Author Topic: Öykkäröi ja huusi humalassa Kimi Räikkönen sai porttikiellon Kaivohuoneelle  (Read 1444 times)

69

• Guest
Formulakuski Kimi Räikkönen ei osannut höllätä ajoissa lauantaina vaan painoi kaasunsa niin pohjaan, että nappasi öykkärimäisellä käytöksellään porttikiellon Helsingin kerman suosimaan Kaivohuone-ravintolaan.

Kimi Räikkönen juhli lauantai-iltana Kaivohuoneella kihlattunsa Jenni Dahlmanin kanssa iloisissa merkeissä. Jossain vaiheessa iltaa mopo kuitenkin lähti formulalupauksen käsistä. Supisuomalaiseen tyyliin Räikkönen oli reippaassa humalassa.

Useiden silminäkijähavaintojen mukaan Räikkönen huusi ja haistatteli niin arvokkaan ravintolan henkilökunnalle kuin kihlatulleenkin. Omistajan tavoin hän änkesi vippitiloihin, vaikka hänellä ei ole edes vip-korttia.

Titteleitä ei katsottu, kun järjestysmiehet poistivat tähden ihan kuin kenen tahansa muun öykkärin.

Räikkönen oli ennen Kaivohuoneelle siirtymistään juhlinut useissa helsinkiläisissä pintapaikoissa. Hänen seurueensa nähtiin muun muassa Teatteri-ravintolassa.

Alaikäinen Kaivohuoneelle

Iltalehti tavoitti Kaivohuoneen johdon myöhään eilen illalla. Sen tuomio oli tyly. Räikkösen kohtaloksi koitui porttikielto.

- Räikkösen eilisen käytöksen perusteella hän on meillä nyt epätoivottu asiakas. Sitäpaitsi hän on alaikäinen, Kaivohuoneen johdosta todettiin.

Hurjista saavutuksistaan huolimatta 22-vuotias Räikkönen todellakin on alaikäinen Helsingin ykköspaikkoihin. Kaivohuoneen ikäraja on 24 vuotta.

Iltalehti ei eilen tavoittanut Räikköstä kommenttia varten.
-Iltalehti-

http://www.iltalehti.fi/2002/06/17/20020617_uuKimi.shtml

65

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: June 18, 2002, 10:16:00 am »
IHAN OIKEIN !

Kylmä tosiasia ettei sivistystä, älykkyyttä ja peruskäytöstapoja jaeta auton ratin ja penkin välissä. (Ei tosin kyllä kiekkokoulussakaan.)

Todellisuudessa kyllä meidän F1 kuskimme ovat tuonneet Suomea tunnetuksi maailmalla enemmän kuin kukaan muu.

Huono tuuri, ettei esimerkiksi Järvilehdon "Jykä" voittanut maailmanmestaruuksia, koska hän olisi hyvällä ulosannillaan ja sivistyksellään tuonnut reilusti enemmän positiivisuutta maallemme kuin nämä kaikki muut yhteensä.

Ikävä juttu, ettei toisten pää vain yksinkertaisesti kestä julkisuutta ja isoa palkkapussia !

399

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: June 18, 2002, 11:44:00 am »
Mikäköhän tonkin lööpin totuus lienee kun IS uutisoi ettei Kaivohuone ole sinä iltana antanut kenellekään porttikieltoja ja kiistää koko tapahtuman ja IL taas pitää eilisen linjansa.... Sattuisko esim Mirasanella oleen faktoja..?

65

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: June 18, 2002, 15:16:00 pm »
Käytännössähän se menee niin, että kyllä Kaivohuoneelle raha kelpaa, niin ravintoloitsijalle kuin ovimiehille. Kun pöly on laskeutunut, niin Kimi on jälleen tervetullut Kaivolle... menee vähän nöyrempänä sisälle ja muistaa maksaa vähän reilummat tipit ovimiehelle, niin se on siinä !

Kaivolla voi olla joku henkilökuntaan kuuluva, joka on sitä mieltä, että Kimi on epätoivottu asiakas, mutta todellisuus on jotain aivan muuta ! Money is power !

