Author Topic: Miss Miljoona neuvotteli Miss Suomelle auton  (Read 2088 times)

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
Miss Miljoona neuvotteli Miss Suomelle auton
« on: May 30, 2002, 11:39:00 am »
Tämän päivän Seiskassa oli tämä juoruissa ja laitanpa tännekin tekstin kokonaisuudessaan, minkä itse olen saanut Keskiseltä.

"Miss Miljoona Marianne Harjula sai viime torstaina käytöönsä kolmannen autonsa. MR 2 oli hulppea peli, muttei soveltunut Miss Miljoonan työautoksi pienuutensa vuoksi. Upea sportti, mutta autossaan hän tarvitsee tilaa, koska työkenttänä on koko Suomi. Uusi auto on Toyota Avensis Farmari. Auton luovuttamistilaisuudessa Marianne kysyi, että voisiko  Tikkurilan Auto- Arita Oy sponsoroida auton myös Miss Suomelle. Toimitusjohtaja Tomi Orava vastasi kysymykseen myöntävästi ja nyt hän odottaa Miss Suomen yhteydenottoa Auto-Aritaan ykstyiskohtien solmimista varten. Miss Suomelle tulee olemaan hänen ammattiinsa soveltuva Toyota käytössä kesäkuun alusta lähtien Miss Miljoona  - yhteistyötä vastaavalla panoksella. "

[ 30-05-2002, 11:39: Viestiä on muokannut: Sari Mustonen ]

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #1 on: May 31, 2002, 11:28:00 am »
Tästä autoasiasta sekä Miss Suomen Universum -matkasta oli juttua tämän päivän Iltalehdessä.

Olipa samaisessa lehdessä myös Henna Seljänperä, kommentoimassa munasolujen luovutusasiaan.  [Smile]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: June 01, 2002, 18:35:00 pm »
Hienoa, Marianne! Olet todella sympaattinen ihminen kun viitsit nähdä vaivaa toisen takia.

rumamies

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #3 on: June 01, 2002, 19:06:00 pm »
Mitähän virkaa Makusella ja Himbergillä oikein on, kun eivät edes autoa olleet saaneet hankittua? Ei se lopulta kovin ylitsepääsemättömältä tehtävältä vaikuttanut...

69

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: June 01, 2002, 19:43:00 pm »
Ei kai se nyt heidän hommansa ole? Luulis jokaisen osaavan hankkia oman autonsa. Hieno juttu Marianne!  [thumb]

IT

• ELITE MEMBER
(No subject)
« Reply #5 on: June 01, 2002, 23:21:00 pm »
Eikö siis Miss Suomen voittopalkintoihin kuulu auto????? Eikö olisi parempi kuva Finnartistista ja Miss Suomesta, jos missillä voittoauto olisi? Mutta olemmehan kuulleet Lolan hurjastelusta (  [Big Grin]  ) joskin 6 vuotta Miss Suomena olon jälkeen!!!

87

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: June 03, 2002, 09:49:00 am »
Aikaisemmin kuului, ei enää nykyään. Kyllä se niin taitaa olla että sponsorit pitää Miss Suomen pystyä neuvottelemaan itse. Luulisi että Janette olisi fiksuna likkana onnistunut auton hankkimaan mutta ei.

Toisaalta on se kyllä niin että Miss Suomet ovat järjestäen vielä niin nuoria ja kokemattomia että sponsorineuvottelut saattavat olla liian vaativia heille varsinkin jos on paljon muitakin töitä mietittävänä. Tästä syystä mielestäni auton hankinta kuuluisi Finnartisteille kun kerran muutenkin ottavat palkkionsa Miss Suomen duuneista ja ovat näin ollen siis työnantajan roolissa. Eikös työsuhdeauto hankita yleensä työnantajan kautta..

