Author Topic: Miss Suomi Anna Strömberg  (Read 3876 times)

Marianne H

• Full Member
Miss Suomi Anna Strömberg
« on: February 12, 2003, 07:32:00 am »
Päivän iltalehden lööpissä loistava komentti ja näpäytys miss suomeltamme: "Olen täydellinen".

Erittäin hyvä asenne arvostelioita vasten.
Pisteet kasvoi.

475

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: February 12, 2003, 11:20:00 am »
Kuuntelin aamulla tavaratalossa ihmisten kommentteja, eivätkä he ainakaan ymmärtäneet Annan itsekehua leikiksi. Nyt menee viimeisetkin suosion rippeet. Vaatimattomuus kaunistaa, mutta tämä oli mauttomuuden huippu!

Marianne H

• Full Member
(No subject)
« Reply #2 on: February 12, 2003, 11:39:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt mummeli:
Vaatimattomuus kaunistaa, mutta tämä oli mauttomuuden huippu!

Mikäs sitten on paras vastaus??

Tervettä itseluottamusta pitää olla.
Ja itse olisin varmasti vastannut
prikulleen samallalailla tilanteessa.

Eipäs ole neito mikään hiiri hissukka, jos kommentois tippalinssissä jotain kansan ensi reaktioon. Vaan heittää ja näyttää että egoa on ja itseluottamus on tie menestykseen.
Tolla asenteella pärjää.

475

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: February 13, 2003, 00:47:00 am »
Asennevika se on jos omaa ulkonäköään kehuu, edes leikillä. Ei tuolla lailla tulla koko kansan rakastamaksi. Eipä tarvinnut ikinä Anne Pohtamon mainostaa kauneuttaan, se paistoi kaikkien silmiin mainitsemattakin. Annaa ei tulla ikinä jumaloimaan kuten Annea.

Marianne H

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: February 12, 2003, 14:09:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt mummeli:
Asennevika se on jos omaa ulkonäköään kehuu, edes leikillä

Todella outo käsite asenneviasta !!
Kukas sua rakastaa jos et itse!?!
Ihmisen on osattava arvostaa ja kehua myös itseään.
Missimme näytti vain että omaa terveen itsetunnon.

Eli toistan: mitäs ois pitäny vastata?
Vai oisko pitänyt vastaamatta jättää?

[ 12-02-2003, 14:10: Viestiä on muokannut: Marianne H ]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: February 12, 2003, 14:28:00 pm »
Emme pääse tästä asiasta yksimielisyyteen. Terve itsetunto voi toki olla tytöllä, mutta suu on aina syytä pitää soukalla. Koskaan ei tiedä milloin kauneus katoaa. Ihosyöpä vie puolet nenästä tai muuta vastaavaa.

475

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: February 12, 2003, 14:43:00 pm »
Sain vihdoin käsiini Iltalehden. Tosissaanhan tuo Anna tuntui olevan itseään kehuessaan. Ja eikös omakehu ole huonon itsetunnon merkki nimenomaan?
Huvittaa Heidi willmanin täydellinen takinkääntö. Koko missikiertueen ajan hän paukutti Heidi Liimataisen puolesta mutta nyt vannoo että huomasi jo kiertueella Annan olevan paras. Make up you mind, please?

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: February 12, 2003, 15:03:00 pm »
Jos arvostaa itseään, niin sillä ei ole mitään tekemistä huonon itsetunnon kanssa. Sellaiset joutuvat heittäytymään vaatimattomiksi, jotka eivät kestä huonon itsetuntonsa takia kritiikkiä. Vähättelemällä itseään he välttyvät kaikesta kritiikistä, mitä eivät kestäisi huonon itsetuntonsa takia.

Sinelmä

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #8 on: February 12, 2003, 15:34:00 pm »
oon Mariannen kanssa täysin samaa mieltä.Mitäpahaa on kehua itseään jos toiset haukkuvat. Olilsin varmasti itsekin vastannut samalla tavalla. Pitäähän omaa itse tuntoa jollain tavalla kohottaa...Ja sitä paitsi ne ovat vain muiden mielipiteitä...

Jokainen on niin kaunis kuin itsetuntee olevansa...Kyllä mä ainakin pidän itseänni kauniina vioista huolimatta...Tsemppiä vain Annalle...pidä toi asenne...mielipiteitä ulkonäöstä on monia mutta vain se oma mielipide on tärkein..muista ei kannata välittää...  [thumb]    [thumb]    [love]    [thum]

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: February 12, 2003, 15:40:00 pm »
Annan arvostus nousi kummasti ton lausunnon myötä. Sillä naisella on asennetta!

M

• ELITE MEMBER
  • Mr GLAMSTAR
(No subject)
« Reply #10 on: February 12, 2003, 17:27:00 pm »
Joo, huomasin paikanpäällä, että Anna on kyllä tittelinsä ansainnut. Aivan selvästi perintöprinsessojen yläpuolella (ainakin minun mielestäni) juuri sen vuoksi, että hänestä huokuu varmuutta ja päättäväisyyttä. Uskalsi katsoa kuvaajaakin silmiin (siis minua) juuri sellaisella asenteella, jota voisi mielestäni tarvita kovissa kansainvälisissä kehissä ja kuvioissa. Kyllähän nämä perintöprinsessatkin olivat kauniita ja suloisia, mutta juuri tuo voima ja uskallus tuntui vielä puuttuvan. Anna on Nainen isolla N:llä! No, toivottavasti en saa nyt vihoja niskaani, mutta huomautan, että TV:n ja lehtien välityksellä syntyy hieman kapea-alainen mielikuva henkilöstä. Anna on kaunis ja vahva nainen ja kunhan hieman laihduttaa, niin todella upea tyyppi!     [love]          [thumb]    

Alla kuvia maanantain lehdistötilaisuudesta m/s Mariellalla. Kuvat ja tekstit kulkevat ilmojen teitä tietokoneella toimituksiin laitettavaksi seuraavan päivän lehteen. Laitekuvassa Iltalehden ja Iltasanomien kalustoa. Tämä yllä mainittu "Olen täydellinen" haastattelu tehtiin eilen noin klo 16.

[ 13-02-2003, 00:59: Viestiä on muokannut: M ]

91

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: February 12, 2003, 22:35:00 pm »
Onkohan mummeli ylosnoussut julkkutoimittaja? Kommentointi vaikuttaa samantyyliselta pikkusieluiselta marinalta.

M

• ELITE MEMBER
  • Mr GLAMSTAR
(No subject)
« Reply #12 on: February 12, 2003, 22:36:00 pm »

No, onko hän täydellinen? Entäpä kaksoisleuka? Eipä ainakaan minua pahemmin haitannut, jos nyt sellaista edes on olemassakaan. Kommenttia!   [love]

[ 13-02-2003, 00:57: Viestiä on muokannut: M ]

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: February 12, 2003, 22:41:00 pm »
Huomattavasti parempi kuin edeltäjänsä! M on tehnyt taas loistavaa työtä!  [thumb]

[ 12-02-2003, 22:46: Viestiä on muokannut: M & V ]

756

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: February 12, 2003, 22:45:00 pm »
Mun mielipide Annasta alkaa pikkuhiljaa muuttua positiivisempaan suuntaan M:n kuvien ansiosta.  [Smile]
Ei ainakaan noissa kuvissa ole kaksoisleukaa havaittavissa.. En tiedä mistä muut kuvaajat ovat sen taikoneet..  [Confused]  
Hyvä M!  [thumb]