Author Topic: Susanna Laine  (Read 10895 times)

OrdinaryGuy

• New Face
  • *
Susanna Laine
« on: January 29, 2005, 23:10:00 pm »
Sori mut nyt on aivan pakko hehkuttaa... miten voi olla noin raikkaan näköinen nainen olemassa!   [Embarrassed]  

Ennen hänen näkemistään minulla oli suosikki tämän vuoden missiksi, mutta se oli ennen kuin olin nähnyt Susannaa... Pakko huomauttaa, että edellinen suosikkini pääsi kymmenen joukkoon ennen kuin kymmenen joukosta oli tietoa   [king]   Mutta... se oli ennen kuin olin nähnyt Susannaa!   [thumb]  

Jos ei muuta tämän vuoden kisat anna/
Niin onhan siellä Susanna/
Hymy Suskin antaa voimaa/
Mulle energiaa roimaa/
Voiko kukaan olla noin aito/
Mietin kun kädessäni lasia maito/
Suskin Laineet voittoon riittää/
Tämä mies paljon kiittää   [bigglasses]  

Jos on pakko keksimällä keksiä jokin huono puoli tästä kaunottaresta niin se on Jupe Tuomola.

OrdinaryGuy

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: January 29, 2005, 23:16:00 pm »
Ja pakko vielä lisätä yksi syy ihastumiseeni tähän nuoreen lumoajattareen: hän harrastaa teatteria    [1tongue]  

Kuka voi väittää etteikö kauneus ja älykkyys voisi löytyä samasta kehosta...

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: January 29, 2005, 23:21:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt OrdinaryGuy:

Jos on pakko keksimällä keksiä jokin huono puoli tästä kaunottaresta niin se on Jupe Tuomola.

Aika hyvin sanottu....   [1grin]    [thum]  
....ja todellakin piristysruiske näissä MS-kisoissa tämä Susannainen
kauniin Tiina Laineen pikkusisko!   [thumb]    [love]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: January 30, 2005, 08:05:00 am »
Mikäs teillä on Jupea vastaan? Olen kuullut hänestä pääasiassa hyvää.

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: January 31, 2005, 00:56:00 am »
Sitä minäkin ihmettelin! Mitä vikaa Jupessa?   [eek]

Adriana

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: January 30, 2005, 13:26:00 pm »
Susannasta, mun mielestä ei voi sanoa ainakaan nähtyjen kuvien perusteella että olisi mitenkään voittaja-ainesta! Ihmettelen suuresti miksi hänelle on tehty niin tumma silmämeikki, se näyttää todella tunkkaiselta ja amatöörimaiselta! ja lisäksi vyötärönympärys oli muistaakseni hurjat 67cm! siis ei tule kuuloonkaan että tuommoisesta tehtäisiin Miss Suomi ja edustaja isoihin kisoihin...!!!!!!

Jupe oli mun mielestä tosi ärsyttävä ja feikki siinä julkkisseikkailu jutussa. hehkutti mm. ostavansa kaikki mageet biletysvaatteensa sun muut releet ainoastaan merkkitekijöiltä mutta samaan aikaan hänellä oli kaulassa H&M:n halpis korut. Mun mielestä vain yksi turha "julkkis" lisää.

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #6 on: January 30, 2005, 14:01:00 pm »
onkohan tassa nyt kahdesta eri jupesta kyse.....
vai luumuko on pihalla kun luumupuu....?
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

OrdinaryGuy

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #7 on: February 01, 2005, 21:04:00 pm »
Tämän otsakkeen alla olisi tarkoitus keskustella Susanna Laineesta, joten Jupelle pitäisi varmaankin nyt perustaa oma otsake, mutta missit-otsakkeen alle se tuskin sopisi, koska itse en häntä missiksi laskisi... no ehkä tuonne vapaaseen keskusteluun sitten   [1think]     [Big Grin]

OrdinaryGuy

• Guest
Re: Susanna Laine
« Reply #8 on: February 05, 2005, 01:05:24 am »
Toivottavasti tämä topic saa uutta potkua illalla, kun Susanna korjaa potin ja kruunataan uudeksi Miss Suomeksi  ;) Laittaisin kuvan tänne, mutta on osoittautunut ylivoimaisen käsittämättömäksi suoritukseksi  :(