Mutta loppu hyvin kaikki hyvin eikä Janette-rukan tarvitse enää kulkea julkisilla.

rumamies

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #7 on: June 03, 2002, 15:45:00 pm »
Hyvä Henna, ymmärsit pointtini aivan oikein!  [thumb]

kaapo82

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: June 06, 2002, 11:38:00 am »
Lukasin Iltalehdestä että tähän hommaan oli tullut jotain ongelmia koska Finnartistit tarvii fyrkkaa tolta autolafkalta ja ne ei haluu maksaa.

Mun mielestä hölmöä että pelkkä auton antaminen ilmaiseksi ei riitä vaan pitää vielä antaa käteistä.

Mä sain vähänaikaa sitten Sandrew Metronomelta ilmaisen leffalipun. Pitäiskö mun ilmoittaa niille että ton lisäksi te vielä maksatte mun työnantajalle:)

rumamies

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #9 on: June 06, 2002, 11:42:00 am »

87

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: June 06, 2002, 11:48:00 am »
Todella törkeää meininkiä Finnartistilta! Ne ihan väkisin haluavat, että Janette kulkee julkisilla..ja varmaan joutuu vielä junalippunsa maksamaan omasta pussistaan! Muussa tapauksessa luulisi tulevan Finnartistille edullisemmaksi saada missin käyttöön ilmaiseksi auto..

Ymmärrän kyllä sinänsä heidän pointtinsa että Miss Suomi -tuotteen käytöstä markkinoinnissa pitää maksaa, mutta tässä tapauksessahan autofirma maksaisi sillä edustusautolla. Eihän tuossa ole enää mitään järkeä..

528

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: June 06, 2002, 13:43:00 pm »
Niinkun jo aiemminkin olen sanonut, niin eiköhän Makusen ja kumppaneiden olisi syytä "antaa" pesti nuorille ja vireille, asiaan panostaville ihmisille.Kyllä sitä nyt työsuhdeauto missilläkin tarvii olla!!!Naurettavaa..sääli Janettea...kyllä taitaa missinpäivistä glamouri olla kaukana....huhhuijaa..  [sad]

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #12 on: June 07, 2002, 11:30:00 am »
Autoasiasta on edelleen tämänpvän Iltasanomissa sekä Iltalehdessä. IS verkkolehdestä en juttua löytänyt.

69

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: June 08, 2002, 00:24:00 am »
Ymmärrän hyvin Finnartistin kannan asiaa. Tilannehan on se, että Tomi haluaisi käyttää Miss Suomen glamouria hyväkseen markkinoinnissa ja oletti tähän riittävän, että tarjoaa auton ilmaiseksi Janettelle käyttöön. Finnartist joka omistaa tavaramerkin ei olisi itse hyötynyt rahallisesti tästä mitään, joten se hylkäsi ENSIMMÄISEN tarjouksen.

Siis ehkä hölmöille menee läpi, että Tomi olisi halunnut vain sponsoroida Janettea henk. koht. ilman että olisi käyttänyt Miss Suomen tavaramerkkiä hyväkseen. Miksi Tomi ei sitten etsisi vielä kauniimpia nuoria naisia joita sponsoroida? Ehkä siksi, etteivät he kuitenkaan ole hallitsevia Miss Suomia..

Hennan väite "Todella törkeää meininkiä Finnartistilta! Ne ihan väkisin haluavat, että Janette kulkee julkisilla.." ei varmasti pidä paikkaansa. Kysyntä ja tarjonta eivät ole vielä tässä tapauksessa kohdanneet, mutta Tomin firma on jo saanut paljon mainosta iltapäivälehdissä asian tiimoilta. Timo on aiemminkin sponsoroinut Miss Suomea esim. Suvi Miinalaa ja varmasti tietää miten homma toimii.  

Terveisiä Tomille jos luet tämän..    [thumb]

[ 07-06-2002, 12:46: Viestiä on muokannut: VALVOJA ]

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #14 on: June 08, 2002, 00:42:00 am »
Valvoja, hän on Tomi Orava  [Smile]  Ei siis Timo..