Author Topic: Susanna Penttilä  (Read 13208 times)

Monica

• Full Member
Susanna Penttilä
« on: December 19, 2003, 09:41:00 am »
Oih, vihdoinkin saamme nähdä lisää tätä ihanaista naista!!   [love]    [love]    [love]  

Hän on seuraava suomalainen playboy-malli.

M

• ELITE MEMBER
  • Mr GLAMSTAR
(No subject)
« Reply #1 on: December 20, 2003, 00:01:00 am »
Tässä aina silloin tällöin tulee näpsittyä kuvia, joita voisi nimittää vaikka juorupalstakuviksi. Tässäpä yksi ajankohtainen esimerkki, kuvattu Mr Finland 2003 -kisoissa 19.11.03.

Kaksi ihanaa Suskia, joita vieläpä yhdistää F-kirjain: vasemmalla Foster's-Suski ja oikealla Ferrer-Suski eli tämän päivän lööpin tyttö.

PS Pitäisiköhän tänne forumiin saada juorupalsta kuvilla? Siis kaikki kivat pikkutapahtumat ihmisiltä kuvin ja kuvatekstein mutta kommentointi sitten erikseen muualle, saattaa nimittäin joku aihe aiheuttaa pitkänkin keskustelun (vertaa kuvagalleria).

[ 19-12-2003, 12:25: Viestiä on muokannut: M ]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: December 19, 2003, 13:53:00 pm »
Aivan ihania!   [love]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: December 19, 2003, 15:21:00 pm »
"Mulla on käynyt hyvä tsäkä. Mun haaveena on jo pitkään ollut päästä Pleikkariin. Kuvausmatka oli ihana ja kiva kokemus, enkä yhtään häpeä kuvia!" Susanna kommentoi.

65

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: December 19, 2003, 16:23:00 pm »
Suomalaiset daamithan ovat hyvin olleet edustettuna Playboyssa. Paremmin kun esimerkiksi Voguessa tai Marie Clairessa.

Playboyn malleja:
Linda Lampenius
Kata Kärkkäinen
Tiina ??? (Turusta muistaakseni.)
Julia Tukiainen
Susanna Penttilä

....onks muita?     [Confused]

kalle

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: December 19, 2003, 17:49:00 pm »
[love]    [love]    [love]    [love]  
Todellakin WAU!!!
Meinasin pudota polvilleni aamulla kun näin ton lööpin koulun joulujuhliin mennessä.
Suski on täydellinen seksipommi. Näin tänään vilaukselta sen. Meitsi ostaa pleikkarin heti kun se ilmestyy.
  [love]    [love]    [love]    [love]

kalle

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: December 19, 2003, 18:07:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt La Dolce Vita:

Tiina ??? (Turusta muistaakseni.)

Tunnetaan nimellä Gina Goldberg. Mulla olis yks tähän yhteyteen sopiva linkki, mut toi yks ottaa pultit jos mä laitan sen tähän.

Niin ja sen suosikki leffa on La Dolce Vita!

[ 19-12-2003, 18:10: Viestiä on muokannut: kalle ]

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: December 19, 2003, 19:49:00 pm »
Kuka on Susanna Penttilä? Onko hän ollut mukana missikisoissa tai tehnyt mallintöitä? Nimi kun ei ole ennestään tuttu...

Onko kuvia missään nähtävillä?

(kun vilkaisin tuota ylläolevaa kuvaa niin luulin ensin että siinä oli Johanna V.)  [Smile]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: December 19, 2003, 21:11:00 pm »
Kylläpä jotkut innostuvat siitä että poseerataan vaatteitta. En voi kuin ihmetellä!

69

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: December 19, 2003, 21:23:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt mummeli:
Kylläpä jotkut innostuvat siitä että poseerataan vaatteitta. En voi kuin ihmetellä!

En myöskään ymmärrä.

Kisu

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #10 on: December 19, 2003, 21:41:00 pm »
No niin,tulihan sitä kritiikkiä.Mä tässä jo hetken odottelin että eikö kukaan kommentoi tota juttua  [Razz]   Mun mielestä toi ei myöskään ole mikään wau! -kunnia...

65

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: December 22, 2003, 08:34:00 am »
Jos oikein tarkkoja ollaan, niin Playboy lehdessä on ollut vain yksi suomalainen tyttö, joka näkyy Playboy lehden historiikissa. Hän on Kata Kärkkäinen. Muut tähän asti lehdessä poseeranneet suomalaiset ovat lehden "täytettä".

Vain Playboy's Playmate Of The Month:t lasketaan mukaan. Playmate of the Month:t ovat melkein poikkeuksetta 18-25 vuotiaita.

Näistä kuukauden "leikkikavereista" valitaan joka vuosi Playmate Of The Year. Hän saa palkinnoksi kaikenlaista rekvisiittaa, kuten esimerkiksi urheiluauton joka on mielestäni aina joku halvemman mallisarjan Porsche ... mutta kuitenkin noin 35 - 40 tuhannen USD:n lelu.

Lisäksi vain Playmate:llä on mahdollisuus päästä kirjoittamaan nimensä omistajan Hugh Hefnerin vieraskirjaan, sekä pelaamaan Hef:in kanssa Ballyn Playboy flipperiä ja nauttimaan samppanjaa Hef:in kanssa hänen LA:n kartanonsa porealtaaseen. Kutsut Hef:in kemuihin lähtee vain Playmate:ille.

Jos muistan oikein niin Kata on kieltäytynyt tai estynyt kaksi kertaa näiltä party:lta. Pitäisi melkein tarkastaa asia Katalta. Lisäksi historian mukaan Playmate:lla on mahdollisuus saada Hef:iltä henkilökohtainen lahja, joka on timantilla varustettu Playboy sormus.

475

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: December 23, 2003, 00:14:00 am »
En näe Playmate-tittelissäkään mitään hienoa. TOkihan melkein kuka vain misseistämme voisi tienata runsaasti kahisevaa levittelemällä sopukoitaan lehdissä, mutta itse eläisin mieluummin köyhänä kuin ryhtyisin sellaiseen. Minusta jokaisen alushousujen sisältö on hänen yksityisasiansa, enkä tahdo katsella sellaista lehtikuvista. Jokaisellahan on sitäpaitsi suurinpiirtein samanlainen. Ja utareet kuin utareet, so what? Niitäkin saa lekurilta.
EMppu, herätys. Mitä mieltä? Tahtoisitko myöhemmin tyttäresi tienaavan euroja Playmatenä?

Orcadie

• Full Member
(No subject)
« Reply #13 on: December 23, 2003, 00:34:00 am »
Mua on jo pitempään kummastuttanut tää nykyinen wannabe-ilmiö, joka tässäkin nyt tule hyvin esille.Tuntuu että on yhä suurempi ryhmä naisia, jotka jää haaveilemaan siitä tähtisateesta ja kuuluisudesta, ja on sitten valmiita tekemään melkein mitä vain sen eteen.Ok, mallit on malleja ja missit missejä, mutta mikä siinä "julkisuudessa" on niin upeaa että sinne valokeilaan pitää väenväkisin tunkea..?Ymmärrän tuollaiset haaveet teini-iässä, mutta kun tuntuu että nää wannabe-maailman-kauneimmat ovat nykyään yhä vaan vanhempia.Eikö iän myötä näille naisille tule minkäänmoista halua luoda ihan oikea, aito elämänura ja ammatti jollain alalla sen sijaan, että pitää epätoivoisesti kiinni siitä illuusiosta että musta tulee viellä stara?Mikä siinä paperitähteydessä niin vetää puoleensa?

65

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: December 22, 2003, 13:08:00 pm »
Mun mielestä Playboy on saanut aivan käsittämättömän statuksen miestenlehtenä. Varmasti yksi syy on se, että vuoden 1953 ensimmäisessä Playboyn painoksessa poseerasi Marilyn Monroe … kaikkien miesten palvoma seksisymboli … jopa John F. Kennedy piti Marilynin kuuluisaa Playboyn keskiaukeamakuvaa seinällään.

Lisäksi Playboy on säilyttänyt edelleenkin julkaisunsa niin siistinä, että sitä kehtaa lukea vaikka lentokoneessa bisnesluokassa. Alastomat tytöt täyttävät vain alle 10 % lehden sivuista.

Suurin osa lehden artikkeleista on kirjoitettu siihen tyypilliseen Playboyn ja amerikkalaisen naaiviin tyyliin. Tästä syystä ainakaan minulle lehti ei ala tulemaan vuositilauksena … enkä ole kyllä ostanut irtonumeroakaan vuosiin.