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #9 on: February 05, 2005, 01:28:36 am »
Tuosta kuvan laitosta on ohjeita monessakin topicissa, mutta jää nyt neuvominen toiseen kertaan...
Laittaisin Jampan iloksi Susannan kuvan, mutta kun noissa suomalaisissa kuvissa on niitä tekijänoikeus hankaluuksia, niin en tiedä minkä uskaltaisi laittaa!  :-\ :(

Tuossa kun katsastin löytyykö -ja millaisia- kuvia Susannasta, niin törmäsin IS:n sivulla sellaiseen, että skandaali-missi Saija mielisi politiikkaan!!!  ;D Kokoomuksellahan näitä todella uskottavia ehdokkaita on ollut riittämiin, joten eikun "Benin talliin"! Saijahan edustaa hyvin tuollaista "liberaalia" näkemystä ja eikö hyvä kokoomuslainen ole juuri sellainen, joka pyrkii vaurastumaan ihan sama millä keinoin ja kuka kärsii!  ::)   (Joskus täytyy vastaiskeä Teamin ja "aate-toverien" suuntaan!  [cool])

OrdinaryGuy

• Guest
« Reply #10 on: February 06, 2005, 01:47:50 am »
Hyi helvetti... nyt sohaisi Tampereen miekkonen sikäli oikeaan suuntaan, etten pysty tuollaista lukemaan kommentoimatta... toisaalta en haluaisi kommentoida kenenkään tuollaisen keinolla-millä-hyvänsä-julkisuuteen -ihmisen toimia, mutta sen verran sanon, että politiikka jatkuu yhtä mitäänsanomattomana jatkumona nuorille äänestäjille kuin politiikan tekijät ottavat täysin mitäänsanomattomia luusereita talleihinsa  ???

vanhaluumu

• Global Moderator
« Reply #11 on: February 20, 2005, 16:55:59 pm »
olipa sitten taas ihana juttu IL:ssa suomen ehkapa kauneimmista naisista! 2xLaine!
sanon taman nyt toistaiseksi viimeista kertaa etta KYLLA SUSANNASTA OLISI PITANYT TULLA MISS SUOMI!!
voihan haloo etta on kaunis jopa kuvissa ja luumu livena nahneena vannoo teille etta on luonnossa KAUNIIMPI!' kaikkişhan sen jo finaalilahetyksessa naki kuka sateili muut kumoon!
en ole viela keksinyt mika osa hannassa on susannaa parempi.... ::) :(
en jaksa hehkuttaa susannaa edes SN kisaan kun MW on mennyt niin mahottomaksi ettei siella enaan kauneudella parjaa! ainoa kisa johon hanet pitaisi lahettaa on MU. on tama niin vaarin!!!!! >:(

ja susanna oli muuten natti jopa bailukuvassa jossa on poikkiksen vieressa. samassa stoorissa jasna tapailee henry suurta!   ;D
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

Turo

• Guest
« Reply #12 on: February 20, 2005, 18:15:34 pm »
Laitan vaan kaksi kuvaa siskosta.

Tiina Laine  1984

Susanna Laine 2005

Mielenkiintoista!

Klaus

• Full Member
« Reply #13 on: April 11, 2005, 09:24:08 am »
Susanna Laine aloittaa mallintyöt

Miss Suomen toinen perintöprinsessa Susanna Laine siirtyy malliksi.

Model Boomin Jaana Ukkola on saanut houkuteltua Susannan palkkalistoilleen.

- Olen todella iloinen, sillä eihän misseys kestä kuin vuoden, Susanna kommentoi.

Kesällä Susanna Laine kokeilee siipiään näyttelijänä.

Susanna on lupautunut mukaan Vihdin kesäteatterin Onnenmaa -produktioon, jonka on ohjannut Petteri Sallinen.

- Kesäteatterinäytelmän harjoitukset ovat jo alkaneet, ja ensi-ilta on juhannuksena, Susanna sanoi.

Klaus

• Full Member
« Reply #14 on: April 15, 2005, 07:42:03 am »
Susanna aloitti työt eilen varsin onnistuneesti nelosella Enbuske-shown "kommentaattorina".