Author Topic: MISS SUOMI 2004 MIRA SALO  (Read 14399 times)

Saike

• ELITE MEMBER
Re: MISS SUOMI 2004 MIRA SALO
« Reply #390 on: May 06, 2005, 14:09:25 pm »
;D
Tällainen kuva maailmalla liikkuu:
http://www.iltalehti.fi/2005/05/03/3026246_vi.jpg
 ::) ::) ::)

Tuo on varmaan Mirasta yksi huonoimpia kuvia. ::) Mira on kuitenkin kaunotar, siitä ei mihinkään pääse! [love] [love] Hän käveli parisen viikkoa sitten mua vastaan Helsingin rautatieasemalla ja minä ainakin koin alemmuuskompleksin... :(

mummeli

• Guest
« Reply #391 on: May 06, 2005, 14:27:35 pm »
Jokaisesta saa kammottavan kuvan mutta myös erittäin kauniin. Riippuu kuvaajasta, valaistuksesta, stailauksesta, kuvattavan omasta mielentilasta kuvaushetkellä.

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #392 on: May 06, 2005, 14:30:56 pm »
Jokaisesta saa kammottavan kuvan mutta myös erittäin kauniin. Riippuu kuvaajasta, valaistuksesta, stailauksesta, kuvattavan omasta mielentilasta kuvaushetkellä.

Pitää paikkaansa!

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #393 on: May 06, 2005, 16:03:16 pm »
Tuo on varmaan Mirasta yksi huonoimpia kuvia. ::) Mira on kuitenkin kaunotar, siitä ei mihinkään pääse!
Ei pääse ei! :) Ja vaikka kuva ei olekaan niitä mairittelevimpia, niin luulisi jo tuonkin perusteella erään manselaisen lumiukko-tätinkin tajuavan minkätasoisesta hyperkaunottaresta on kyse, mutta ei vaan... ::) 
Hän käveli parisen viikkoa sitten mua vastaan Helsingin rautatieasemalla ja minä ainakin koin alemmuuskompleksin... :(
Aika hyvin, kun mielestään  Miss Universumien vm.2000 ja 2002 näköinen nuori nainen kokee alemmuutta ihan suomalaisen missiin... :o Tosin sehän olikin the one and only Mira Salo!  ;) [love] :-*
Onneksi en itse ollut tuolloin Helsingin rautatieasemalla... eihän sitä olisi tiennyt minne katseensa suuntaisi ja kumman kanssa on "sattumoisin" menossa samaan suuntaan! :D

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #394 on: May 06, 2005, 16:12:15 pm »
Aika hyvin, kun mielestään  Miss Universumien vm.2000 ja 2002 näköinen nuori nainen kokee alemmuutta ihan suomalaisen missiin... :o Tosin sehän olikin the one and only Mira Salo! ;) [love] :-*

:laugh: Sinä senkin...... Olin ihan räjähtäneessä kunnossa. ;D :o Ja Mira täydessä tällingissä!!! [love]

kirck

• Guest
« Reply #395 on: May 06, 2005, 22:15:56 pm »

Missikeisari Eino Makunen läksytti Mira Saloa julkisesti jo Miss Suomen lehdistötilaisuudessa. Mira oli lehtihaastattelussa toivonut missiorganisaation uudistumista.

Eikö ihminen saa sanoa mielipidettään .  Makunen voisi katsoa peiliin!

- Suomessa missille ei sinällään ole hirveästi töitä. Kaikki riippuu tytöstä itsestään. Ei minullakaan alkuvuodesta ollut paljon keikkoja, mutta niitä tuli vuoden varrella. Asiakkaat eivät tilaa etukäteen. Ensin täytyy tietää, minkälainen tyttö on voittanut, nykyisin Paparazzin mallina työskentelevä Salo sanoo.

Outo

• Guest
« Reply #396 on: May 08, 2005, 17:00:39 pm »

Tässä kuvien liittämistä harjoittelen ja toivottavasti sitten löysin sellaisen kuvan, joka ei ole jo jossain ketjussa.  :o

Rantsu

• Guest
« Reply #397 on: May 08, 2005, 17:03:35 pm »
Just, eikö muka parempaa kuvaa löydy...   :confused:  ::)  :confused:  ::)
Mirahan on tosi upea siinä kuvassa. [love]

mummeli

• Guest
« Reply #398 on: May 08, 2005, 18:35:31 pm »
Kaunis on. Kuin Lumikki. Turkoosissa korsetissa ja punaisissa tupsukengissä hän ei selvästikään tunne oloaan kovin kotoiseksi, mutta pitää silti pokkansa. :-*