Author Topic: Elina Hurve huomenna JHS:ssa  (Read 1103 times)

254

• Guest
Elina Hurve huomenna JHS:ssa
« on: September 19, 2002, 16:34:00 pm »
20.9. klo 22.30
Vieraina hallitseva Miss Bikini Elina Hurve.
Kauppa- ja teollisuusministeri Sinikka Mönkäre
Cowboys-, ravintola- ja yleismies Sakke Järvenpää. Pitkän linjan lauluntekijä Edu Kettunen.Tuore hittiyhtye Protoni. Lisäksi Lenni-Kalle Taipale yhtyeineen ja Warre Vartiainen.

http://www.mtv3.fi/jhs/index2.shtml

475

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: September 21, 2002, 19:21:00 pm »
Näkikö kukaan eilistä Hytös-showta? Mielestäni hän ei nyt ollut yhtä räävitön kuin aikaisemmin, oli varmaan pelästynyt kommenteista Maria Lundin tapauksessa. Keskustelu käytiin aika asialinjalla. Eikä ollut Ellulla bikineitä!

254

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: September 22, 2002, 13:44:00 pm »
Minä tietysti katsoin kyseisen haastattelun. Oli hyvä ja Elina erittäin kaunis.

Kyllähän haastattelija tyypilliseen tapaan hiukan aliarvioiden misseilyä esitti kysymykset tai oikeastaan heittoja siinä välissä. Kuten esim. kun Elina oli Miss Yyterin 2001 perintöprinsessa niin nyt sitten voitti Miss Bikini Finland kisan, niin ura on haastattelijan mukaan nousujohteinen. Eli itse käsitin sen hienoisena "piikkinä" mutta nuo oli pientä todellakin. Kaikenkaikkiaan kiva haastattelu.

Tästä aiheestahan oli Iltalehdessä artikkeli
http://www.iltalehti.fi/osastot/teevee/20020920_tvJohanna.shtml

[ 22-09-2002, 13:48: Viestiä on muokannut: Sari M ]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: September 22, 2002, 19:52:00 pm »
Joonas oli hieman kesytetty mies! Onneksi, mutta Elina oli kaunis, hurmaava, rento ja sukkelasanainen! Hän pärjäsi tosi hienosti Hytöselle sanailussa.   [thumb]    [blond]

Cindy

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #4 on: September 22, 2002, 21:02:00 pm »
Oi ei voinut kuin ihastella Elinan luonnollista kauneutta! Ja vielä erittäin järkevän oloinen tyttö...pärjää varmasti hyvin myös maailmalla!   [love]    [love]    [love]

Anne Salmenautio

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #5 on: September 22, 2002, 21:53:00 pm »
Täytyihän haastattelu tietenkin katsoa, olen mä sen verran utelias... Elina vaikutti tosiaankin mukavalta ja järkevältä tytöltä!!! Kiva huomata, että on muitakin misseilystä kiinnostuneita sosionomi-opiskelijoita kun mä!  [Wink]