Author Topic: Saimi Nousiainen  (Read 2855 times)

rumamies

• V.I.P. MEMBER
Saimi Nousiainen
« on: March 12, 2002, 00:25:00 am »
Aikas kärkevääkin kommentointia: "Maailma on koulinut Saimista napakan naisen. Pari päivää sitten ilmestyneessä uudessa Imagessa hän ruotii suomalaista malli- ja missimaailmaa ja kirjoittaa suunsa puhtaaksi. - Suomi on pullollaan kaikenmaailman missikilpailuja. Kun meillä ei ole kuninkaallisia ja urheilijatkin ovat meidät pettäneet, nyt tekemällä tehdään missien missejä ja vuoden malleja. Suuren kansan silmissä nämä kaikki ovat samalla viivalla kuin Rauman pitsiviikkojen pitsimissit. Kaiken huippu oli Saimin mielestä tammikuussa Helsingissä järjestetty Fashion Night, jossa hänet valittiin vuoden malliksi. Hän ei tiennyt ehdokkuudestaan mitään, ja jos olisi tiennytkin, olisi kuulemma kieltäytynyt. Valinnasta hän kuuli työkeikalla Marokossa, kun yksi toimittaja soitti ja onnitteli. - Valinta inhotti minua. Ikävältä tällainen kisa tuntui varmasti myös muista ehdokkaista eli Karitasta, Janinasta ja Mirella Koulliaksesta. Puhumattakaan niistä kaikista unohdetuista suomalaismalleista, jotka menestyvät ulkomailla hyvin. Omasta puolestani kiitokset kuitenkin raadille eli Jaakko Selinille, Kirsti Paakkaselle ja Outi Brouxille, joiden kanssa on aina ilo tehdä töitä." IL 9.3.2002

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: March 11, 2002, 14:56:00 pm »
Voisin arvostaa mielipidettä enemmän, jos lausunnon antaja käyttäytyisi loogisesti. Harvaa henkilöä olen nähnyt niin usein missi- ja mallikilpailuiden tuomaristossa kuin Saimia.

Seuraavassa tapaus, joka muistui osuvasti mieleeni:
http://www.missit.net/ubb/Forum4/HTML/000071.html

Seremoniamestari

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: March 11, 2002, 16:21:00 pm »
No joo...mutta kyllä se oli silti aika mainiota luettavaa, vaikka luulenkin että esim. Minna O. ei ole aivan samaa mieltä.  

Seremoniamestari

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #3 on: March 11, 2002, 16:22:00 pm »
ja puhuin siis Imagen jutusta....

rumamies

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #4 on: March 12, 2002, 13:20:00 pm »
Totta puhut, Kämy. Imagen juttu kannattaa kyllä itse kunkin käsiinsä etsiä ja lukaista.

mirasane

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: March 12, 2002, 13:48:00 pm »
Kiitos suosituksista. Täytynee tänään duunissa katsoa, jos jostain saisin tuon jutun käsiini...

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #6 on: March 12, 2002, 20:18:00 pm »
Imagessa oli mielenkiintoinen juttu Minna Turusesta - uusimmassakohan?? Siinä on vähän keltaisen "laatulehdistön" moraalista koskien erästä viikkojulkaisua. Hoh-hoijaa, sanon minä. Taidan olla hyvin rehellinen toimittaja.

Misu

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #7 on: March 13, 2002, 10:39:00 am »
Ruma mies aloitti keskustelut RUMASTA NAISESTA, kauhea ilmestys mun mielestä tämä Saimi!

rumamies

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #8 on: March 14, 2002, 00:38:00 am »
Piiri pieni pyörii  

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #9 on: March 13, 2002, 14:59:00 pm »

quote:
Originally posted by Misu:
Ruma mies aloitti keskustelut RUMASTA NAISESTA, kauhea ilmestys mun mielestä tämä Saimi!

Jos joku vielä väittää minua ilkeäksi, niin minä RUPEAN ilkeäksi, ja sitten joku ei pärjää mulle enää ikinä.
Miettikää sitä.

Juponen

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #10 on: March 13, 2002, 15:54:00 pm »

quote:
Originally posted by Misu:

Jee, mukava huomata, että joku muukin on huomannut asian. No makunsa tietty kullakin...  

Nasu

• Full Member
(No subject)
« Reply #11 on: March 13, 2002, 16:08:00 pm »
Onhan se aika ikävää että on toisia samalla alalla työskenteleviä kohtaan tuollainen asenne, kai se omanarvontunto on jostain syystä päässyt nousemaan niin kovin korkealle että luulee olevansa niin paljon enemmän kuin oikeasti on ja mitä muut ihmiset näkee todellisuudessa (peili ei yleensä valehtele). Täytyyhän ihmisiä olla erinäköisiä mutta jos luulee olevansa tosikin hyvännäköinen niin siinä hän kyllä erehtyy pahemman kerran.. :/

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #12 on: March 13, 2002, 18:19:00 pm »
Saimi Nousiaisesta voidaan olla monta mieltä, mutta hän nyt sattuu olemaan spesiaali-ulkonäöstään huolimatta ulkomaita kierrellyt malli. Asia, josta moni tämän saitin lukijoista joutuu vain valitettavasti haaveilemaan.
Missit ovat standardikauniita - hellanlettas että heitä jo pienenä kutsuttiin kauniiksi tytöiksi.
Mallit ovat naisia, joilla on runkoa ja särmää, jotka ovat persoonallisella tavalla hienoja ilmestyksiä - monet enempi, monet vähempi STANDARDIkauniita.
Moni ei pidä esim. Ninja Sarasaloa minään...minusta hän on hyvännäköinen tyttö ja menee monesta pullamössömissistä satavarmasti edelle ulkonäössä. Hups, pullamössömissi...älkää nyt sensuroiko sitä.  

499

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: March 13, 2002, 19:26:00 pm »
Emme sensuroi asiallista kritiikkiä, vaikka se olisi negatiivistä. Sensuroimme ainoastaan asiattomuudet.  

M

• ELITE MEMBER
  • Mr GLAMSTAR
(No subject)
« Reply #14 on: March 13, 2002, 21:07:00 pm »

quote:
Originally posted by Julkkutoimittaja:
Saimi Nousiaisesta voidaan olla monta mieltä...........
........... Hups, pullamössömissi...älkää nyt sensuroiko sitä.    

Voin aina pahoin kun nään ton Saimin kuvia, hyvä että en oo omituinen, kun jotkut muutkin on samaa mieltä tästä ns. supermallista. Olisko tää sitä "Keisarin uudet vaatteet" -osastoa eli kun joku fiksu sanoo, että Saimi on supermalli niin kaikki - ollaksen myös fiksuja - toistaa samaa. No - kyllähän Saimissa on särmää, mutta ei kolahda feminan tyyli mun silmään. Naisnäkökulma ja miesnäkökulma taitavat olla aika erilaiset (keskustelun paikka). Toisaalta esim. Cindy Crawford on sekä VOGUEn että PLAYBOYn kansityttö, sellainen on mielestäni todellinen supermalli.

Pullamössömissi on hyvä.. tästä vois kehittää uuden aiheen..

[This message has been edited by HotShots (edited 13-03-2002).]