Tietoa silikoneista: www.laatukirurgia.fiHampaiden valkaisu 250 € www.hollywoodsmile.fiHuulten täyttö 290 euroa! www.royalbeautyacademy.com
Onkohan Susanna käynyt pissimässä Matti-Eskon aamiaismuroihin... Myöhäinen riisuutuja23.6.2005 0:25 Helsinkiläisen vaatekauppiaan tähänastisen elämän tärkein hetki koittaa ensi viikolla. Vaatekauppias on kokonaisen vuoden jännittänyt, valitaanko hänet Playboyn takahikiän painoksen tämän vuoden malliksi.http://www.iltalehti.fi/2005/06/23/kolumnistit/200506223192762_ko.shtml
Väitti tosin että Suski olisi 136 cm
Kylläpä on raisua tekstiä Suskista mielestäni tuo paljon parjattu ulkonäkö on hänellä hyvä ja kansainvälinen. Suomessa ollaan tietenkin totuttu hilja maitotyttö -linjaan... jenkkityylinen ulkonäkö herättää sit tällaisia reaktioita.
En nyt sitten tiedä onko hieno päästä Playboyhin, koska faktaa on se, että suurin osa on kumitissejä ym. eli lehteen ei ole päässyt ns.omilla avuillaan + kuviahan retusoidaan aika raa àsti. Enemmän olen ylpeitä malleistamme ja misseistä.. Hyvä Saike!!!
mulla ei oo enää lyhemmyyskompleksia Mun mielestä on jotenkin arvostettavaa,että suomalainen on playboyssä, en tiedä miksi
mielestäni tuo paljon parjattu ulkonäkö on hänellä hyvä ja kansainvälinen.
Onkohan Susanna käynyt pissimässä Matti-Eskon aamiaismuroihin...