Author Topic: MISS SUOMI 2004 MIRA SALO  (Read 14399 times)

IT

• ELITE MEMBER
(No subject)
« Reply #15 on: February 08, 2004, 23:40:00 pm »
Ketkä olivat ne 3 muuta finalistia? Kun ei noi Miss Suomi-kisat näy täällä Rapakon takana.

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #16 on: February 08, 2004, 23:41:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt IT:
Ketkä olivat ne 3 muuta finalistia? Kun ei noi Miss Suomi-kisat näy täällä Rapakon takana.

Anna Aalto, Heidi Björklund ja Anne Soininen.

RP

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #17 on: February 08, 2004, 23:42:00 pm »
Alunperin lähettänyt Valvojatar:
MISS SUOMI 2004 ON MIRA SALO

Ja kaunein voitti.
Onnea!
Pää jojotti aikalailla, mutta kyllä se leuka sieltä viellä nousee...
Tsemppia!
Jotta me kaikki voisimme rikastua, toisten on rikastuttava ensiksi.

missifani76

• Full Member
(No subject)
« Reply #18 on: February 08, 2004, 23:43:00 pm »
Anna Aalto, Anne Soininen ja Heidi Björklund

[ 08-02-2004, 23:49: Viestiä on muokannut: missifani76 ]

*Suski*

• Full Member
(No subject)
« Reply #19 on: February 08, 2004, 23:46:00 pm »
No, Rantsulainen...

Minua ei sureta Anna Aallon kohtalo, koska olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen tällaisenaan.
Kaikki meni juuri niinkuin olin toivonutkin.
Jos siis Anna olisi triossa mukana, ei toiveeni olisi toteutunut.  [Embarrassed]  

Jos taas mietin miksi Anna ei miellyttänyt...En ole ollut kovin innoissani (jos näin kauniisti sanotaan) Annasta missään vaiheessa.
Kroppa on loistava, mutta kasvot eivät ole kauniit.
Otsa liian matala, silmät liian ylhäällä, nenä liian pysty.
Yksinkertaisesti hän ei ole mielestäni kaunis ja minä ainakin toivon Miss Suomelta kauneutta ja sopusuhtaisuutta.  [Embarrassed]    

Puhetyyli ja ääni oli mielestäni   [18_crazy]  . PR:ää tehdessä tällaiset asiat ovat tosi tärkeitä. Ihmiset ärsyyntyvät tuollaisesta tyylistä ja äänestä.

Näin tässä lyhyesti jotain perusteita.   [Embarrassed]

528

• Guest
(No subject)
« Reply #20 on: February 08, 2004, 23:47:00 pm »
Anna Aallon olisi kuulunut olla kolmikossa-ja kirkkain kruunu päässä- vaikka esiintyminen ei ol*****an täydellistä!
Tuomarit oli taas mitä tahansa tyyppejä-tietävätkö muka jotain misseistä??????Paitsi exmissi!

Jossu

• Full Member
(No subject)
« Reply #21 on: February 08, 2004, 23:50:00 pm »
Mira oli hyvä valinta Miss Suomeksi, mutta hänen lavaesiintyminen on surkeaa   [Frown]  Hänen poseeraukset ja kääntymiset ovat jäykkiä ja ryhti voisi olla parempi. Finalisteista Anna Aalto esiintyi parhaiten lavalla, eli sulavasti ja luontevasti.   [thumb]

2013

• Guest
(No subject)
« Reply #22 on: February 08, 2004, 23:51:00 pm »
Hyvä trio! Mirasta ei saa huonoa missiä edes huonolla maskeerauksella, tyttö säteilee vaikka säkissä   [love]  ! Sen sijaan A.Aalto ei ollut ollenkaan parhaimmillaan, naamakin kiilsi oudosti   [Roll Eyes]  ..hyvä, että jäi kärkikolmikosta. Silmätkin Annalla on liian kaukana. Juuri nappiin siis meni tuo voittajakolmikko, vaikka jotenkin Krista on kuitenkin se mielenkiintoisimman näköinen kaunotar. Miran näköisiä missejähän meillä on historia pullollaan. Eräs, jota Mira muistuttaa todella paljon on Marika Saukkonen.

