Author Topic: SUVI MIINALA - SUVI TIILIKAINEN  (Read 6810 times)

mr.sixty

• Guest
Re: SUVI MIINALA
« Reply #45 on: July 05, 2005, 11:46:26 am »
niin no joo, tosin voihan ne tehdä siihen semmoisen oikealla klikkaus eston ja urli ongelmatkin katoo jos laittaa sen popuppina pongahtamaan

La Orcadie

• Junior Member
  • **
« Reply #46 on: July 09, 2005, 18:12:58 pm »
Laihduttamalla viitisen kiloa Suvi saisi olemukseensa paljon enemmän huippumallimaisuutta ja hyvää luustoa esiin.Nyt hän on siinä rajoilla, onko liian iso malliksi.Suomessa tietysti riittää mutta maailman mitoissa ei ehdottomasti ole.

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #47 on: July 10, 2005, 10:56:24 am »
Näin Suvin eilen ja minusta hän kyllä näytti todella hoikalta. Jos hän laihduttaisi viisi kiloa, oliskohan mitään enää jäljellä..  ::)  :o

KuningasMidas

• Guest
« Reply #48 on: July 11, 2005, 08:48:29 am »
Näin Suvin eilen ja minusta hän kyllä näytti todella hoikalta. Jos hän laihduttaisi viisi kiloa, oliskohan mitään enää jäljellä..  ::)  :o

Omiinkin näköhavaintoihini tukeutuen olen ihan samaa mieltä että hoikka on ...tosin havainto on parin kuukauden takaa ;)

La Orcadie

• Junior Member
  • **
« Reply #49 on: July 11, 2005, 17:42:22 pm »
Onhan Suvi hoikka, en mä sitä tarkoita..mutta hoikempikin voisi olla.Jos hän olisi suunnilleen Nina Heralan mitoissa niin olisi todella upea ilmestys.

giselle

• Full Member
« Reply #50 on: July 11, 2005, 18:34:57 pm »
Samaa mieltä, Suvi on kyllä enemmän missin kuin mallin mitoissa. Toisaalta hän alkaa jo olla niin vanhakin että se ei haittaa. Kun siis kuitenkin tulee esittelemään vaan sellaisia aikuisten naisten vaatteita. Mun mielestä hän onkin juuri upea malli kauniista aikuisesta naisesta, enkä näe hänellä mitään tarvetta yrittää Heralan mittoihin  :) Suomessa tuollaiset normaalivartaloisetkin saavat töitä...

Marielle

• New Face
  • *
« Reply #51 on: September 19, 2005, 00:51:03 am »
Mielestäni Suvi on todella kaunis, yksi Suomen kauneimmista misseistä kautta aikojen. Olen nähnyt hänet pari kertaa livenä ja saanut hänestä hyvin herttaisen, ystävällisen ja jalat-maassa-olevan kuvan. Kyllä hän aika hoikka on, hoikistunut paljon missivuodestaan.

Lina 79

• Full Member
« Reply #52 on: September 19, 2005, 20:45:22 pm »
Musta suvilla on yksi ja sama ilme joka kuvassa. Suu silleen supussa. Sokoksen uusimmassa lehdessä joka kuvassa suu suppuralla.
Ei Suvi toki ruma ole mutta ei todellakaan muuntautumis kykyinenkään.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #53 on: January 05, 2006, 23:18:19 pm »

Ice-Princess-

• Full Member
  • happy? yes, i am :)
« Reply #54 on: January 14, 2006, 02:22:46 am »
Suvi on kyllä ehdottomasti mun yks suosikeista ja on todella kaunis just tollasena :) kun ei ole enää kumminkaan mikään ihan nuori niin juuri sopivat mitatkin. :) naisellisen kauniit :)

hullumai

• ELITE MEMBER
« Reply #55 on: July 13, 2008, 21:56:10 pm »
http://www.katjamariateam.fi/suvimiinala.jpg

Suvi oli kylla missiaikanaan aika paljon pyoreampi kuin sittemmin mallina. Ainakin 5 kilon ero. xmas