JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
February 07, 2012, 16:21:33 pm

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
141834 Posts in 6990 Topics by 26758 Members
Latest Member: Proktowssot
* Home Help Search Login Register
+  JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
|-+  VAPAA KESKUSTELU
| |-+  JULKKIKSET & JULKKISJUORUJA!
| | |-+  KOTIMAISET MISSIT & KAUNOTTARET
| | | |-+  Martina Aitolehti , entinen Martina Kortelampi
« previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 24 Send this topic Print
Author Topic: Martina Aitolehti , entinen Martina Kortelampi  (Read 56246 times)
2158
Guest
« Reply #15 on: October 21, 2004, 17:49:00 pm »

lievästi sanoen julkisuudenhakuinen mimmi..!
2654
Guest
« Reply #16 on: October 21, 2004, 18:08:00 pm »

Martina on juu huomion hakuinen, mutta minkähän takia. Bisnes on bisnestä. Julkisuudella tienaa jne.
Olin martinan kans H.Tropic- kiertueella ja nainen on hyvällä asenteella, tuli voittaa ja voitti. Mun mielestä on just hienoa se, että tekee sitä mitä tahtoo eikä juorua muiden tekemisistä jossain nurkan takana, vaikka Martina "juoruaa" itsestään niin ei se tee sitä sen takia et kaikki tietäis et kuka sen rakas on ja niin edelleen vaan uran takia! Se on jokasen oma asia mitä sitä elämällään tekee! Upea likka se on muutenkin. Tsemppiä Martina!
Monica
Full Member

« Reply #17 on: October 22, 2004, 11:17:00 am »

quote:
Alunperin lähettänyt Rebekka-83:
vaikka Martina "juoruaa" itsestään niin ei se tee sitä sen takia et kaikki tietäis et kuka sen rakas on ja niin edelleen vaan uran takia!

Omat satsaukseni uraani ovat ainakin "pikkuisen" kunnianhimoisempia, kuin poikaystävistä roskalehdille juoruilu.  

Shame on you kaikki rakastajattaret, jotka haette julkisuutta tuota kautta.    [Mad]
69
Guest
« Reply #18 on: October 22, 2004, 05:17:00 am »

quote:
Martina on juu huomion hakuinen, mutta minkähän takia. Bisnes on bisnestä. Julkisuudella tienaa jne.
Olin martinan kans H.Tropic- kiertueella ja nainen on hyvällä asenteella, tuli voittaa ja voitti. Mun mielestä on just hienoa se, että tekee sitä mitä tahtoo eikä juorua muiden tekemisistä jossain nurkan takana, vaikka Martina "juoruaa" itsestään niin ei se tee sitä sen takia et kaikki tietäis et kuka sen rakas on ja niin edelleen vaan uran takia! Se on jokasen oma asia mitä sitä elämällään tekee! Upea likka se on muutenkin. Tsemppiä Martina!

Musta toi teksti oli varmaan rehellisin itsensäesittely mitä forumille on koskaan laitettu. Sopis tänne:
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php?board=get_topic;f=7;t=000093

Toi viesti kertoi niin paljon henkilön arvomaailmasta, empaattisuudesta ja kylmästä hyväksikäyttöasenteesta, että ei voi kuin nostaa hattua moiselle suoritukselle. Katsoin että olit Tampereelta. Voisin arvata sun olleen yksi niistä Räikkösen Tampereen reissun "iloista" tai ainakin pyrkivän siihen? Voisit RIKASTUA, koska "Bisnes on bisnestä"....
69
Guest
« Reply #19 on: October 22, 2004, 07:40:00 am »

Tänään Iltalehdessä: Viettelijätär tuhoaa julkkisliiton

Viime aikoina muutamien julkkisten onnelliselta vaikuttaneet parisuhteet ovat kaatuneet kolmiodraamaan. Monesti parisuhteen rikkojana on ollut julkisuutta havitteleva nuori nainen. Psykologi Kari Kiianmaan mukaan salasuhteen tunnustavilla naisilla on usein taustalla halu esitellä itseään.
2654
Guest
« Reply #20 on: October 22, 2004, 08:25:00 am »