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #23 on: February 08, 2004, 23:51:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Valvojatar:
Puhetyyli ja ääni oli mielestäni    [18_crazy]   . PR:ää tehdessä tällaiset asiat ovat tosi tärkeitä. Ihmiset ärsyyntyvät tuollaisesta tyylistä ja äänestä.

Paitsi minä!  [love]    [love]    [love]    [love]    [love]

Jossu

• Full Member
(No subject)
« Reply #24 on: February 08, 2004, 23:52:00 pm »
Mira oli hyvä valinta Miss Suomeksi, mutta hänen lavaesiintyminen on surkeaa       [Frown]      Hänen poseeraukset ja kääntymiset ovat jäykkiä ja ryhti voisi olla parempi. Finalisteista Anna Aalto esiintyi parhaiten lavalla, eli sulavasti ja luontevasti. Hänen olisi pitänyt saada 1. perintöprinsessan titteli!

[ 09-02-2004, 12:07: Viestiä on muokannut: Jossu ]

229

• Guest
(No subject)
« Reply #25 on: February 08, 2004, 23:55:00 pm »
Ohoi, missä viestini katosi??

IT

• ELITE MEMBER
(No subject)
« Reply #26 on: February 08, 2004, 23:57:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Jonayla:
Anna Aalto, Heidi Björklund ja Anne Soininen.

Thank you very much  [thumb]  

Ketkä olivat tuomareina?

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #27 on: February 08, 2004, 23:59:00 pm »
Eipä ollut yllätys, että Janina putosi. Ei hänellä ollut mitään mahiksia, eivät kansalaiset ymmärrä sellaisen kauneuden päälle.  [Frown]  

quote:
Alunperin lähettänyt tinka:
Eräs, jota Mira muistuttaa todella paljon on Marika Saukkonen.

Mulla tulee jatkuvasti mieleen Susanna Tervaniemi. Johtuukohan siitä samanlaisesta äänestä vain...

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #28 on: February 09, 2004, 12:00:00 pm »
Tykkäsin todella kolmikosta, mutta kyllä minusta silti tuo tuomaristo oudoksutti. Siellä oli muutama, joka tiesi alasta, mutta muut olivat mitä sattuu...hmmm...elleivät sitten muuten vain seuranneet misseilyä.

Eli ei se ammatti tai titteli välttämättä kerro harrastuksista...  [Wink]  

RANTSU!! Tavallaan olen kanssasi samaa mieltä

Minä tavallaan jäin koukkuun tuohon Annan puheääneen.

Se oli niin outo, että tekisi mieleni kuulla sitä lisää...   [Eek!]  
En tykännyt yhtään, mutta jos olisin mies, voisin vaikka ihastua häneen...äänen takia...  [thum]    [Confused]

229

• Guest
(No subject)
« Reply #29 on: February 09, 2004, 12:03:00 pm »
Kauhee ruuhkaa...

Viestini katosi ja kirjoitan vielä uudelleen, huh.

10 oli yllätys mulle.
Onnea Miralle ja menestystä Miss Universum-kisassa. Mua harmitti kovasti, että Miran lavaesiintyminen oli surkea. Tosi kaunis ja sopiva Miss Suomeksi.

Anna: Ennen esifinaalia Anna oli kaunein ja kisassa ei, hänen tukkansa ja meikkauksena epäonnistuivat täysin, MIKSI kampaaja ja meikkaaja?????

Huomasin uimapukukierroksella uima-altaan paikassa, että Anna oli seksikäs, aivan oikein.

Hyvää yötä ja kauniita unia.