Author Topic: Jenni Anttila, vastaapa tähän  (Read 1920 times)

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
Jenni Anttila, vastaapa tähän
« on: April 10, 2002, 12:23:00 pm »
Pitääkö paikkansa (kuulemani huhu), että olisit käynyt poliisin pakeilla erään ikävän tapahtuman vuoksi...tehnyt siis rikosilmoituksen. Kyseessä eräissä juhlissa tapahtunut selkkaus. Kerropa, vaikkei tämä tietenkään niitä positiivisempia asioita ole.   [Eek!]

77

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: April 13, 2002, 13:45:00 pm »
En nyt ainakaan toistaiseksi ole mitään rikosilmoitusta mennyt tekemään kyseisestä tapahtumasta;)
Mutta valitettavasti maksamattomien palkkojen takia olen joutunut turvautumaan oikeusapuun. Katsotaan mten käy?!

mirasane

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: April 13, 2002, 14:48:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Jenni:

Mutta valitettavasti maksamattomien palkkojen takia olen joutunut turvautumaan oikeusapuun. Katsotaan mten käy?!

Kas kas, kysyin tästä kyseiseltä henkilöltä jo viikko sitten ja hän sanoi, ettei mitään palkkaerimielisyyksiä kanssasi ole. En tiedä oliko sitten itse saanut vielä haastetta käsiinsä.

Edit: tutkitaan ennen kuin hutkitaan.  [Smile]

[ 13-04-2002, 19:33: Viestiä on muokannut: mirasane ]

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #3 on: April 13, 2002, 17:53:00 pm »
Mirasane se rohkeasti nimillä puhelee asioista, minä vain ylimalkaan... heh-heh...  [Smile]
Turussa tapahtuu yhtä jos sun toista mielenkiintoista. Pyrky julkisuuteen on siinä kaupungissa äärimmäisen kova. Selän takana vehkeily, juonittelu ja juoruilu on näin pääkaupungin ja valtakunnantason vinkkelistä katsottuna lähinnä huvittavaa. Jäämme odottelemaan.  [Smile]

77

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: April 13, 2002, 21:29:00 pm »
Vai on Kim Rusi uskotellut ettei palkkojen maksussa ole ollut mitään ongelmia... Tästä asiasta voisi kysellä useammaltakin hänen malliltaan. Minä odottelen vain koska saan sen mitä minulle kuuluu: palkat tehdystä työstä!!!

475

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: April 25, 2002, 15:21:00 pm »
Mikä mahtaa olla nyt tilanne akselilla Jenni Anttila/Kim Rusi, kun ei ole mitään kuulunut. Vieläkö ollaan napit vastakkain???

77

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: April 26, 2002, 10:04:00 am »
Kummallista touhua..täytyy myöntää! Nimittäin kun olen pyytänyt palkkojani Rusilta niin eipä ole herra suostunut vastaamaan puhelimeen tai viesteihini, kunnes sai tietää että haaste on mennyt käräjäoikeuteen. Silloin hän jopa soitti ja lupasi maksaa palkat 2vkon sisällä. En kuitenkaan vetänyt haastetta pois ja nyt jälkikäteen se olikin hyvä ratkaisu sillä 2vkoa on kulunut eikä herrasta ole taaskaan kuulunut mitään?!?
Jos siis Kim Rusi luet tämän viestin niin eiköhän hoideta asiat aikuismaisesti loppuun niin voidaan lopettaa tämä kissa-hiiri-leikki.

475

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: April 28, 2002, 09:13:00 am »
Vaikuttaa aika oudolta käytökseltä tuo Rusin touhu. Liekö kyseessä henkilökohtainen kauna kun ei viitsi maksaa vai onkohan rahavaikeuksia! Olen kyllä kuullut vastaavaa ennenkin, muissakin mallitoimistoissa, isoissakin. Toivottavasti saat Jenni rahasi, pidä meidät ajan tasalla!

499

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: April 28, 2002, 22:02:00 pm »
Edellä Mummeli viittasi henkilökohtaiseen kaunaan... Enpä tuota jaksa oikein niellä.

Ilman mitään henkilökohtaista Kim Rusia vastaan, olen kuullut mm. Tuula Siiramalta ( Missigaalan laulajatar ), että hänelläkin on maksamattomia saatavia Rusilta...

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Re:
« Reply #9 on: May 17, 2006, 18:36:38 pm »
Turussa tapahtuu yhtä jos sun toista mielenkiintoista. Pyrky julkisuuteen on siinä kaupungissa äärimmäisen kova. Selän takana vehkeily, juonittelu ja juoruilu on näin pääkaupungin ja valtakunnantason vinkkelistä katsottuna lähinnä huvittavaa. Jäämme odottelemaan. 

Et voisi paremmin asioita ilmaista!  ;D  ;D  ;D Se on mallihuijareiden luvattu kaupunki.

http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,5250.0.html