[ 18-06-2002, 15:17: Viestiä on muokannut: Monomeno ]

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #4 on: June 18, 2002, 16:24:00 pm »
Minulla ei ole vähäisintäkään epäluuloa siitä, etteikö Räikkönen oli pöllöillyt Kaivohuoneella. Ei sitten vähäisintäkään.
Hänen tyylinsä tiedetään. Ujosta pikku piipertäjästä (suonette henkilöön menevän ilmaisuni) tulee humalassa raivoilija, joka siivoaa (yrittää) edestään valokuvajat unohtaen tulleensa itse julkisiin tilaisuuksiin (muistissa hyvin parit ravintolanavajaiset syksyltä.)
Kaivohuone säikähti antamaansa vuolasta lausuntoa ja korjaili sitä tämän päivän Ilta-Sanomissa. Toimittajan KAIKETI JOHDATTELEMANA pitäydyttiin siinä, ettei ole soveliasta kommentoida laajemmin ravintola-asiakkaiden käytöstä julkisuudessa. Myös väljästi uutisoitu anniskeluasia haluttiin ehdottomasti korjata. "Kaivohuone ei anna asiasta tämän enempää lausumia," kuittaa kaiken.
Nyt kannattaa muistaa, että asialla oli IS:n puolelta Kimin luottoreportteri Rita Tainola. Totta kai hän halusi tehdä jutusta mahdollisimman valkopesuisen eli kaikin tavoin Kimiä ymmärtävän.
Minusta se, että Kimi väittää kirkkain silmin, ettei MITÄÄN ole tapahtunut, on kuitenkin SILMITTÖMÄSSÄ ristiriidassa LUKUISTEN silminnäkijälausuntojen ja myös RAVINTOLAN edellisten kommenttien valossa. Ei näitä juttuja sentään keksitä.
ILtalehti uutisoi mielestäni totuudenmukaisemmin. "Kimin porttikielto pysyy." Eli sellainen on annettu, vaikka nyt sitten pitäydyttäisiinkin asiaa liiemmin kommentoimasta.
Totta kai Kimi ajan myötä pääsee taas sisään.
Raivostuttavinta on Kimin managerin huuhailut jostakin rapakon takaa. "Kimi on syytön KAIKKEEN." Kaikki on "median ajojahtia."
MINÄ RAIVOSTUN TÄLLAISESTA SILMITTÖMÄSTI!
Kun Kimistä uutisoitiin taannoin hänen kohdallaan ERITTÄIN RÄVÄKÄSTI eli kerrottiin hänen bailanneen itänaisten kanssa yksityisbileissä sviitissä, MINÄ ainakin olisin vetänyt homman oikeuteen TÖRKEÄNÄ KUNNIANLOUKKAUKSENA.
Kimikin uhosi. Manageri uhosi. Kaikki uhosivat.
Juttu lakaistiin iltapäivälehdissä maan alle.
Myöhemmin homma on kaikessa rauhassa haudattu.
Miksi? kysyn minä.
Oliko siinä jutussa sittenkin perää?
Voin kertoa teille hyvät ihmiset....Ei suurissa lehdissä JUTTUJA KEKSITÄ, koska ne kävisivät KALLIIKSI.
Jutuissa on valmiiksi hankittu valaehtoinen näyttö. Ja kirjalliset sopimukset. (Näin ainakin ammattinsa tuntevat toimittajat/mediat menettelevät.)
Minä myös.
Eli jos SINÄ VÄITÄT MINUN KIRJOITTANEEN SINUSTA ROSKAA, HAASTA HYVÄ ISÄ MINUT KÄRÄJILLE. MINULLA ON TODISTUSTAAKKA JA MINÄ TULEN ILOISESTI KÄRÄJILLE NÄYTTÖNI KANSSA.
Näin tämä menee.

69

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: June 18, 2002, 17:16:00 pm »
Rita Tainola on hyvä kaveri Kimin äidin kanssa, siksi positiivinen juttu.

Siis tottakai raha kelpaa Kaivolle. Jos portarille antaa rahaa lähtiessä, niin toteavat "herrasmies". Eivät kai sitten pidä herrasmiehinä kuin rahojensa levittelijöitä..

