Author Topic: Miss Suomi Heidi Willman harkitsee rikosilmoitusta  (Read 1420 times)

1716

• Guest
Miss Suomi Heidi Willman harkitsee rikosilmoitusta
« on: August 29, 2001, 20:09:00 pm »

Pätkiä tämän päivän Iltalehdestä:

Miss Suomi Heidi Willman järkyttyi syvästi näyttelijä Leea Klemolan kolumnista tuoreessa Talouselämä-lehdessä. - Olen täysin sokissa, miten minusta voidaan kirjoittaa tuollaista roskaa, tuohtunut Heidi Willman sanoo.

Näyttelijä-ohjaaja Leea Klemola käsittelee kolumnissaan seksikkyyttä yleisellä tasolla ja pohtii miehen ja naisen sukupuolirooleja sekä niiden tunnusmerkkejä. Kolumnin loppupuolella hän kirjoittaa seuravaa: "Nykyisen Miss Suomemmehan vei jonoon seisomaan hänen isänsä... Niin paljon kuin missiä ja hänen isäänsä on julkisuudessa kommentoitukin, kukaan ei ole sanonut sanaakaan heidän ympärillään leijuvasta insestisestä ilmapiiristä. Ehkä sitä ei huomaa, kun kaikki kaupallinen seksikkyys myydään pedofilialla."

Heidi sai kolumnin luettavakseen maanantaina.

- Olen ihan ymmälläni. Miten kukaan voi kirjoittaa minusta tuollaista roskaa. Harkitsen tosissani rikosilmoituksen tekemistä. Tätä pahaa mieltä ei voi rahalla korvata.

Heidi pelkää, että arvostetun talouslehden artikkeli vaikeuttaa hänen työskentelyään liikemaailmassa.

- Minulla on monta hyvää työsuhdetta useisiin yrityksiin, joiden en halua joutuvan kärsimään turhista huhuista.

Toivon todella, että Heidi ja Juha Willman vievät asian oikeuteen törkeänä kunnianloukkauksena. Tuollaisten insesti/pedofilia vihjausten jälkeen ei kannata tyytyä anteeksipyyntöön.

[This message has been edited by Team (edited 29-08-2001).]

kaapo82

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: August 30, 2001, 11:15:00 am »
Toivottavasti vievät oikeuteen ja tsemppiä Heidille.

Klemolan asianajajan kannattaisi yrittää "täyttä ymmärrystä vailla", vois tässä tapauksessa mennä helposti läpi. Ei tarvita mitään mielentilatutkimuksiakaan, näyttää vaan videolta Aurinkoteatterin viimeisimmän tuotannon.