Mary
Full Member

|
 |
« Reply #90 on: April 22, 2005, 12:45:22 pm » |
|
Seiskassa sanottiin C-kuppi, mutta minusta näytti pienemmiltä. : 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mary
Full Member

|
 |
« Reply #91 on: April 22, 2005, 13:38:25 pm » |
|
Niin ja nykyisin D-kuppi!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tinka
Guest
|
 |
« Reply #92 on: April 22, 2005, 14:20:49 pm » |
|
Reilu kaksi desiä per rinta.. Minusta Martina on pysynyt ihan kohtuudessa ja lopputulos on ihan hyvä  .. gisellen kirjoitusta siis hieman ihmettelen. Ja jos Martina itse on tyytyväinen, se on onnistunut leikkaus se.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saike
|
 |
« Reply #93 on: April 22, 2005, 14:39:04 pm » |
|
Martinalla on 2,5 dl per rinta. Marika F. laittaa/laittoi 2,8 dl kumpaankin! Martina on todellakin pysynyt kohtuudessa, eivät todellakaan ole liian isot. Nuo Marikan silkkarit sitten taas vähän mietityttävät!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mary
Full Member

|
 |
« Reply #94 on: April 22, 2005, 14:42:20 pm » |
|
Niinpä, kun Marikalla on jo luonnostaakin isot.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Julkkikset Team
|
 |
« Reply #95 on: April 22, 2005, 15:05:11 pm » |
|
Uskon että Marikalle tehdään rintojen kohotus proteeseilla. Ilman kohotusta rinnoista tulee todella roikkuvat ja saman muotoiset kuin Satu Lapilla aikoinaan.
|
|
|
|
|
|
“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
|
|
|
|
kaapo
Guest
|
 |
« Reply #96 on: April 22, 2005, 15:08:33 pm » |
|
Martinalla on hyvät tissit, mutta ei tullut niitä oikein katseltua siinä tv-ohjelmassa, koska koko keskittyminen meni vieressä söpöilevään Saikeen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kaapo
Guest
|
 |
« Reply #98 on: April 22, 2005, 15:21:38 pm » |
|
Kohotukseen voisin itsekin mennä!
Laitappa joku lehti maksamaan ne, jotta saadaan taas namia.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
giselle
Full Member

|
 |
« Reply #99 on: April 22, 2005, 17:23:22 pm » |
|
Mun mielestä ne vaan näytti roikkuvilta, raskailta ja keinotekoisilta. Tosin samaa mieltä olen että Martina ei onneksi laitattanut yhtään isompia!!!!! :  Tarkistinpa asian: Mallitoimiston sivuilla lukee että Martinalla olisi vielä 75B eli se oli se alkuperäinen koko.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mary
Full Member

|
 |
« Reply #100 on: April 22, 2005, 18:16:12 pm » |
|
Juu kyllä varmaan mallitoimiston ilmoittama koko on pätevämpi kuin Seiskan. Tuomas & Juusossa ne näytti enemmän tuolta mitä giselle sanoi (roikkuvilta), mutta Serena-videossa näyttää minusta loistavilta!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annemari
|
 |
« Reply #101 on: April 22, 2005, 19:57:14 pm » |
|
Martina on kyllä upea pakkaus  On mielestäni aina ollut erittäin kuvauksellinen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mr.sixty
Guest
|
 |
« Reply #102 on: April 22, 2005, 21:16:17 pm » |
|
Martinalla on hyvät tissit, mutta ei tullut niitä oikein katseltua siinä tv-ohjelmassa, koska koko keskittyminen meni vieressä söpöilevään Saikeen. sen minuutin mitä mä siitä kerkesin nähdä, mä kyllä tuiotin martinan kamalaa tyrkkypaitaa ja lähes paljaita tissejä. Mä järkytyin Näystä kyllä aika pahasti vaikka ihan sopusuhtaisilta ne mun mielestä näyttikin. Ei ne mun mielestä liian isot ollut
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Julkkikset Team
|
 |
« Reply #103 on: May 02, 2005, 17:08:53 pm » |
|
http://www./kuvat/Mart-1-7.jpg http://www./kuvat/Mart-2-7.jpg http://www./kuvat/Mart-3-7.jpg Martinan kuvat Hymyssä.
|
|
|
|
|
|
“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
|
|
|
Shakira
Full Member

|
 |
« Reply #104 on: May 02, 2005, 17:12:17 pm » |
|
Olipa todella ala-arvoisen huonosti stailattuja  . Olisi Martinasta varmasti huomattavasti parempiakin saanut.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|