Author Topic: Kauniit ja rohkeat  (Read 5447 times)

69

• Guest
Kauniit ja rohkeat
« on: October 11, 2004, 02:03:00 am »
Kauniit ja rohkeat

tyttelityy

• V.I.P. MEMBER
  • "Vanhassa vara parempi!"
(No subject)
« Reply #1 on: October 11, 2004, 21:19:00 pm »
Sais jo loppua!
En kylläkään enää ole sitä katsonut. Ei putoa kärryiltä vaikka viikkoon ei katsokaan.
  [thum]    [thum]
-Kauneus on katsojan silmissä!-   

756

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: October 11, 2004, 23:59:00 pm »
Ei putoa karryilta, vaikka ei katsoisi yhtaan jaksoa yli vuoteen! kokemusta on..  [thum]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: October 12, 2004, 12:00:00 pm »
Pitkään on sarja tullut. Vuonna 1991 tuotiin muistaakseni Suomeen. Mulle aivan sama tuleeko vain ei, koska en harrasta saippuasarjoja.

2566

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: October 12, 2004, 09:28:00 am »
Minä aloin seurata Kauniita ja Rohkeita vuonna 1991 ja jäin PAHASTI koukkuun.  [Embarrassed]  Seurasin sarjaa tiiviisti vielä pari vuotta sitten, mutta nykyään tuskin enää kerran kuussa vaivaudun katsomaan. Ja niinkuin muut ovatkin jo todenneet: hyvin pysyy kärryillä!  [thum]

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: October 12, 2004, 15:06:00 pm »
*nolona*

Mä katson kaunarit joka kerta, ei voi mitään.   [king]  

Loistava keino rentoutua lounasaikaan teekupin kanssa!

Tosiaan jäin koukkuun silloin 90-luvun alussa, on ollut parin vuoden välejä välillä, mutta nyt taas...  [thumb]  

(Tulee täällä joka arkipäivä 14.30-15.00, uusinnat pari tuntia aikasemmin.)

Riikka81

• Full Member
(No subject)
« Reply #6 on: October 12, 2004, 17:48:00 pm »
90-luvulla tuli katsottua muutaman kerran viikossa jos oli kotona, mutta nyt ei kyllä kiinnosta koko sarja yhtään! Kärriltä ei kyllä putoa vaikka ei katsoisi kun muutaman kerran vuodessa.   [thum]  
Jos satun olemaan kotona ja tv on auki niin voin toisella silmällä katsoa, mutta koukussa en tähän sarjaan kyllä ole koskaan ollut enkä ole   [Wink]

rumamies

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #7 on: October 12, 2004, 18:02:00 pm »
SÄÄLITTÄVÄÄ että Suomessa maan suosituin kanava lähettää "prime timessa" kaikenmaailman saippua-sontaa (K&R, T&T, Salatutapinat ymsyms), jota muualla tuupataan töötistä ulos alkuiltapäivästä. Ja tämä jatkuu joka luojan päivä ja viikonloppuina tuntikaupalla putkeen... YÄKYÄKYÄK   [Mad]    [Roll Eyes]    [Mad]

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: October 12, 2004, 21:16:00 pm »
Saisi loppua... Silloin kun sitä alettiin suomessa näyttämään, olin 13-14.v ja sitä tuli tiiviisti seurattua 2-3 vuotta. Sen jälkeen, jos kerran vuodessa olen vaivautunut katsomaan, enkä ole tippunut käärryiltä, kamalaa sontaa, jos suoraan sanon.  [Confused]  

Maikkari ei näytä laadukkaita dokumentteja ollenkaan, vaan saippuoita ja höpönlöpön kilpailu ohjelmia, en ihmettele, että niiden katsojamäärät on tippuneet. Nelonen ja Subtv ovat vieneet niiltä katsojia eikä ihme.

Kaikista saippuoista siedettävin on Emmerdale, britit osaa sen saran paremmin kuin jenkit!  [thumb]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: October 13, 2004, 14:20:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt DaisyF:
Minä aloin seurata Kauniita ja Rohkeita vuonna 1991 ja jäin PAHASTI koukkuun.

Et ole voinut seurata Kaunareita vuonna 1991 koska lähetykset aloitettiin Suomessa vuonna 1992!   [thum]  
Paitsi jos olet asunut ulkomailla!

Brooke Logan Forrester Forrester Forrester Forrester Forrester Forrester S.U.C.K.S!  [18_crazy]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: October 19, 2004, 02:15:00 am »
En ole koskaan katsonut kuin sen verran että olen nähnyt millanen on. Juonesta en siis ole mitenkään jyvällä koskaan ollut! en pystyisi tuollaista katsomaan puolta tuntia!   [18_crazy]

2566

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: October 19, 2004, 09:58:00 am »
Milka hyvä pointti! Tosiaan aloin katsomaan Kaunareita vuonna 1992, eikä 1991 niinkuin väitin edellisessä viestissäni.  [Razz]   Muistelen, että jossain lehdessä hehkutettiin vuonna 1992 lopulla, että jatkoa on luvassa myös vuonna 1993... Tuli kerättyä silloin pikkutyttönä jopa Kaunareista lehtileikkeitä!  [Embarrassed]    [Razz]    [thum]  Ei hätää... kyseiset leikkeet on jo hävitetty!  [Razz]    [thum]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: October 19, 2004, 16:44:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt DaisyF:
Ei hätää... kyseiset leikkeet on jo hävitetty!   [Razz]      [thum]

No hyvä....   [thum]  Mä jo ehdin huolestua!
Myönnän minäkin katsoneeni sarjaa silloin kun se alkoi. JOKA IKINEN jakso oli PAKKO nähdä. Ja jos en ollut kotona niin nauhotin.  [Embarrassed]  
Nykyään käyn lukemassa juonipaljastukset virallisilta sivuilta jotta voin sitten suunnitella koska siinä tapahtuu jotain katsomisen arvoista. Sellasia on viimeksi olleet Taylorin kuolema ja Macyn paluu kuolleista. Seuraavaksi siinä tapahtuukin jotain mielenkiintoista vasta ensi vuoden jaksoissa. Siis Suomessa nähtävissä.... Kun tää pikku-Thomas kasvatetaan isoksi ja se rupeaa seurustelemaan yhden tällä hetkellä aikuisen olevan kanssa....  [king]  VOI LUOJA!

Ehdoton saippua tällä hetkellä on Päivien Viemää koska se ampuu niin yli. Saippuuaa voi siis tehdä niinkin! Liioitellen ja ylinäytellen!   [thumb]  

Minäkö koukussa turhaan hömppään! NOT!!!!!  [thum]

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #13 on: October 19, 2004, 21:02:00 pm »
Senkin Milka!

EI JUONIPALJASTUKSIA!!!!!!!!!   [Mad]

Eeva

• Full Member
(No subject)
« Reply #14 on: October 20, 2004, 09:13:00 am »
Juu, katson joka päivä   [thum]  
Se on oiva keino rentoutua työpäivän jälkeen. Heittää aivot nurkkaan ja katsoa Kaunareita.

Se on aika jännä juttu, että hyvin harva sitä myöntää katsovansa ja silti katsojaluvut on huippuluokkaa   [Roll Eyes]  Siis yksi Suomen katsotuimmista sarjoista   [Smile]