Author Topic: Miss Miljoona neuvotteli Miss Suomelle auton  (Read 2088 times)

69

• Guest
(No subject)
« Reply #15 on: June 08, 2002, 00:43:00 am »
Niinpä onkin. Aina kun ollaan nähty, niin ollaan oltu juhlatunnelmissa..   [Big Grin]  Uskon autoasian selviävän pian.

[ 07-06-2002, 13:02: Viestiä on muokannut: VALVOJA ]

87

• Guest
(No subject)
« Reply #16 on: June 07, 2002, 14:11:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt VALVOJA:
Finnartist joka omistaa tavaramerkin ei olisi itse hyötynyt rahallisesti tästä mitään, joten se hylkäsi ENSIMMÄISEN tarjouksen.

Niin no sinänsä Janettehan kruunattiin jo helmikuussa eli kyllä tässä luulisi olleen riittävästi aikaa aktiivisella etsinnällä Finnartistin löytää Janetelle auto. Ehkä ehdot ovat vain liian kovat. Tietysti minun mielipiteeni ilmeisesti eroaa Himbergin ja kumpp. mielipiteestä koska mielestäni auton luovuttaminen on jo riittävä vastine sille, että Auto-Arita voisi jossain määrin hyödyntää Miss Suomi -tavaramerkkiä markkinoinnissaan.

Kyseessä on kuitenkin työn hyvin hoitamiseksi välttämättömän työsuhdeauton hankkimen Finnartistin työntekijälle eli Miss Suomelle. Jollekin ns. "tavalliselle" firmalle sopisi varmaan hyvin että saisivat liisariautot käyttöönsä kohtuullisilla ehdoilla ilman eri korvaustakin. (Esitinköhän tämän asian nyt riittävän epäselvästi..)

Tosin mitäpä asia minulle kuuluu, mulle kyllä kelpaisi sponsori-Toyota loistavasti. =)

Jane Doe

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #17 on: June 12, 2002, 14:19:00 pm »
Eikös kyse ollut kuitenkin siitä että Finnartisit halusi sen Miss Suomi -logon siihen autoon ja siitä se korvaus? Näin minä asian ymmärsin. Tuohon vielä, että kyseinen yhtiö ei saisi korvausta tästä, saahan se välillisesti siitä korvauksen eli kuten Orava sanoin IL:n jutussa, että yhtiön eduksikin auto tulee, kun Miss Suomi  pääsee liikkumaan paremmin työtehtävissään. Tietääkseni yhtiö saa Miss Suomen -nimen käytöstä korvauksen yrityksiltä /tapahtumilta missä Miss Suomi on työtehtävissä ja sitä mainostetaan.. jos olen väärässä niin oikaiskaapa harhatietoni.

[ 12-06-2002, 14:21: Viestiä on muokannut: Maarit2 ]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #18 on: June 12, 2002, 14:43:00 pm »
Siis ainakaan itse en väittänyt, että Finnartist ei saisi tästä mitään hyötyä. Arvelin vain, että "kysyntä ja tarjonta eivät ole vielä tässä tapauksessa kohdanneet".

Ymmärsin ettei Finartist olisi saanut ehdotetusta diilistä suoraa rahallista korvausta, minkä katson tässä tapauksessa sopimuksen syntymisen edellytykseksi.  Finnartist oli luultavasti sitä mieltä, ettei sen saama suora hyöty ollut riittävä. Muuten sopimus olisi varmasti tehty. Odotellaan..

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #19 on: June 20, 2002, 07:47:00 am »
Tässäpä eilen saamani tieto:

Tikkurilan Auto-Arita lupasi Miss Suomelle Janette Bromanille auton käyttöön veloituksetta. 16.6. oli takarajana neuvotteluille. Yritykseemme ei otettu asiasta yhteyttä, joten lupauksemme raukesi.

Tikkurilan Auto-Arita on budjetoinnut 4 sponsoriautoa tälle vuodelle: Miss Miljoona Marianne Harjula sekä huippugolffarit Pasi Purhonen ja Mikko Manerus ajavat Toyotilla.

Tikkurilan Auto-Arita oli etsinyt pitkään sopivaa tyyppiä edustamaan yritystä. Tänään 19.6  pääsimme sopimukseen Jaana Pelkosen kanssa yhteistyöstä. Jaana on tällä hetkellä Suomen halutuimpia juontajia ja suosituipia tv-kasvoja. Jaanan sporttinen ja nuorekas olemus sopii erinomaisesti yrityksemme julkisuuskuvaan.

Jaana tulee kurvailemaan Tsport Yarisilla seuraavan vuoden. " Olin haeskellut pitkään sopivaa yhteistyökumppania ja minulle sopivaa autoa. Halusin pienen ja nopean auton mitä on helppo käsitellä. Auto tilattiin toivomillani varusteilla." Jaana toteaa.

Tomi Orava
toimitusjohtaja
Tikkurilan Auto-Arita Oy

[ 25-06-2002, 14:39: Viestiä on muokannut: Sari Mustonen ]

kaapo82

• Guest
(No subject)
« Reply #20 on: June 20, 2002, 09:15:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Sari Mustonen:
Tikkurilan Auto-Arita oli etsinyt pitkään sopivaa tyyppiä edustamaan yritystä. Tänään 19.6  pääsimme sopimukseen Jaana Pelkosen kanssa yhteistyöstä. Jaana on tällä hetkellä Suomen halutuimpia juontajia ja suosituipia tv-kasvoja. Jaanan sporttinen ja nuorekas olemus sopii erinomaisesti yrityksemme julkisuuskuvaan.

Jaana tulee kurvailemaan Tsport Yarisilla seuraavan vuoden. " Olin haeskellut pitkään sopivaa yhteistyökumppania ja minulle sopivaa autoa. Halusin pienen ja nopean auton mitä on helppo käsitellä. Auto tilattiin toivomillani varusteilla." Jaana toteaa.

Tomi Orava
toimitusjohtaja
Tikkurilan Auto-Arita Oy

Vaatikohan Tynkkysen ja Tuomisen lafka jotain fyrkkaa Finnartistien tapaan? [Smile]

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #21 on: June 25, 2002, 14:37:00 pm »
Jaana Pelkonen sai Janettelle tarjotun auton
"Se on punainen kuin Ferrari"

http://www.iltalehti.fi/2002/06/25/20020625_ihJaana.shtml

[ 25-06-2002, 14:37: Viestiä on muokannut: Sari Mustonen ]