ]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: April 09, 2003, 08:55:00 am »
quote:
No, mun on parempi olla näihin formula keskusteluihin osallistumatta ja pysyä vain misseissä tai sitten vaikka politiikassa.

Samaa mieltä! Eikä millään pahalla Rantsu, mutta F1:n kautta on tullut paljon edistystä itse autoteollisuuteen niin turvallisuuden kuin pakokaasupäästöjen puolelle.

Sit kun on ihmisiä, jotka ovat periaatteessa kaikkea vastaan, niin riidaks pistää! Sit ymmärrän yskän jos sun "poliittisen" näkemyksen edustajat eläisivät itse esimerkin omaisesti kuten 1920 luvulla Suomessa elettiin! Rehellisenä ihmisenä voin sanoa et ainakaan mä en pystyis siihen!     [cry]

[ 09-04-2003, 08:57: Viestiä on muokannut: Kylmäsen Usko ]

Mr. Ken

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #13 on: April 09, 2003, 09:48:00 am »
Miksi juuri missit tai muut naiset menevät urheilun ihmeelliseen maailmaan? Liikkuuko siellä mainetta liikaa, ja saadaan julkisuutta. Miksi ei tavallinen suomalainen mies kelpaa?

Vaikka tiedätään, että missit vaativat miehiltä paljon, mutta eikös "formula" ammu hieman yli. Ymmärän kyllä Sanna Pinolan, vaikka se onkin formula kuljettaja.

Harri K.

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #14 on: April 10, 2003, 16:53:00 pm »
Nyt täytyy tuottaa Uskolle pettymys, koska nimenomaan Ralfilla on SE varikon kaunein vaimo eli Cora. Katsokaa itse http://uk.sports.yahoo.com/020818/59/d7q4l.html   [thumb]