Edelliseen en voi yhtyä, enkä olla yhtymättäkään... nämä on aina niitä tilanteita, jotka olisi täytynyt itse omin silmin todistaa. Sen kuitenkin sanon, että olen kyllä täällä foorumissa pistänyt merkille Jossun harvinaisen vahvan itseluottamuksen, ja välillä sitä kummastellutkin. Kuviinsa hän on lähes poikkeuksetta tyytyväinen, eikä säästele niiden levityksessäkään. Uskalsipa Jossu ujuttaa kuvansa jopa tulevaisuuden supermalleista käytyyn keskusteluun. Kaiketi itsevarmuus on ihan hyvä juttu, mutta kehittymisen kannalta nöyryys on myös hyvän mallin ominaisuus. Sitä paitsi, turha kehujen on antaa hattuun kihahtaa... kakkihan täällä myös komplementteja saa, kuuluu sosiaaliseen kanssakäymiseen
![[thum]](graemlins/biggthumpup.gif)
Jossu on näyttävä neitonen tottahan toki, mutta niin on moni muukin... ja kyllä sydämmellisyys on iso osa viehättävää olemusta
![[love]](graemlins/love.gif)
Itse en osaisi olla ylpeä, sillä arvostan liikaa ihmisiä yksilöinä. Vaikea siis ymmärtää ko käytöstä kenenkään osalta, mutta siihen myös törmänneenä, ei sitä parane kiistämäänkään. Kyllähän sitä "keltapäisyyttä" on olemassa ja kaiketi tulee aina olemaan. Tiedä häntä, mutta tsempppiä silti yhteistyön uudelleenvirittelyyn
![[thumb]](graemlins/thumb.gif)
Joskushan ylpeydeksi oletettu voi olla myös ujoutta.. Ja onhan täällä todettu myös liiallisen tuttavallisuuden olevan pahasta. Missä siis keskitie?