JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
February 07, 2012, 17:22:46 pm

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
141834 Posts in 6990 Topics by 26758 Members
Latest Member: Proktowssot
* Home Help Search Login Register
+  JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
|-+  VAPAA KESKUSTELU
| |-+  JULKKIKSET & JULKKISJUORUJA!
| | |-+  KOTIMAISET MISSIT & KAUNOTTARET
| | | |-+  Martina Aitolehti , entinen Martina Kortelampi
« previous next »
Pages: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 ... 24 Send this topic Print
Author Topic: Martina Aitolehti , entinen Martina Kortelampi  (Read 56250 times)
Julkkikset Team
Administrator

Readers are plentiful; thinkers are rare.

« Reply #120 on: May 03, 2005, 14:57:32 pm »

Musta noi kuvat sopivat hyvin hänen imagoonsa. Eiköhän se vastaa aika hyvin noita kuvia?

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
giselle
Full Member

« Reply #121 on: May 03, 2005, 15:02:54 pm »

köhm noh...tietenkin...!!!!!  Cool  Grin
Saike
ELITE MEMBER

« Reply #122 on: May 03, 2005, 15:05:45 pm »

Musta noi kuvat sopivat hyvin hänen imagoonsa. Eiköhän se vastaa aika hyvin noita kuvia?

Kauheaa jos Martina tieten tahtoen haluaa moisen imagon!? Pitäisiköhän itsekin reväyttää ja hankkia silarit+kohotukset, niin pääsisi Saikekin taas otsikoihin!??? Sen voin sanoa, että jos itse silarit ottaisin, kukaan ei saisi siitä tietää (ainakaan omasta aloitteestani, eri asia jos joku näkee kun astun sisään johonkin klinikkaan ja ilmoittaa sitten Seiskalle palkkion toivossa). Jokainen voisi sitten itse päätellä onko jotain tehty tai ei!?
Julkkikset Team
Administrator

Readers are plentiful; thinkers are rare.

« Reply #123 on: May 03, 2005, 15:17:41 pm »

köhm noh...tietenkin...!!!!! Cool Grin

Wink

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
Sininen
Full Member

« Reply #124 on: May 03, 2005, 15:19:38 pm »

Team:han sen tiivisti hyvin..  Wink
karin
Full Member

« Reply #125 on: May 03, 2005, 16:09:07 pm »

Ihan ok meininki, mutta mun mielestä tissejä kuuluu näyttää miestenlehdissä eikä Hymyssä, Seiskassa tms. lehdissä!!!

Niin no, mutta sehän on lehden päätös mitä sivuillaan haluavat näyttää, ja eikös Hymykin ole sensaatiohakuinen lehti. Eikä ole Martina ensimmäinen, joka siinä lehdessä tissejään näyttää; jos oikein muistan niin useammatkin entiset missit ovat juuri Hymyssä poseeranneet ilman vaatteita / vähissä vaatteissa.

Ja sehän on jokaisen oma asia millaisia lehtiä kotipöydälle tilaa tai kaupasta ostaa Wink

En tiedä kumpi on sitten parempi, näytellä tissejä "alan lehdissä" tai näissä "koko perheen viihdelehdissä", musta kumpikaan ei ole mikään hyvä maneeri. Pehmeämmältä se minun korvaan kuulostaa, että näyttelee niitä "ei-alan lehdissä"  :Smiley
Saike
ELITE MEMBER

« Reply #126 on: May 03, 2005, 16:13:12 pm »

En tiedä sitten, mutta musta on ala-arvoisempaa näytellä tissejä Hymyssä kuin esim. Kallessa... Undecided
Dark_Angel
Guest
« Reply #127 on: May 03, 2005, 16:13:59 pm »

Huh, miksi ihmeessä avasin nuo kuvat. Martina ei ole ollut koskaan suosikkejani, kasvoissa jotenkin "kovat" piirteet.
Ma olen aivan samaa mielta, jotenkin miehekkaat piirteet!
giselle
Full Member

« Reply #128 on: May 03, 2005, 16:19:13 pm »

ei mikään hyvä "maneeri"?

siis tissithän kuuluu VAIN aikuisviihteeseen!!!!!!! musta tää on ihan päivänselvä juttu.  laugh
Riikka
V.I.P. MEMBER

« Reply #129 on: May 03, 2005, 16:32:38 pm »

siis tissithän kuuluu VAIN aikuisviihteeseen!!!!!!! musta tää on ihan päivänselvä juttu. laugh

laugh Olen samaa mieltä!
Saike
ELITE MEMBER

« Reply #130 on: May 03, 2005, 16:34:27 pm »

laugh Olen samaa mieltä!

Tätähän se Saikekin yrittää rautalangasta vääntää.....
kirck
Guest
« Reply #131 on: May 03, 2005, 16:40:33 pm »

Tätähän se Saikekin yrittää rautalangasta vääntää.....
Onneksi minun ei tarvinnut... Olen SAMAA MIELTÄ!
karin
Full Member

« Reply #132 on: May 03, 2005, 16:45:38 pm »

ei mikään hyvä "maneeri"?

siis tissithän kuuluu VAIN aikuisviihteeseen!!!!!!! musta tää on ihan päivänselvä juttu. laugh

no eihän se ole ihan päivänselvä juttu siltä osin, että mä en pidä Hymyä tms. aikakauslehtiä varsinaisesti AIKUISVIIHDE -lehtinä, ja kuitenkin niissä tissejä näytetään.
Saike
ELITE MEMBER

« Reply #133 on: May 03, 2005, 16:51:52 pm »

no eihän se ole ihan päivänselvä juttu siltä osin, että mä en pidä Hymyä tms. aikakauslehtiä varsinaisesti AIKUISVIIHDE -lehtinä, ja kuitenkin niissä tissejä näytetään.

No, nyt sitä mennään pikkutarkaksi! Ne saisivat kuulua vain aikuisviihteeseen ja sen pitäisi olla päivänselvä juttu!!!!!
karin
Full Member

« Reply #134 on: May 03, 2005, 17:03:58 pm »

No, nyt sitä mennään pikkutarkaksi! Ne saisivat kuulua vain aikuisviihteeseen ja sen pitäisi olla päivänselvä juttu!!!!!

niinhän ne saisivatkin,  eikä tässä mitään pikkutarkaksi mennä, mutta kun se nyt vaan ei ole ensimmäinen kerta kun niitä tissejä näytellään muissakin lehdissä, ei Martinan tapaus ole ainutkertainen!
Pages: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 ... 24 Send this topic Print 
« previous next »
Jump to: