Author Topic: MISS SUOMI 2004 MIRA SALO  (Read 14399 times)

*Suski*

• Full Member
MISS SUOMI 2004 MIRA SALO
« on: February 08, 2004, 20:52:00 pm »
MISS SUOMI 2004 ON MIRA SALO

1.Perintöprinsessa KRISTA JÄRVINEN   [love]  

2.Perintöprinsessa HENNA YLILAURI   [love]  

Lehdistön ihannetyttö MIRA SALO   [love]  
Yleisön suosikkityttö HENNA YLILAURI   [love]

Triunfo

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: February 08, 2004, 22:07:00 pm »
Noh, ihan kaunis voittaja.

Ja trio on kaunis, eniten vaan häiritsee Hennan tavallisuus...

Anna A:n kohtalo surettaa vähän, mutta ei hän kyllä ollut parhaimmillaan nyt finaalissa.

Krista Järvinen, lantiosta pois ja reidet laihemmiksi, niin saamme hänestä Miss Euroopan  [Smile]

*Suski*

• Full Member
(No subject)
« Reply #2 on: February 08, 2004, 22:09:00 pm »
Musta upeaa, että Mira voitti!  [love]  

Uskalsin vain toivoa ja veikata.  [Wink]  

Perintöprinsessatkin menivät nappiin!  [love]  

Olen tyytyväinen!

Mitenkäs te muut?  [Embarrassed]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: February 08, 2004, 22:18:00 pm »
Onnea Miralle, olet upea kaunotar! Miss Universumissa on taas suomalaisittain toiveet korkealla.  [Big Grin]   Perintöprinsessoja en tajua. Kristastako Miss Eurooppa? No, joopa.  [Roll Eyes]   Ja Henna oli taas meikattu 7-vuotiaaksi pikkutytöksi.  [Roll Eyes]   Mä tykkään vähän aikuisemmista.

Miten upea Anna Aalto voidaan jättää palkitsematta???  [Frown]   Hän oli ehdottomasti illan upein kaunotar ja sitä valloittavaa ääntä ja puhetapaa kuuntelisin vaikka vuorokauden putkeen.  [love]   Ehkä oli liian näyttävä.   [Confused]

*Suski*

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: February 08, 2004, 22:26:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Triunfo:
Anna A:n kohtalo surettaa vähän

[Wink]   Minua ei sitten TIPPAAKAAN, päinvastoin!!  [Wink]

[ 08-02-2004, 22:32: Viestiä on muokannut: Valvojatar ]

1044

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: February 08, 2004, 22:38:00 pm »
Onnea MIRA  [love]  ja onnea myöskin perintöprinsessoille  [blond]    [beauty]  
Kauneimmat voittivat ja voittaja oli se kaikista kaunein (pää Miralla taisi keikkua hermostuksesta, ihmettelin, että taasko mun telkkari on hajoomassa, kun tytön pää tärisi niin kiivaassa tahdissa. Toivotaan, että saa itsevarmuutta ja esiintymisvarmuutta seuraavien kuukausien aikana).
Poikani 11v. oli myös erittäin tyytyväinen voittajaan ja 1. perintöprinsessaan. Yllätyksekseni Anna. A. oli hänen mielestään heikoin lenkki??

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: February 08, 2004, 22:40:00 pm »
Loistava trio kruunattiin!   [thumb]    [love]  
Heitä minä tuolla toisaalla omiksi suosikeikseni nimesin!

Henna oli se ykkössuosikkini,   [smlove]  
mutta hyvä näinkin ja lippu sinne Japaniin vaaleutta viemään!

Krista oli tosi näyttävä eli uskon hänen Riitta Väisäsmäisen uljauden ja uhkeuden
tuovan säpinää Miss Eurooppa-kisoissa!

Mira oli söpö kasvoinen voittajamme!   [love]  

Ranstukka sori, mutta Anna A ei oikein vakuuttanut minua!   [Frown]

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #7 on: February 08, 2004, 22:54:00 pm »
Ihana voittaja kolmikko  [love]  
Mira on ihana.  [beauty]  
Oikein itketti hänen puolestaan ilonkyyneleitä!

Ja ANNA oli ihastuttava ihanassa punaisessa puvussaan. Hänellä oli niin kaunis hymy ja hän puhui ihanan luontevasti.  [beauty]    [love]  

Mulla vähän kesti tänne foorumiin pääsy, kun tämä jämpitti...olin ihan innoissani jännityksen lauettua ja sitten nää sivut tilttaa...  [sad]  

Krista  oli kyllä upea, vaikka en uskonut hänen edes finaaliin pääsevän.  [thumb]  

Henna oli upea. Oikea kaunotar, vaikka hymy olikin tyttömäinen.  [love]  

Annasta  odotin enemmän, koska hän oli kaunis, kun suu oli vain vähän hymyssä.

Heidi  oli minusta ilman muuta finaalissa.

