Author Topic: Rachel katosi Jenkkeihin  (Read 1941 times)

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
Rachel katosi Jenkkeihin
« on: January 07, 2002, 19:52:00 pm »
Fitness-neitokainen Rachel Kauppila, joka on muuten oikealta nimeltään R A A H E L, katosi aiheuttamaansa kohua Yhdysvaltoihin.
Hänhän informoi kaikkia Suomen lehtiä lukuunottamatta Raamattuviestiä siitä, kuinka Kimi Räikkönen oli häntä yrittänyt iskeä eräässä ravintolassa.
Kun Kimi avasikin suunsa (mitä ei tähän asti ole naisasioiden kohdalla tehnyt), tyttö hätkähti ja joutui perumaan puheitaan. Lopulta pakkasi kimsunsa ja katosi ulkomaille, jossa kuulemma oikea kultakin majailee.

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #1 on: January 07, 2002, 20:57:00 pm »
Rahel Kauppila ainakin Miss Sport Finland 2001- hakemuksen mukaan, Meilasi minulle jonkin aika sitten Los Angelesista  ja kyseli Teresa De Rita Cavlekin meiliosoitetta.

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #2 on: January 07, 2002, 22:34:00 pm »
Joo, voipi ollakin Rahel yhdellä a:lla. Mutta ei siis Rachel - taiteilijanimi tämä. Vaan sepä on hauskaa, kun tyttönen kisailee (eikös se kisaile) keväällä skabassa, jonka juontaa Räikkösen OIKEAMPI tyttöystävä, Jenni.

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: January 07, 2002, 23:04:00 pm »
Minkä Jenni Dahlman juontaa?

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #4 on: January 07, 2002, 23:12:00 pm »
Eikös se juonna jonkun fitness-kisan? Ja tämä Rahelhan on kilpailijana siinä muistaakseni.

Terhi

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: January 08, 2002, 01:11:00 am »
Muistan lukeneeni jostain, etta Jenni juontaisi fitness-kisan keväällä tai siis olisi kommentoijana tv:ssä. Oisko kyseessä IFBB:n kisa?
En muista tarkasti mutta IFBB:llä on keväällä sekä fitness SM että fitness figure SM-kisat....

Mutta mikäli se on toinen näistä niin kilpailijalistoja ei ole vielä olemassakaan, joten mistä tieto, että Rachel kilpailisi? Ja mikäli oikein muistan, niin näihin kisoihin on karsinnat, joten ei niihin osallistuta noin vaan...karsintaan toki.

87

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: January 08, 2002, 09:26:00 am »
Kyllä, kyseessä on IFBB:n Fitness SM -kisat, jotka Jenni Juontaa. Edellisenä päivänä järjestetään myös Fitnessexpo Figure Classic, Rachelhan (vai Rahel) oli viime syksynä figuren SM-kisoissa. Kevään figure-kisa tosin ei ole SM-kilpailu, eivätkä kilpailijat välttämättä kisaa edes puolen vuoden välein.

Eli mitä todennäköisimmin Rahel ei kilpaile siinä kisassa, jonka Jenni juontaa.

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #7 on: January 08, 2002, 10:02:00 am »
No voi harmi. Oispa ollut mukava yhtälö. Joo, Figure-kisasta se höpötti silloin, ja siihenhän se taisi viimeksikin osallistua ollen muistaakseni kahdeksas.
Mutta sehän tähtäsi siihen (varsinaiseen) kisaan. Oli mikä oli, yks lysti mulle. Toivottavasti jää Jenkkeihin, eikä kiusaa lehdistöä perättömyyksillään enää.

MissFlightattendant

• Full Member
(No subject)
« Reply #8 on: January 08, 2002, 11:05:00 am »

Täytyneepä minunkin puuttua tähän Raahel asiaan...Neitosen nimi on todellakin Raahel, kahdella a:lla! Ja olen tuntenut Raahelin monta vuotta(yleisurheilija,entinen,hänkin),tosin ei nyt oltu ihan ylimmät ystävykset,mut juteltu on...
 Ihmetyttää vaan,kun lööpeissä Raahelista puhuttaan kaunottarena,jota hän ei mielestäni juurikaan ole.
Ja nuo juttuset Kimi Räikkösestä...itseppä hän on soppansa keittänyt! Hieman väärä tapa vaan hankkia kuuluisuutta!..ja varmasti Raahel itsekkin on jo tämän huomannut!

Anne Salmenautio

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #9 on: January 08, 2002, 13:56:00 pm »
Joo, tuntuu kyllä tosiaan todella julkisuudenhakuiselta neitokaiselta... Mun näkemys on että ihan tavallisen näköinen tyttö tämä Rachel (tai miten se nyt sitten onkaan)on. Neidistä ei jäänyt kovin hyvä kuva Miss Sport Finland kisan jälkeen, oli jutut sen tasoisia, että... ja muuten juuri kyseisen kisan yhteydessä neiti tuli mun auton kyydissä, eikä ole vieläkään maksanut osuuttaan dieselkuluista, vaikka lupasi maksaa välittömästi mun tilille. Eipä nyt isoista summista ole kyse, mutta ihan periaatteesta!!!

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: January 08, 2002, 14:41:00 pm »
Löysin Sarin sivuilta kuvan Rahelista.

Seremoniamestari

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #11 on: January 08, 2002, 15:00:00 pm »
Juup...tutunnäköinen...pyöri vähän aikaa erinäköisissä kissanristiäisissä ja sitten hävisi. Nyt tiedetään minne...

MissFlightattendant

• Full Member
(No subject)
« Reply #12 on: January 08, 2002, 15:12:00 pm »

Tuossa kuvassa Raahelilla on kuitenkin joko pitkä ja paksu hiuslisäke, tai peruukki päässä!

Terhi

• Full Member
(No subject)
« Reply #13 on: January 08, 2002, 16:58:00 pm »
Kiitos Henna kun oikaisit, nimenomaan Figure Classic on keväällä ja SM:t sitten ilmeisesti syksyllä.

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #14 on: January 08, 2002, 21:11:00 pm »
Raahelia vaikka ryhdyin tässä panettelemaan, kerrottakoon, että tyttö on enemmän kuin TYHMÄ, hyvin, hyvin LAPSELLINEN. Toisaalta sitä tässä kyynistyvässä maailmassa voisi pitää etunakin, mutta ei juuri hänen tekemiensä höpötysten valossa.
Voin muuten antaa teille ensikäden tietoa: Raahel soitti (itse asiassa) tekstiviestitti a) joko minulle b) kollegalleni c) Uppo Nallelle ensimmäisenä Kimi Räikkösestä. Hän totesi, että NYT ON KOVA JUTTU, MUTTA SE EI TULE ILMAISEKSI. KYMPPITONNI ON AINAKIN SAATAVA. JA KYSEESSÄ ON SUOMEN YKKÖSMIES.
Että se siitä tytön puheista: "En ole julkisuushakuinen tai halua tulla muistetuksi miesten siivellä." Hoh-hoijaa.