Author Topic: Charlien enkelit  (Read 2382 times)

69

• Guest
Charlien enkelit
« on: October 11, 2004, 02:21:00 am »
Charlien enkelit

mr.sixty

• Guest
Re: Charlien enkelit
« Reply #1 on: April 21, 2005, 12:45:31 pm »
Tää oli juoneltaan melkeen yhtä yksinkertainen kun baywatch mutta tässä on juonena tissien lisäksi myös reidet ja tappeleminen. Pää osissa oli 6 tissiä, sivuosissa Cameron Diaz, Drew Barrymore ja Lucy Liu

Rantsu

• Guest
« Reply #2 on: April 21, 2005, 18:57:31 pm »
Mä en niistä uusista Charlien enkeleistä tiedä oikein mitään, enkä haluakaan. ??? Vanhat oli 1000 kertaa kauniimpia ja upeampia. Farrah Fawcett-Majors, Jacklyn Smith, Kate Jackson, Cheryl Ladd, Shelley Hack... Kyllä kauneus on romahtanut näyttelijöissäkin. :1crazy:

Emppu

• Guest
« Reply #3 on: April 21, 2005, 20:58:17 pm »
Jaclyn Smith on yksi kauneimmista naisista mitä maa päällään kantaa  [love] [love] [love]!
Tanya Roberts oli myös kaunis Charlien Enkeli.
Minäkään en ole nähnyt näitä uusia, mutta eikö kaunis Jaclyn ole ollut pienessä osassa mukana?

mummeli

• Guest
« Reply #4 on: April 21, 2005, 21:15:29 pm »
Se tanssikohtaus on maailman hauskin. Cameron Diaz se siinä itseään ketkuttelee niin vallattomasti että mummeli nauroi ääneen.

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #6 on: April 21, 2005, 23:33:32 pm »
Mä en niistä uusista Charlien enkeleistä tiedä oikein mitään, enkä haluakaan. ??? Vanhat oli 1000 kertaa kauniimpia ja upeampia. Farrah Fawcett-Majors, Jacklyn Smith, Kate Jackson, Cheryl Ladd, Shelley Hack... Kyllä kauneus on romahtanut näyttelijöissäkin. :1crazy:
Noista enkeleistä samaa mieltä, mutta ei nykynäyttelijättäret vähemmän kauniita yleensä ottaen ole kuin 60- tai 70-luvulla! Kate oli aika taviksen näköinen ja Farrah suttura-tylsimys, mutta muut kaikki upeita! :-*

Rantsu

• Guest
« Reply #7 on: April 21, 2005, 23:41:12 pm »
Tanya Roberts oli myös kaunis Charlien Enkeli.
Minäkään en ole nähnyt näitä uusia, mutta eikö kaunis Jaclyn ole ollut pienessä osassa mukana?

Mä en muista ollenkaan tota Tanyaa. Olikohan sarjan esittäminen jo silloin lopetettu Suomessa... Nimi on kyllä tuttu, kuulostaa kauniilta.

Ei kai upea Jacklyn nyt sentään alentunut mukaan kyseiseen pelleilyyn. :eek:  Ja ajatelkaa nyt häntä ja esim. C. Diazia samassa elokuvassa... :1crazy: ???

Ja Miäs, kyllä se Katekin oli nykynaisiin verrattuna aika kaunotar, silloin 70-luvulla tosin näytti tavikselta. Ja Farrah oli huikea. Ja tietysti Jacklyn. Mutta Cheryl oli kyllä kaikkein kaunein. Tais olla liian kaunis, että hänestä olis koskaan tullut mitään superelokuvatähteä, vaikka kiinnostavia rooleja saikin.

