Minulla ei ole vähäisintäkään epäluuloa siitä, etteikö Räikkönen oli pöllöillyt Kaivohuoneella. Ei sitten vähäisintäkään.
Hänen tyylinsä tiedetään. Ujosta pikku piipertäjästä (suonette henkilöön menevän ilmaisuni) tulee humalassa raivoilija, joka siivoaa (yrittää) edestään valokuvajat unohtaen tulleensa itse julkisiin tilaisuuksiin (muistissa hyvin parit ravintolanavajaiset syksyltä.)
Kaivohuone säikähti antamaansa vuolasta lausuntoa ja korjaili sitä tämän päivän Ilta-Sanomissa. Toimittajan KAIKETI JOHDATTELEMANA pitäydyttiin siinä, ettei ole soveliasta kommentoida laajemmin ravintola-asiakkaiden käytöstä julkisuudessa. Myös väljästi uutisoitu anniskeluasia haluttiin ehdottomasti korjata. "Kaivohuone ei anna asiasta tämän enempää lausumia," kuittaa kaiken.
Nyt kannattaa muistaa, että asialla oli IS:n puolelta Kimin luottoreportteri Rita Tainola. Totta kai hän halusi tehdä jutusta mahdollisimman valkopesuisen eli kaikin tavoin Kimiä ymmärtävän.
Minusta se, että Kimi väittää kirkkain silmin, ettei MITÄÄN ole tapahtunut, on kuitenkin SILMITTÖMÄSSÄ ristiriidassa LUKUISTEN silminnäkijälausuntojen ja myös RAVINTOLAN edellisten kommenttien valossa. Ei näitä juttuja sentään keksitä.
ILtalehti uutisoi mielestäni totuudenmukaisemmin. "Kimin porttikielto pysyy." Eli sellainen on annettu, vaikka nyt sitten pitäydyttäisiinkin asiaa liiemmin kommentoimasta.
Totta kai Kimi ajan myötä pääsee taas sisään.
Raivostuttavinta on Kimin managerin huuhailut jostakin rapakon takaa. "Kimi on syytön KAIKKEEN." Kaikki on "median ajojahtia."
MINÄ RAIVOSTUN TÄLLAISESTA SILMITTÖMÄSTI!
Kun Kimistä uutisoitiin taannoin hänen kohdallaan ERITTÄIN RÄVÄKÄSTI eli kerrottiin hänen bailanneen itänaisten kanssa yksityisbileissä sviitissä, MINÄ ainakin olisin vetänyt homman oikeuteen TÖRKEÄNÄ KUNNIANLOUKKAUKSENA.
Kimikin uhosi. Manageri uhosi. Kaikki uhosivat.
Juttu lakaistiin iltapäivälehdissä maan alle.
Myöhemmin homma on kaikessa rauhassa haudattu.
Miksi? kysyn minä.
Oliko siinä jutussa sittenkin perää?
Voin kertoa teille hyvät ihmiset....Ei suurissa lehdissä JUTTUJA KEKSITÄ, koska ne kävisivät KALLIIKSI.
Jutuissa on valmiiksi hankittu valaehtoinen näyttö. Ja kirjalliset sopimukset. (Näin ainakin ammattinsa tuntevat toimittajat/mediat menettelevät.)
Minä myös.
Eli jos SINÄ VÄITÄT MINUN KIRJOITTANEEN SINUSTA ROSKAA, HAASTA HYVÄ ISÄ MINUT KÄRÄJILLE. MINULLA ON TODISTUSTAAKKA JA MINÄ TULEN ILOISESTI KÄRÄJILLE NÄYTTÖNI KANSSA.
Näin tämä menee.