Author Topic: Miss Suomi Anna Strömberg  (Read 3876 times)

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #15 on: February 12, 2003, 23:15:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt mummeli:
Koskaan ei tiedä milloin kauneus katoaa. Ihosyöpä vie puolet nenästä tai muuta vastaavaa.

En ota itse sen enempää kantaa noihin Annan lausuntoihin, mutta sanon vaan, että Mummeli uskaltaa puhua täällä asioista, joista muut vaikenevat. Kuolema, vanheneminen, sairastuminen ja onnettomuudet eivät kuulu täällä valikoimiin.

Princess: kyllä se Annan toinen leuka on selvästi havaittavissa ainakin tuossa edellisessä kuvassa. Muut on otettu niin kaukaa, ettei näy. Ei se kyllä minua haittaa, nyt on viimeistään nähty, että Anna on suuren luokan kaunotar ja toiveet Universum menestyksestä ovat korkealla. Kansainvälisillä foorumeillakin ylistetään Annaa, ja ei ihme, noissa tämän päivän Iltalehden kuvissa Anna oli AIVAN kuin Anne Pohtamon kaksoisolento.
  [love]

924

• Guest
(No subject)
« Reply #16 on: February 12, 2003, 23:16:00 pm »
Täältä lähtee mielestäni aina vähän samantyyppisiä missejä ulkomaille kilpailemaan.. Ehkäpä uudella ja vähän erilaisella tytöllä voisi olla mahdollisuuksia!!!
Anna on nätti ja eikös ollutkin tosi pitkä!??

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #17 on: February 12, 2003, 23:18:00 pm »
Näin Annan livenä missikiertuenäytöksessä ja mun mielestä hän oli kyllä varma lavaesiintyjä ja upea hymy valloitti eikä mitään kaksoisleukaa näkynyt! Näyttävästä pituudesta myös kovasti plussaa, hänet tullaan huomaamaan lavalla! Ainoastaan se kummallinen töyhtömäinen "ei-kampaus" pilasi olemuksen silloin mutta nyt hiukset näyttävät paljon paremmilta ja olemuksessa on jo roimasti enemmän itsevarmuutta!  [thumb]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #18 on: February 12, 2003, 23:22:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt BV:
Näyttävästä pituudesta myös kovasti plussaa

176 senttiä ei ole nykypäivänä enää mikään näyttävä missipituus. Kansainvälisissä kisoissa on jo kymmenen senttiä pidempiä tyttöjä. Mutta sanoisin, että riittävä se on (175 senttiä on riittävä missipituus mun mielestä).

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #19 on: February 12, 2003, 23:54:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
quote:
Alunperin lähettänyt BV:
Näyttävästä pituudesta myös kovasti plussaa

176 senttiä ei ole nykypäivänä enää mikään näyttävä missipituus. Kansainvälisissä kisoissa on jo kymmenen senttiä pidempiä tyttöjä. Mutta sanoisin, että riittävä se on (175 senttiä on riittävä missipituus mun mielestä).
Joo mut ku mä pystyinkin vaan vertaamaan häntä lavalla niihin yhdeksään muuhun..! Hän erottui ensin pituudellaan, sitten hymyllään  [Big Grin]  ... ja sit niillä hiuksillaan!  [Eek!]

Toi kuva missä kaikki tytöt istuu pöydän äärellä... Anna näyttää siinä kuvassa Carmen Mäkiseltä... johtuu tietty kampauksesta..!  [Roll Eyes]  

Voi kun saatais hänelle vielä sellaset Jenni Anttilan tyyliset pitkät, terveet ja hohtavan väriset kutrit MU-kisoihin!  [beauty]

M

• ELITE MEMBER
  • Mr GLAMSTAR
(No subject)
« Reply #20 on: February 13, 2003, 12:01:00 pm »

Anna on selvästi joukon johtajahahmo. Koko katras sopi kuitenkin niin hyvin yhteen, että rupesi kutkuttamaan ajatus tälläisestä "Charlien enkelit" -tyyppisestä vauhtikolmikosta. Seikkailevat missit! Olisi uutta ja coolia!  [Cool]

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #21 on: February 13, 2003, 12:38:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
Mummeli uskaltaa puhua täällä asioista, joista muut vaikenevat. Kuolema, vanheneminen, sairastuminen ja onnettomuudet eivät kuulu täällä valikoimiin.

Tuskin se kellään mistään uskaltamisesta on ollut kiinni. Tämä on viihdesivu ja tänne tullaan viihtymään ja keskustelemaan misseistä. Mua ei kiinnosta edes jutella jostain vanhenemisesta. Jokainen sitä tekee samalla vauhdilla ja that´s it. Mä en aio rupsahtaa vanhanakaan vaan tarkoitus on näyttää vuosikymmentenkin kuluttua hyvältä. Kaikki on pääasiassa itsestä kiinni.

