Author Topic: Twin Peaks  (Read 912 times)

Monica

• Full Member
Twin Peaks
« on: October 13, 2004, 15:32:00 pm »
Kuka on jäänyt koukkuun aikoinaan tai myöhemmin?

Mä olin niin pieni ja arka sarjan alkaessa pyöriä ekaa kertaa, että äiti kielsi katsomasta, mutta nyt myöhemmin olen ottanut vahingon takaisin!
On se vaan uskomaton sarja.

Nyt olen ikävä kyllä nähnyt vaan ensimmäisen kauden, koska sitä ei jostain ihmesekoilusta johtuen ole vielä vielä julkaistu enempää.

Tiedän kyllä murhaajan...
  [Wink]

2499

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: October 13, 2004, 16:02:00 pm »
Mina katsoin Twin Peaksia aikoinaan. Ja se on jo mainitsemisen arvoinen asia, koska en katso oikeastaan koskaan televisiota. Hyva sarja! Hyvaa sekopaahuumoria ja se poliisiagentti oli nam.

PiaMaria

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: October 15, 2004, 03:00:00 am »
Katsoin kun se tuli ensimmäisen kerran ja katsoin uusinnankin, silloin aikoinaan oli myös hommattava se Laura Palmerin Salainen Päiväkirjakin kotiin (kirjan sisäkannessa lukee että ostin sen helmikuussa '96)

Huh että tuntee itsensä taas vanhaksi   [Eek!]

2013

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: October 15, 2004, 08:48:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt PiaMaria:
Katsoin kun se tuli ensimmäisen kerran ja katsoin uusinnankin, silloin aikoinaan oli myös hommattava se Laura Palmerin Salainen Päiväkirjakin kotiin (kirjan sisäkannessa lukee että ostin sen helmikuussa '96)

Huh että tuntee itsensä taas vanhaksi    [Eek!]

Äläs muuta sano... Voin siis allekirjoittaa viestisi kokonaisuudessaan...

terveisin toinen 70-luvulla syntynyt   [thum]

2566

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: October 15, 2004, 11:22:00 am »
Laura Palmerin päiväkirja löytyy minunkin hyllystäni ja ikäni huomioon ottaen pääsin tutustumaan Twin Peaksiin kunnolla vasta uusintojen yhteydessä. Tosin joskus tuli kyllä salaa katseltua pätkiä myön lapsenakin.  [Wink]  

Mannen kanssa olen samaa mieltä tuosta, että se poliisi tosiaan oli NAM!  [thum]

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: October 15, 2004, 23:25:00 pm »
Kiva, että täältä löytyy muitakin 70-lukulaisia!  [thum]  Tosiaan tää oli yläasteella sellainen must-juttu! Koko homma tosin aukesi mulle myöhemmin, kun luin kirjat. Tässä kun tuli jokin aika uusintana, en enää jaksanut olla kiinnostunut, tuntui lähinnä naurettavalta. Niin ne ajat muuttuu.  [Roll Eyes]

rumamies

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #6 on: October 16, 2004, 09:59:00 am »
Jonayla, lukioaikoinahan tuo ulos telkkarista tuli...

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: October 16, 2004, 16:19:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt rumamies:
Jonayla, lukioaikoinahan tuo ulos telkkarista tuli...

Mä kyllä muistan vahvasti, että yläasteen välitunnilla Twin Peaks oli kuuma puheenaihe. Vai olenko mä jo niin vanha?!? Varmaan, kun olen syntynyt lähempänä 70-luvun puoliväliä kuin 80-lukua...   [Confused]

rumamies

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #8 on: October 16, 2004, 16:38:00 pm »
Ei kun sä olet Jonayla vaan niin junnu...  [Wink]

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: October 16, 2004, 17:04:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt rumamies:
Ei kun sä olet Jonayla vaan niin junnu...    [Wink]  

Ooh kiitos!   [Wink]   Sattuisko joku tietämään minä vuonna tämä sarja esitettiin ensimmäisen kerran suomen televisiossa?

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: October 16, 2004, 17:16:00 pm »
1991 MTV lähetti sarjan kokonaisuudessaan: pilotin ja 15 osaa keväällä ja loput 15 osaa syksyllä!

ja mikä mies sarjan pääosassa: Kyle MacLachlan!
           [love]

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: October 16, 2004, 18:07:00 pm »
Kiitos Annami! Eli mä olin silloin seiskaluokalla koulussa! Joten ei mun muistini vielä petäkään! Jee!  [king]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: October 16, 2004, 18:44:00 pm »
Ihan innostuin tuosta komeasta Kylestä!
Piti oikein katsoa: millainen charmööri on nykyään. Ja onhan hän! Ikää nyt 45 v. ja harmaatakin hiuksissa.

[love]

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #13 on: October 25, 2004, 23:20:00 pm »
Oletteko nähneet David Lynchin 'Mulholland Drive'-leffan? Pääosissa mm. Naomi Watts.

Siinä on samaa ylihämärää Twin Peaks-fiilistä ja samantyylisiä outoja hahmoja. Jokainen pääse itse tulkitsemaan leffan omalla tavallaan, ja tämä on nimenomaan tyypillistä Lynchin leffoille.  [Roll Eyes]

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: October 27, 2004, 20:05:00 pm »
Mä tykkäsin kovastikin kyseisestä leffasta! Yleensä en lämpene hirveän outoihin leffoihin. Mutta tässä oli sitä jotain.  [1grin]