Minä olen hyvin konservatiivinen ja vanhoihin kangistunut immeinen.
Se kaikki tuleekin kasvatuksesta sanotaan tai sitten ei tule!
Miten kotona on oltu niin ollaan myös omassa kotona, sekään ei pidä paikkansa! Alasti lapsuudenkodissa ja niin nytkin, ei voi olla niinkään! Usein päinvastoin!
Lapsuudessa äiti ei näytä itseään lapsilleen ja niinpä lapsi haluaa näyttää itsensä kaikille! Etsii näin hyväksyntää ruumiilleen! Voisi olla näin! Todellakin halua näyttää vanhemmilleen!
Minusta kotona ollaan alasti kun pukeudutaan, saunotaan ja joku nukkuukin alasti!
Yleiset saunat ja saunamaailmat ovat luonnollista alastomuutta. Suihkussa käynti kouluissa. Vauvat riisutaan alasti ja vanhukset ja se on ihan luonnollista, vaikka vanhuksille se voi olla sellainen paikka, että en ole enää mitään ihmisenä!
Lääkemainokset, jossa alaston äiti ja vauva posertaa siististi on kaunista, mutta julkisuus hakuisena julkkiksella se ei ole kaunista vaan vallan tavoittelua! Sillä tehdään kauppaa omasta itsestä keinoa kaihtamatta ja se ei ole kaunista!
Alaston odottava äiti on kaunis ja luonnollinen!
Mutta teini-ikäinen kaunis tyttö alasti on usein liian hyväksikäytettävä näytettäväksi kaiken maailman rietastelijoille, jotka voivat turmella sen viattoman kauneuden ja orastavan naisellisuuden!
Pieni tyttö alasti kuuluu vain omalle perheelle, sillä siinäkin piilee vaarat suuret tässä pahassa maailmassa, jos muut pääsevät katselemaan tarkemmin varsinkin kuvissa!
Vanhemmat haluavat suojella rakkaitaan pukemalla heidät vaatteisiin! Vaate suojaa kylmältä, kuumalta, tunkeutujalta ja kiusaukselta!
Tietysti myös kaikkeen vaikuttaa se ihminen itsekin!
Muuten tuosta toisten katselusta alasti niin minä kun otan rillit pois tuolla kylpylämaailmassa niin en minä osaa edes ajtella mitään kun en itse kunnolla nää! Tirkistelijöistä ajattelen, että jos ei ole parempaa katsottavaa niin siitä vaan! Jos osansa vie niin vieköön, kunhan ei koske!
En pelkää alastomuutta, mutta kyllä se kuuluu parisuhteen sisälle eikä ainakaan mihinkään kuviin! Elokuvat ovat sitä pulloillaan ja sitä hellyyttä voisi olla enemmänkin! Eikä vain sitä itseään!
![[angel]](graemlins/angel.gif)