Kimi kun heittää seuraavan kerran ovella 500 euron setelin tippiä, niin Kaivolla ei ole pokejen mukaan suurempaa herrasmiestä koskaan käynytkään. Imelää sanon minä.

475

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: June 18, 2002, 18:55:00 pm »
YÄK!!!

IT

• ELITE MEMBER
(No subject)
« Reply #7 on: June 19, 2002, 04:28:00 am »
Money talks & opens doors!!!

65

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: June 19, 2002, 08:40:00 am »
Alunperin lähettänyt VALVOJA:
[QB]Rita Tainola on hyvä kaveri Kimin äidin kanssa, siksi positiivinen juttu.

Siis tottakai raha kelpaa Kaivolle. Jos portsarille antaa rahaa lähtiessä, niin toteavat "herrasmies".

---------------------------------------------

Juuri niin ja vielä juuri kyseisellä sanalla ovimies minullekin Kaivon oven avasi pari viikkoa sitten..."herrasmies"...ja se mun antama seteli ei ollut kuin 5 tai 10 euroa ! Puhumattakaan 500:sesta, sillä sais jo varmaan käyttää toilettina vaikka Kaivon vintillä tuhkakuppia.  

Kyllä iltapäivälehtien täytyy olla aika varovaisia uutisoinnin suhteen kun puhutaan Kimistä. Jos haluavat jatkossakin tehdä yhteistyötä Kimin kanssa.

Kiminhän ei välttämättä tarvitse Suomessa uutisointia kyseisiltä lehdiltä eikä muiltakaan ainakaan rahallisesti. Eikä myöskään kilpailu-uransa vuoksi F1:ssä.  

Kukapa meistä ei olisi julkisesti kiistänyt tapahtumaa ... minä olisin varmaan sanonut etten ollut koko ravintolassa kyseisenä iltana.

[ 19-06-2002, 08:42: Viestiä on muokannut: Monomeno ]

Nikki

• Full Member
(No subject)
« Reply #9 on: June 19, 2002, 10:21:00 am »
Tämän päivän IS:n mukaan kyseessä onkin siis VIP-kortti, eikä porttikielto....  [Eek!]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: June 19, 2002, 10:33:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Suvi V:
Tämän päivän IS:n mukaan kyseessä onkin siis VIP-kortti, eikä porttikielto....       [Eek!]    

Tulihan se sieltä !!!      [thum]      Jonkinlainen väärinymmärrys henkilökunnalta ! Todennäköisesti joku henkilökunnasta sai varoituksen tai lopputilin !

Ei henkilökunta saa oikeasti käyttäytyä Kimiä kohtaan ymmärtämättömästi ! Koko juttu on Kaivolle huono mainos ... asia olisi pitänyt heti käsitellä ammattimaisesti ! Amatöörimaista toimintaa ... sanon minä !

Pölyhän laskeutui nopeammin kuin uskoin ... taisi olla raskaampaa formulapölyä .... näin se menee !

Myös IS teki hyvän vedon !

[ 19-06-2002, 12:46: Viestiä on muokannut: Monomeno ]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: June 19, 2002, 10:55:00 am »
Eli Kaivon ikäraja on alennettu nyt virallisesti lauantaisin kahteenkymmeneen kahteen..  [Wink]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: June 20, 2002, 00:06:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt VALVOJA:
Eli Kaivon ikäraja on alennettu nyt virallisesti lauantaisin kahteenkymmeneen kahteen..   [Wink]

Suomen alkoholilainsäädäntö sanoo jotenkin, että anniskelupaikoissa ei saa tarjota eikä myydä alle 18 vuotta täyttäneelle alkoholipitoisia juomia !

Tämä on myös virallinen anniskeluravintoloiden ikäraja. Se minkäikäiselle kohderyhmälle ravintoloitsija haluu palvelujaan tarjota on sitten aivan eri juttu. Se ei ole ikinä koskenut kaikkia...eikä tule koskemaan ! Se valinta jää portsareiden harkintaan.