JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
February 07, 2012, 16:36:11 pm

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
141834 Posts in 6990 Topics by 26758 Members
Latest Member: Proktowssot
* Home Help Search Login Register
+  JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
|-+  VAPAA KESKUSTELU
| |-+  JULKKIKSET & JULKKISJUORUJA!
| | |-+  KOTIMAISET MISSIT & KAUNOTTARET
| | | |-+  Martina Aitolehti , entinen Martina Kortelampi
« previous next »
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 24 Send this topic Print
Author Topic: Martina Aitolehti , entinen Martina Kortelampi  (Read 56248 times)
Janskuliini
Full Member

« Reply #45 on: April 15, 2005, 10:11:51 am »

Marika on Vesan, Martina on sen jalkapalloilijan ja Saija vain kuuluisa tuosta menneestä kohusta. Näin olen ymmärtänyt.
mummeli
Guest
« Reply #46 on: April 15, 2005, 10:29:07 am »

Martina-paran paita oli haljennut!
mr.sixty
Guest
« Reply #47 on: April 15, 2005, 10:42:38 am »

mummelin kommentit on aina niin hauskoja Grin
Marika on Vesan, Martina on sen jalkapalloilijan ja Saija vain kuuluisa tuosta menneestä kohusta. Näin olen ymmärtänyt
aah. joo joo ja sitten se henna oli viellä vesan. . mä ihmettelinkin että on ollut puhetta marikasta, martinasta ja sitten siitä yhestä mutta vesalla oli vaan 3 muijaa pyörityksessä(vaimo mukaanlukien)
giselle
Full Member

« Reply #48 on: April 15, 2005, 10:52:24 am »

Muakin ärsytti se Martinan kommentti että "Henna ei ainakaan mahdu" ja jotain että mä laitan käden ristiin... ihan kuin sillä nyt olisi jotain päätösvaltaa koko asiaan...ihan tyhmää läppää jos se sitä oli.

Muutenkin: Mä en voi vaan päästä yli siitä MIten Martina kuvitteli voivansa saada varatun miehen itselleen. Ja mitä kaikkea tyhmää se puhu Alexin tyttöystävästä (se on ihan lapsi vielä jne. jne.)
Siinäpähän nähtiin että ei ne viettelijämissit mitä tahansa ja ketä tahansa saa ulkonäöllään. Kun siellä pääkopankin puolella tarttisi olla jotain Wink Jos olisin Martina, mua ainakin hävettäis ihan kunnolla.  Cheesy
Turo
Guest
« Reply #49 on: April 15, 2005, 12:06:43 pm »

Anteeksi mitä te puhuitte? Martina OLI HITON UPEA eilen ohjelmassa.  Minä olen mies ja näin, että hän oli JEEEES. Ei ole mitään hävettävää..  Joku kiltti tyttö tekee musta HULLUKSI!  Kyse oli vaan vaatetyylistä, eikä haastattelusta. En melkein yhtään ymmärtänyt haastattelusta.  En tajuakaan, mitä Martina sanoi, kun yleisö  Grin Grin Grin Grin Grin Grin.
Turo
Guest
« Reply #50 on: April 15, 2005, 12:09:23 pm »

Martina-paran paita oli haljennut!

Etkö pitänyt? Ehkäpäs ohjelman ohjaaja oli määränyt!!
mummeli
Guest
« Reply #51 on: April 15, 2005, 12:14:39 pm »

Turo-parka on niin nuori jätkä ettei tajua naisten päälle mitään, jos hänestä Martina on jotenkin tavoiteltava misu. Aikuinen tervejärkinen mies olisi antanut Saikelle kymmenen pistettä hillitystä esiintymisestä ja pukeutumisesta, Martinalle kimpun risuja. Oikein tyyppiesimerkki syöjättärestä jolla on aivojen sisällä litra silikonia. Kukaan todella fiksu mies ei koskisi hänenlaiseensa tikullakaan. Ja noita fiksuja vielä löytyy, sellaisia jotka etsivät ennen kaikkea aivotoimintaa ja säälivät moisia haljenneissa paidoissa kekkaloivia pimuja.
giselle
Full Member