Anne  ei kyllä säväyttänyt. Hymy oli ärsyttävä, mutta sitä voi opetella.

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: February 08, 2004, 22:56:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Valvojatar:
quote:
Alunperin lähettänyt Triunfo:
Anna A:n kohtalo surettaa vähän

[Wink]    Minua ei sitten TIPPAAKAAN, päinvastoin!!   [Wink]
Miksi???  [Confused]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: February 08, 2004, 23:14:00 pm »
Kaleva on jo ekan kuvan saanut sivuilleen
http://www.kaleva.fi/html/JKpage380107.html
Hän joka osaa niin laittaa sen tänne näkyville jookosta...
kun näpsäyttää kuvasta niin siitä tulee isompi!

niin kauniita he ovat ja minun ihanainen
Hennaliini siinä niin suloisena hymyissä suin!
   [smlove]      [smlove]      [smlove]

[ 08-02-2004, 23:16: Viestiä on muokannut: Emppu ]

missifani76

• Full Member
(No subject)
« Reply #10 on: February 08, 2004, 23:16:00 pm »
no, voittaja kolmikko oli näköjään pääätetty jo ennalta, kun iltasanomat jo ennakkoon hehkutti että Mira ja Krista ovat kuumimmat suosikit ja Henna heidän haastajansa. Hypetyksellä saadaan aina ihmeitä aikaan, kai se nyt jotain vaikuttaa jos toisten tyttöjen kuva on joka lehdessä ja toisista ei oo kuvia ollenkaan. Anna Aalto kaatui siis siihen etei hän ollut lehdistön suosikkeja. Upea nainen hän silti on ja toivottavasti näemme hänet vielä jossain toisessa kilpailussa. Ja sinänsä ei yhtään yllättävää että juuri näin kävi, sillä nykyään on näköjään sääntö ettei kaunein( kaikin puolin) voita, onneksi on toisenlaisia kisoja kuten Miss Bikikini missä näyttävät naiset pärjäävät, Miss Suomeksi haetaan nykyään pikkusieviä naisia, sillä selainen Mira Salo on. Enpä hirveästi odotelsi Miss Universum kisoja, esiintymistä on parannettava huimasti ja vartaloakin vähän treenattava( vyötäröä ei tosin saa millään ellei sitä ole omasta takaa). Ikävä tosiaan että Miss Universum kisoissa uimapukukierros on aika ratkaiseva. Kristalle suosittelen rasvaimua ennen miss eurooppa kisoja tai kunnon treeniä ja diettiä, tuolla vartalolla ei mitään asiaa finaaliin. Henna on muuten ihan ok, mutta niin tuiki tavallisen näköinen blondi. Mutta pakkohan kärkikolmikkoon oli yksi blondi saada.

1958

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: February 08, 2004, 23:24:00 pm »
Minusta kaikki meni nappiin, Anna Aalto oli jotenkin kummalisen "ruman" näköinen televisiossa, onko Rantsu ollut paikalla kun näkee Anna A:ssa jotain muuta, jos mun TV vääristää, muut tytöt on sitten tosi kauniita jos on niin, että mun TV:ssä on vikaa. Ja kampaajaa ei voi kyllä taaskaan kehua, ihan kuin tytöt olisi itse joutuneet vääntämään hiuksensa rullalle. Mutta "MIRA ON KAUNEIN JOKA TAPAUKSESSA"  [king]

87

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: February 08, 2004, 23:30:00 pm »
Hyvähyvä! Onneksi veikkailuni osuivat väärin, tämä oli minunkin mielestäni juuri oikea järjestys. Mira pitää tosin pistää heti kävely- ja esiintymispreppaukseen. Heidi oli yllätysfinalisti, tosin olinkin hieman pettynyt Jaanaan - kuvat olivat vakuuttavammat kuin tv-esiintyminen. Anna ei olisi kärkikolmikkoon mielestäni kuulunutkaan, esiintyminen oli jotenkin tönkköä.

Onnea kaikille ja erityisesti loistavalle kaimalleni!

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: February 08, 2004, 23:31:00 pm »
Olen J Ä R K Y T T Y N Y T! Miksi ihmeessä tuollaisista söpöistä tehdään Miss Suomia, onhan se ennenkin nähty etteivät pärjää...  [Roll Eyes]   Onneksi MU-kisoihin tulee muista maista aivan loistavia kaunottaria!  [love]

BlueWind

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #14 on: February 08, 2004, 23:35:00 pm »
Onnea upealle kolmikolle!
Hienosti valittu porukka. Itse olisin hiukan keskinäistä järjestystä muuttanut, mutta hyvä näin!! Tunnustan kuuluvani heihin, jotka pelonsekaisin tuntein odottivat Anna Aallon kruunaamista.. phiuh. Ei kuulunut minun suosikkeihini sillä esiintymisellä...  [Roll Eyes]