En nyt ihan ymmärrä mikä toi Räikkösjuttu on... Siis kysehän ei ole minun arvomaailmasta vaan siitä et jokainen saa tehdä just sitä mitä haluaa. Itse en moista tekisi.
 Niin voin kai nyt sit kertoa itsestäni jotain. Tuosta viestistä saitte ehkä hiukkasen väärän kuvan. Niin olen tamperelainen ja muuttanut tänne vuosi sitten opiskelujen perässä. Teen jonkun verran mallin töitä. Oikeasti olen kiltti naapurin tyttö, en mikään räikkösen ilo ?!
No, sori jos toi viesti loukkas jotain, tarkoitus ei ole riidellä pikemminkin ystävystyä.
2654
Guest
« Reply #21 on: October 22, 2004, 08:30:00 am »

niin ja vielä lisätäkseni et en hyväksy mitään suhteen rikkomista, en tarkoittanut et kaikki on sallitua kun vaan pääsee julkisuuteen. Ja mua loukkaa se, että arvostelet mua vaikka et tunne mua...
Casandra
Full Member

« Reply #22 on: October 22, 2004, 09:04:00 am »

quote:
Ja mua loukkaa se, että arvostelet mua vaikka et tunne mua...

Teamilla on paha tapa arvostella tän saitin käyttäjiä todella kritisoivaan tyyliin. Hyvähän se on kun suurin osa meistä ei tiedä, kuka/ketkä tuolla Team -nimimerkillä kirjoittavat! Ei täällä mun mielestä muut kirjoittajat hauku ja kritisoi tuohon tyyliin muita nimimerkkejä.

"Emme lopeta leikkimistä siksi, että
vanhenemme. Vanhenemme siksi,
että lopetamme leikkimisen."

2499
Guest
« Reply #23 on: October 22, 2004, 09:25:00 am »

quote:
Alunperin lähettänyt Casandra:
Teamilla on paha tapa arvostella tän saitin käyttäjiä todella kritisoivaan tyyliin.
Joskus on hyva saada nenalleen, jos kirjoittaa ajattelemattomia. Internettia ja sahkopostia kayttaessa syntyy usein ja helposti  vaarinkasityksia. Itse olen taalla saanut muutamaan otteeseen myos 'nenuuni', mutta se on vain opiksi. Kun kirjoittaa lyhyesti ja nopeasti, ei tule aina ajatelleeksi, miten viesti vastaanotetaan ja ymmarretaan. Tasta syysta nykyaan useilla tyopaikoillakin rohkaistaan ihmisia PUHUMAAN keskenaan sahkopostin sijaan.
2654
Guest
« Reply #24 on: October 22, 2004, 09:33:00 am »

olet manne oikeassa. en tosin hyväksy että Team nimittelee minua joksikin räikkösen iloksi tai ihmiseksi joka pyrkii sellaiseen.(?!)
Nyt asia on loppunkäsitelty...  [Smile]
69
Guest
« Reply #25 on: October 22, 2004, 09:37:00 am »

Sorry ei ollut tarkoitus loukata vaan provosoida. En vaan näe noissa suhteen rikkomisissa mitään hienoa ja ainakaan syytä toivottaa tsemppiä ihmisille, jotka tätä harrastavat. Anteeksi.
angel
Junior Member
**

« Reply #26 on: October 26, 2004, 19:34:00 pm »

Miten Martina pärjäsi tänään Suoraa Huutoa-ohjelmassa?  [Smile]
475
Guest
« Reply #27 on: October 26, 2004, 20:07:00 pm »

Vai mukavasti julkisuutta? Minusta tuossa tavassa saada julkisuutta ei ole mitään mukavaa. Erittäin noloa ja typerää. Samaa sanon siitä Fingerroosista. Jos ei muuta keksi kuin liehitellä jonkun toisen miespoloa, joutaisi jo haudata päänsä mutaan. Ellei ole mitään annettavaa oikeasti, mitään hienoa saavutusta tai mainetekoa, ei kannattaisi keikistellä lehdissä.
*Riikka*
Junior Member
**

« Reply #28 on: October 27, 2004, 09:57:00 am »

Mummelin kanssa aivan samaa mieltä!
Miia H.
New Face
*

« Reply #29 on: October 27, 2004, 20:02:00 pm »

Katsoin Martinan haastattelun Suoraa huutoa ohjelmassa.Ei mielestäni esittänyt ainakaan kielellisiä lahjoja, istui hiljaa kuin hiiri ja hyvä kun pari lausetta sai suustansa ulos.Ehkä tyttöä jännitti.
Itse en ymmärrä tuollaisia suhteiden rikkojia, jotka SUOSTUVAT vielä menemään televisioon kertomaan valloituksistansa, kertoo paljon ihmisen luonteesta ja elänänarvoista..  [eek]
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 24 Send this topic Print 
« previous next »
Jump to: