Author Topic: JENNI AHOLA  (Read 2088 times)

69

• Guest
JENNI AHOLA
« on: May 17, 2003, 00:26:00 am »

Petra

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: May 16, 2003, 16:26:00 pm »
Hirveet junttitolppakorot!   [thum]  

Muuten ihan OK!

Casandra

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: February 04, 2004, 23:37:00 pm »
No ei tätäkään naista voi rumaksi haukkua. Livenä en ole nähnyt, mutta kuvissa näyttä todella kauniilta, mutta tolppakorot on kyllä kauheet.
"Emme lopeta leikkimistä siksi, että
vanhenemme. Vanhenemme siksi,
että lopetamme leikkimisen."

Emma2

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #4 on: February 05, 2004, 03:42:00 am »
Ihmeellisen korkea otsa. Minusta vähän oudon näköinen. Plussaa siitä, että ainakin haastatteluissa vaikuttanut aika fiksulta naiselta, toisin kuin monet missit.

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #5 on: February 05, 2004, 04:18:00 am »
Ekat kuvat oli huonoja:
-kiharat huonot tai olisi pitänyt laittaa eritavalla
-sukkanauhat ja sukat oli ällöt  [18_crazy]  
- kasvot näyttivät väsyneiltä  [Frown]  

Toiset kuvat taas olivat kuin unelma. Jenni oli todella kaunis  [love]

d3690

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #6 on: February 05, 2004, 18:11:00 pm »
Mä olen nähnyt Jennin livenä monta kertaa, ja täytyy sanoa, että on hän meikattuna ihan nätti nainen...joskin hiukset ovat hirveän ohuet...satuin tässä taannoin kuulemaan, miten Jenni haukkui Ellenin (Jokikunnas) juontamistaitoja Idollseissa...samaan hengenvetoon kehuen itseään loistavaksi juontajaksi (mm. Emma-gaalassa)...no, täytyy sanoa, että itse olen kyllä täysin päinvastaista mieltä  [18_crazy]   mutta voihan joku olla hänen kanssaan samaa mieltä!

Jossu

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: February 05, 2004, 19:06:00 pm »
En ole erikoisemmin pitänyt Jennin hymystä. Se ei näytä luonnolliselta. Muuten tosi hyvä kroppa..tiukka sellainen   [Smile]

kaitsuh

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #8 on: February 05, 2004, 19:46:00 pm »
Jennillä olevat tolppiskorot ON hyvänäköiset!!!
Ite tykkään tuosta punaisesta tuolikuvasta,se on vähän niinkuin jostain muualta,mut ei Suomesta ja kyllä Jenniä paremmin pukee ainakin näissä kuvissa tuo suorempi hiusmalli.Ko. kuvassa on milestäni pisara jotain eksoottista ja ehdottelevaa  [Roll Eyes]

1958

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: February 05, 2004, 20:03:00 pm »
Kroppa hyvä muttei pää, vanhahtavat kasvot, kroppa näyttää eri ikäiseltä kuin kasvot.

2013

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: February 05, 2004, 23:19:00 pm »
Jenni olisi hyvä drag queen -kategoriassa, mutta että nainen ja vielä malli   [18_crazy]  ! Tosi miehiset piirteet kasvoissa, en tykkää ollenkaan. Sorry Jennukka   [Roll Eyes]

Mixi*

• Full Member
(No subject)
« Reply #11 on: February 06, 2004, 12:21:00 pm »
Joo, minun täytyy kanssa sanoa, etten pidä ilmeistä ja näyttää kovasti ikäistään vanhemmalta. Olen nähnyt luonnossa.  [Roll Eyes]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: February 06, 2004, 01:16:00 am »
Tapasin Jennin ekan kerran vuonna 1994. Silloin neiti olisi uransa alussa. Jennihän on voittanut Miss Hawaiian Tropic Finlandin, mutta vasta palattuaan Amerikasta hän muotoitui paremmin. En tiedä neidon nykyistä kuntoa, mutta Olvi-aikoinaan omisti yhden Suomen parhaista vartaloista.

http://www.missi.net/jenniahola.htm

2074

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: February 07, 2004, 16:02:00 pm »
Jenniä pukee mielestäni vähän kevyempi silmämeikki. Tumma luomiväri tekee hiukan vanhan näköiseksi, mutta kuvissa, joissa on luonnollinen meikki,  jenni on superkaunis.  [love]   Hiukset suorana parempi.

Annemari

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #14 on: February 07, 2004, 16:06:00 pm »
Tykkään nykyään enemmän Jennistä kuin ennen. Sanavalmis ja positiivinen televisiossa, näyttävä kokonaisuus ja upea kroppa   [Wink]