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #22 on: February 13, 2003, 12:42:00 pm »
Iiik... minä pyörryn!   [love]  
M on kuvaajamestari, mutta tuo Charlien Enkelikuva on täydellinen ja näkee selvästi kuinka voitto puhkaisi Annan täyteen kukkaan,
nyt kun tuo kukoistus säilyy Universeissäkin niin hyvä tulee ja siinä on uusi Miss Universe,
siellä on välillä semmoisia voittajia ollut,
että Anna jyrää ne nyt ja heti!
Kunhan säilyttää tuon kukkeutensa!    [love]  
Jees...   [thumb]  

Mummeli on poijat ihana tyyppi kun se oikein oivaltaa ja saahan sitä joskus vähän kärttyinenkin olla!
Pyydän vain että - ette koko ajan härnää "vanhaa" ihmistä!   [thum]    [king]  
Ilman Mummeli olisi tylsää, kun se Julkkutoimittajakin on kadonnut! Ei pitäisi manata kylläkään...   [Wink]

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #23 on: February 13, 2003, 12:49:00 pm »

Ei pidä unohtaa toisia Charlien Enkeleitä!

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #24 on: February 13, 2003, 01:40:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt M & V:
Mä en aio rupsahtaa vanhanakaan vaan tarkoitus on näyttää vuosikymmentenkin kuluttua hyvältä. Kaikki on pääasiassa itsestä kiinni.
Joo, kyllä se itsevarmuus elää ja voi hyvin, mitä Mauttomaan tulee. Ja mielenkiinnolla odotamme, kohdistuuko Mummelin seuraava ryöppy häneen.
  [thum]

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #25 on: February 13, 2003, 01:44:00 am »
Pakkohan se on provota, kun mummeli just edellisellä sivulla niin kovasti tuomitsee..  [thum]

Marianne H

• Full Member
(No subject)
« Reply #26 on: February 13, 2003, 07:42:00 am »
M, kertakaikkiaan upeita kuvia !!

Annasta huokuu sellainen kuningatar ylväys ja on ehdottomasti porukan näyttävin.
Aika yllättävää kuinka 1.pp ja 2.pp jäävät jotenkin huomaamatta.
Kauniita neitoja vaikka molemmat ovat.

Annasta loistaa itsevarmuus ja positiivisuus.
Hymy on aivan loistava.

Annalle sopii ehdottomasti oma hiusten väri (blondi) paljon paremmin kuin vuoden 2001 Suomen Neito kisan tummat kutrit.

65

• Guest
(No subject)
« Reply #27 on: February 13, 2003, 09:20:00 am »
Anna on erittäin hyvän pituinen! Kyllä pahin skenario oli minulla, että Piritta olisi voittanut skabat! Mielestäni MS pituusrajaa pitäisi nostaa 168:sta 172:een.  

Toi meni kyllä minulta "vähän yli" mitä Rantsu puhui, että maailmalla skaboissa tytöt ovat 176cm + 10 cm = 186 cm! Uskon vastaan ei ole kyllä tullut kovin montaa ton pituista naista! Ei edes maailman pisimmällä catwalkilla mikä on muuten Tallinnan Viru tee kesäisin, jos ette tienneet!

Eilisessä Iltalehdessä oli Heidi Willamanin puolustuspuhe Annalle....siitä pisteet Heidille!    [thumb]    Onhan se inhottava lukea itsestä hirveetä dumausta, juuri kun on saavuttanut oman toiveensa päämäärän! Varmasti tulee hirveet morkulat. Itse olisin varmasti reagoinut vielä voimakkaammin, kun mitä Anna reagoi! Ylipäätänsä olen vastaan sitä, että suomalaiset sai pudottaa neljä finalistia pois ja sen jälkeen kun "heidän jättämästä" kuudesta yksi voittaa, niin se pitää vielä "kivittää" sen lisäksi. Suomalaisilla ei ole oikeasti varaa tuomita ketään toista  liikalihavuudesta. Avatkaa silmänne ja menkää vaikka lähimarkettiin ja todetkaa, että 98% suomalaisista on enemmän "ylipainoisia" kun Anna !   [Eek!]

[ 13-02-2003, 09:26: Viestiä on muokannut: Kylmäsen Usko ]

Sinelmä

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #28 on: February 13, 2003, 09:23:00 am »
Toi M edellinen Anna kuva on tosi hyvä! Kyllä on olen samaa mieltä M&V kanssa että on Anna paljon kauniimpi kuin edeltäjänsä.Ja on mukava että saatiin missi jolla on asennetta.Tosin vaikka olinkin ensin hieman vastahakoinen Annan valinnasta MS. Nyt mietittyäni...oikein mukava valinta..  [love]    [thum]    [thumb]

1044

• Guest
(No subject)
« Reply #29 on: February 13, 2003, 10:27:00 am »
[love]    [thumb]  Olen aivan sanaton. Kuningatar ja prinsessat. Aivan upeaa. Jos Anna vain pitää itsensä trimmissä niin meillä on odotettavissa aivan mahtava missivuosi.
Englannin preppausta, sopivasti liikuntaa ja riittävästi unta. Myös se rakkauselämä   [smlove]  kun pysyy kunnossa niin Annahan säteilee itsensä koko maailman tietoisuuteen  [king]