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #8 on: April 21, 2005, 23:52:32 pm »
Tanya Roberts oli/on mahtava (vaikkakin blondi :o )!  [love] Tosi upeat silmät muun muassa!
Oli 'James Bond ja kuoleman katse'-elokuvan isoimmassa naisroolissa! (Sen lisäksi mm. paljon kökköjä b-luokan elokuvia  :o )

Emppu

• Guest
« Reply #9 on: April 22, 2005, 09:06:05 am »
Yhdyn miäheen edellisessä silmäkommentissa, siis aivan huikaisevan ihanat sexyt Tanyalla... Morgan Brittany pystyy melkeinpäs samaan!  [love]

Juu Tanya oli tumma ja sitten blondi, eikö se ollut tuottajan vaatimus että hänestä tulee tumma enkelissä vai ....
kauniimpi blondina  [love]

mr.sixty

• Guest
« Reply #10 on: April 22, 2005, 10:04:27 am »
Mä en niistä uusista Charlien enkeleistä tiedä oikein mitään, enkä haluakaan.  Vanhat oli 1000 kertaa kauniimpia ja upeampia. Farrah Fawcett-Majors, Jacklyn Smith, Kate Jackson, Cheryl Ladd, Shelley Hack... Kyllä kauneus on romahtanut näyttelijöissäkin.

Kyllä nykyän näyttilijät on paljon kauniimpia kuin ennen. Vanhat charlien enkelit oli parempia koska tissit ei ollu pää osassa mutta huopnompia koska sen takia näkyi miten tylsä juoni itse sarjassa on

Se tanssikohtaus on maailman hauskin. Cameron Diaz se siinä itseään ketkuttelee niin vallattomasti että mummeli nauroi ääneen.
Mä luulin että ne sieltä katsomosta olis nauranut sen pois lavalta mutta se että ne viellä piti sity hyvänä oli jo huvittavuuden huippu

kr

• Full Member
« Reply #11 on: May 04, 2005, 11:37:43 am »

Uusista enkeleistä en tykkää, vaikka en tosiaankaan ollut seuraamassa alkuperäisiä enkeleitä heidän omana aikanaan  :D  Näyttivät 90-luvulla uusintana, ihanaa.
Potius sero quam numquam.

Bullitt

• Full Member
« Reply #12 on: June 16, 2005, 21:13:55 pm »
cheryl ladd on todella kaunis edelleenkin  :smlove: muistan vaan nahneeni jonkun leffan jossa han oli naispaaosassa
OLISI KIVAA OLLA OIKEASTI SELLAINEN JOKA NAISEN UNELMAMIES JA VIETTÄÄ LOMIA MALLORCALLA.LANZAROTELLA.JA ETELÄN AURINGOSSA

mr.sixty

• Guest
« Reply #13 on: June 17, 2005, 08:49:19 am »
Mä tykkää kummistakaan enkeleistä. Noitten vanhojen tyylistä näkee että ne on vuosikymmenen ennen mun aikaa ja uudet on vaan liian tehtyjä

Liusta tykkään ja drewkin on joissain komedioissa hauska
En oikeen käsitä miksi cameron on julkkis, koska en kyllä muista katsoneeni yhtään hyvää elokuvaa missä se olisi ollut ja mä kattelen lähes kaikkee

kr

• Full Member
« Reply #14 on: July 13, 2005, 12:00:40 pm »
Mä tykkää kummistakaan enkeleistä. Noitten vanhojen tyylistä näkee että ne on vuosikymmenen ennen mun aikaa ja uudet on vaan liian tehtyjä

Liusta tykkään ja drewkin on joissain komedioissa hauska
En oikeen käsitä miksi cameron on julkkis, koska en kyllä muista katsoneeni yhtään hyvää elokuvaa missä se olisi ollut ja mä kattelen lähes kaikkee

Mitäs vikaa 70-luvussa on? ;)

Cameron Diaz on LOISTAVA Being John Malkovich -elokuvassa! On kieltämättä tehnyt aika turhia rooleja paljon, mutta tuo pelasti maineen minun silmissäni.
Potius sero quam numquam.