Author Topic: Lola Odusoga - Lola Wallinkoski  (Read 13178 times)

1716

• Guest
Lola Odusoga - Lola Wallinkoski
« on: January 03, 2003, 16:11:00 pm »
Lola Odusogan seurustelu ja seurustelemattomuus päätyivät viime vuoden aikana useasti lehtien otsikoihin. Kaunotar itse kokee elävänsä normaalia nuoren naisen elämää, johon kuuluu erilaisten ihmisten tapaaminen ja hauskan pito. Yksityiselämäänsä varovasti kommentoiva Lola suostuu kuitenkin myöntämään, että jotkut miessuhteet olisi sittenkin kannattanut jättää kokematta.

– Varmaan kaikilla ihmisillä on sellaisia tuttavuuksia, jotka olisi voinut jättää väliin. Eiköhän sitä satu itse kullekin, Lola toteaa.

KATJA ALINEN
katja.alinen@iltalehti.fi
http://www.iltalehti.fi/2003/01/03/387438_ih.shtml

65

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: January 27, 2003, 10:05:00 am »
Niinpä ! Lola selvitti viikonlopun IS:ssä:

"Lola on sinut silikoniensa kanssa. Hän väittää, että muiden mielipiteet eivät hetkauta puoleen eikä toiseen. Tärkeintä on tehdä se mikä itsestä tuntuu hyvältä.

-Se oli rohkea veto, koska kukaan suomalainen missi ei ole tehnyt niin. Muut julkkikset kyllä tekevät ja ottavat niitä vielä lehtien maksamina. Mutta jos puhtoinen missi tekee samoin, se ei ole oikein Lola hämmästelee. "

Uskoa jäi ihmetyttämään Lolan kommentti kohdassa " kukaan suomalainen missi ei ole tehnyt niin" ! Onko tosiaan niin ettei Lola tiedä xxxxxxx silikoneista vai onko se julkisestikin salaisuus ???????????         [Confused]          [Confused]          [Confused]

[ 27-01-2003, 12:16: Viestiä on muokannut: Missit.net Team ]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: January 27, 2003, 10:25:00 am »
Usko - mitäh!   [director]  
En ole ikinä edes kuullut moista!
Mistä pussista tuon vetäisit?
Nehän oli silloin isot kun hän odotti ja imetti!
  [Confused]

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: January 28, 2003, 00:12:00 am »
Usko, noi on asioita jotka kuuluvat jokaisen yksityisyyteen jo lainkin mukaan. Jos haluaa kertoa julkisesti, se on eri asia. Esim. Pauliina on vahvistanut asian julkisesti ja se muuttaa tilanteen verrattuna mainitsemaasi.

[ 27-01-2003, 12:20: Viestiä on muokannut: Missit.net Team ]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: January 28, 2003, 00:51:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt M & V:
Usko, noi on asioita jotka kuuluvat jokaisen yksityisyyteen jo lainkin mukaan. Jos haluaa kertoa julkisesti, se on eri asia. Esim. Pauliina on vahvistanut asian julkisesti ja se muuttaa tilanteen verrattuna mainitsemaasi.

Joo mä en oikeasti tiennyt oliko nämä kyseiset silikoonit "julkisesti" tiedossa. Minä olen tietänyt ne jo pitkän aikaa ja kun oikein aloin muistelemaan, niin itse kuulin niistä hänen hyvältä ystävältään. Eli tieto ei ollut "kautta rantojen" kuultua huhupuhetta!

69

• Guest

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: June 11, 2003, 18:33:00 pm »
Oih Lolaaa,   [love]  
aivan ihastuttava neitonen,
aina niin elämäniloinen, touhukas ja suorasanainen!
Ei suotta Universen 2 pp!   [smlove]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: June 11, 2003, 20:07:00 pm »
Mutta karmea miesmaku hänellä on. Äijänsä on käytöstavoiltaan pohjasakkaa. Mitä lie näkee eukko hänessä? Saisi paremmankin. En ennusta tälle liitolle pitkää ikää. Edellyttäen että Lola alkaa käyttää aivojaan.

69

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: September 10, 2003, 21:15:00 pm »
Lola Odusoga on kolmannella kuulla raskaana. Täysin ongelmitta Lolan alkuraskaus ei ole kuitenkaan edennyt, vaan viime viikonlopun hän vietti sairaalassa tiputuksessa. Onko isästä tietoa?

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: September 10, 2003, 22:20:00 pm »
Vauvauutiset ovat aina ihania!   [love]  
Uskon, että Lolalla ja tulevalla isukilla on asiat järjestyksessä,
ne ei meille kuulu, kunhan he itse ovat onnellisia ja tietävät mitä tulevaisuudeltaan haluavat!
Kunhan nyt kaikki vaan ovat hyvin,
enkeleitä sinne pikku masulaisen turvaksi!   [angel]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: September 11, 2003, 10:08:00 am »
Lola Odusogan, 26, avomiehensä Jarkko Wallinkosken, 23, esikoisen laskettu aika on ensi keväänä.

Lola: "Pidän todella pitkän äitiysloman. Olemme halunneet tätä pienokaista koko sydämestämme. Olemmekin kiitollisia ja onnellisia siitä, että meistä tulee vanhemmat."

69

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: February 27, 2004, 15:11:00 pm »

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Re: Lola Odusoga
« Reply #13 on: February 24, 2005, 15:12:55 pm »
Lola Odusoga naimisiin elokuussa Turussa. Lola itse pysyy hääpäivämäärästä vielä vaitonaisena, eikä hän kommentoinut hääuutista.

Emppu

• Guest
Re: Lola Odusoga
« Reply #14 on: March 31, 2005, 21:17:25 pm »
Lola just nyt nelosella!!  :laugh: