Author Topic: Frendit  (Read 3701 times)

69

• Guest
Frendit
« on: October 11, 2004, 01:29:00 am »
Frendit-keskustelu.

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: October 13, 2004, 14:22:00 pm »
Maailman PARAS sarja!!!!    [love]  
Ross ja Rachel jyrää!!!    [Smile]

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: October 13, 2004, 15:00:00 pm »
Tähän en ole ikinä päässyt sisään, johtuukohan siitä, että vihaan yli kaiken valmiiksi naurettuja ohjelmia!????  [18_crazy]

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: October 13, 2004, 15:26:00 pm »
Yksi maailman parhaista!
Sanokaa friikiksi, mutta olen kerännyt sarjan jokaisen osan DVD:llä...   [thum]  
Paitsi kymppikauden, joka ilmestyy joulukuussa!!
Can't wait!

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: October 13, 2004, 15:34:00 pm »
Ja mä olen nauhottanut MTV3:lta joka jakson sillon kun ne on tulleet. Eli vuodesta 1996 lähtien!   [Big Grin]

Haamu

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #5 on: October 13, 2004, 15:38:00 pm »
Frendit on ehdottomasti yksi parhaista sarjoista ja olen itsekin ostanut jokaisen dvd:n! Muuten... kymppivuosi ilmestyy kauppoihin ensiviikolla!!! Eikä siis joulukuussa.

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #6 on: October 13, 2004, 23:32:00 pm »
Haamu, täällä Ruotsissa se ilmestyy vasta joulukuussa....  [Frown]  

Ennakkotilasin jo ajat sitten.

Riikka81

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: October 14, 2004, 08:05:00 am »
Todella hyvä ja hauska sarja, ehdottomasti yksi parhaista sarjoista mitä on koskaan tullut! Pitää katsoa ehdottomasti joka kerta!  [Smile]   Mulla on Frendien jaksot koneella.   [thumb]

2566

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: October 14, 2004, 08:34:00 am »
En voi sanoa nähneeni kaikkia jaksoja, mutta suurimman osan kuitenkin.  [Wink]  Valmiiksi nauretuksi sarjaksi älyttömän hyvä! Juuri sopivaa viihdettä pitkän työpäivän jälkeen!  [thumb]

2013

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: October 14, 2004, 09:59:00 am »
Täällä toinen, joka ei tykkää (Jonaylan lisäksi)... Valmiiksi naurettu on minunkin puolestani naurettu jo, eli ei ilostuta. olen joskus yrittänyt katsoa, mutta niiin pinnalliseksi nuo karaktäärit sarjassa jää, eikä älyttömien läppien eksyminen joka lauseeseen jaksa huvittaa. Jaksot ihan samanlaisia ja elo ystävyksillä tosi pienipiiristä piiperrystä. Lisäksi, en ole ikinä pitänyt Jenniferistä... Courtney on sentäs ihan hieno näyttelijätär, hänelle yksi sarjan ainoista pisteistä!

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #10 on: October 15, 2004, 00:33:00 am »
Huomaa, ettei Tinka ole katsonut sarjaa. Ihan sama mulle vaikkei tykkäiskään, mutta tuossa tekstissä on ihan selkeitä asiavirheitä.

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: October 19, 2004, 01:24:00 am »
Mun piti olla puuttumatta näihin tv-juttuihin, mutta sanotaan nyt kutenkin tähän, että ihan karsee.  [18_crazy]    [18_crazy]    [18_crazy]   Tää on avopuolisoni lempisarja. Arvatkaa vaan, joutuuko katsomaan eri huoneessa ja kuulokkeet päässä...  [thum]

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: October 19, 2004, 01:38:00 am »
Kait mä sitten oon "Rantsun kadonnut pikkuveli", kun olen tästäkin asiasta aivan samaa mieltä!   [Embarrassed]    [Roll Eyes]   En ole koskaan käsittänyt sarjan suosiota... karismattomat näyttelijät (suorastaan lahjattomat Matt LeBlancin tapauksessa) ja köyhää huumoria!   [Roll Eyes]   Älysivät sentään lopultakin lopettaa sarjan tekemisen!   [Razz]    [thum]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: October 19, 2004, 01:42:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
Mun piti olla puuttumatta näihin tv-juttuihin, mutta sanotaan nyt kutenkin tähän, että ihan karsee.   [18_crazy]      [18_crazy]      [18_crazy]    Tää on avopuolisoni lempisarja. Arvatkaa vaan, joutuuko katsomaan eri huoneessa ja kuulokkeet päässä...   [thum]

Kiitä onneas että edes Frendejä. Siinä vaiheessa kun Salkkarit on tossa asemassa, voit alkaa harkitsemaan itsemurhaa..

2013

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: October 19, 2004, 08:57:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Monica:
Huomaa, ettei Tinka ole katsonut sarjaa. Ihan sama mulle vaikkei tykkäiskään, mutta tuossa tekstissä on ihan selkeitä asiavirheitä.

Voipi olla näinkin   [Embarrassed]  Jonkin verran olen "pakkotilanteissa" yrittänyt seurata muutamaa jaksoa, mutta tiukkaa teki. Esittämäni fiilarit kuitenkin nousi pintaan vahvoina ja oletettavasti jäädäkseen   [thum]  Mutta ei sillä, ko kategorian komediasarjat ei yleisestikään innosta. Ei tule mieleen yhtäkään. Naureskelen mielummin tälle omalle arjelleni... sen tuomille hassulle tilanteille ja tapahtumille   [bigglasses]