Joo, huomasin paikanpäällä, että Anna on kyllä tittelinsä ansainnut. Aivan selvästi perintöprinsessojen yläpuolella (ainakin minun mielestäni) juuri sen vuoksi, että hänestä huokuu varmuutta ja päättäväisyyttä. Uskalsi katsoa kuvaajaakin silmiin (siis minua) juuri sellaisella asenteella, jota voisi mielestäni tarvita kovissa kansainvälisissä kehissä ja kuvioissa. Kyllähän nämä perintöprinsessatkin olivat kauniita ja suloisia, mutta juuri tuo voima ja uskallus tuntui vielä puuttuvan. Anna on Nainen isolla N:llä! No, toivottavasti en saa nyt vihoja niskaani, mutta huomautan, että TV:n ja lehtien välityksellä syntyy hieman kapea-alainen mielikuva henkilöstä. Anna on kaunis ja vahva nainen ja kunhan hieman laihduttaa, niin todella upea tyyppi!
Alla

maanantain lehdistötilaisuudesta m/s Mariellalla. Kuvat ja tekstit kulkevat ilmojen teitä tietokoneella toimituksiin laitettavaksi seuraavan päivän lehteen. Laitekuvassa Iltalehden ja Iltasanomien kalustoa. Tämä yllä mainittu "Olen täydellinen" haastattelu tehtiin eilen noin klo 16.
[ 13-02-2003, 00:59: Viestiä on muokannut: M ]