« Reply #52 on: April 15, 2005, 12:15:42 pm »

Siis joo, ei kukaan varmaan kiellä etteikö tämä nainen olisi kaunis!!!! vaatteissaan nyt oli ehkä aika halvan näköinen. Kyllä munkin poikaystävän silmät melkein putosi päästä kun näki martinan siinä paidassaan ja kysyi heti "kuka tuo on!!?" mutta mutta, heti kun kerroin mistä neiti on tunnettu hän sanoi että yksi turhimmista julkkiksista mitä löytyy ja mennetti heti mielenkiintosta koko ohjelmaa kohtaan. Sainpa katsoa yksinäni ohjelman lopun sitten.
martinalla on kauniit kasvot mutta usein poseeraa tosi halvan näköisesti...se on sääli koska hänestä saisi varmasti hyviäkin kuvia.
mummeli
Guest
« Reply #53 on: April 15, 2005, 12:50:57 pm »

Mua naurattaa kun taas meni mies lankaan. Luulee naista ihanaksi, vaikka tämä on vain jättänyt puolet paitaa kotiin! Meitä naisia naurattaa tämä miesten narrattavuus!
Turo
Guest
« Reply #54 on: April 15, 2005, 12:57:23 pm »

Martina oli ylittänyt rajansa, koska hän oli ollut aina seksipommi tai rohkea missi/malli.
Vertaapas jos Hanna Ek kilttinä tyttönä lavalle. heti jo  ??? ??? ??? ??? ??? ??? .

Mummeli, minäkö muka nuori. Laske kuinka vanha olen kun olen syntynyt 70-luvulla.   Confused
mr.sixty
Guest
« Reply #55 on: April 15, 2005, 12:59:54 pm »

martinalla on kauniit kasvot mutta usein poseeraa tosi halvan näköisesti...se on sääli koska hänestä saisi varmasti hyviäkin kuvia.
Mäkin ihan yllätyin sitä miten kaunis se loppuen lopuksi oli. sitä rumensi vaan se että se näytti ja kuulosti niin halvalta. aleksanterinkatu oli ennen pulloillaan samanlaisia tyttöjä(ilmeisesti nykyään asukastoimikunnat on häätänyt martinat muualle)
Turo
Guest
« Reply #56 on: April 15, 2005, 13:01:07 pm »

EI KUKAAN OLE T Ä Y D E L L I N E N.
mummeli
Guest
« Reply #57 on: April 15, 2005, 14:12:36 pm »

Mr.Sixtyn kaupunkituntemus ontuu, eikös se ole Aleksis Kivenkatu, jolla ne martinat pyörivät ennenvanhaan. Aleksilla ei kuljeskele kuin joulupukki.
mr.sixty
Guest
« Reply #58 on: April 15, 2005, 14:23:53 pm »

ai hitto mä oon blondi tänään angel. joo sitä mä tietenkin tarkoitin
Tehotyttö
Junior Member
**

Miss Fitness

« Reply #59 on: April 16, 2005, 15:13:11 pm »

Mun mielestä silloin vuosi sitten, kun Martina valittiin miss Hawaiian Tropiciksi, hän oli todella kaunis ja hyväkroppainen...nyt kun olen seurannut neidin toilailuja, ei voi muuta sanoa kun että kovin on pöhöttynyt ja jotenkin elähtäneemmän näköinen ??? Kaiken lisäksi näyttää haastattelujen perusteella olevan todellinen airhead... :Smiley Samaan kastiin kuuluu myös "kollegansa" Marika Fingeroos.... Eek!
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 24 Send this topic Print 
« previous next »
Jump to: