Author Topic: Sexidolls -tyttöjä  (Read 4413 times)

2013

• Guest
(No subject)
« Reply #15 on: May 04, 2004, 09:12:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Lapushka:
En tajua miten tollainen alentuminen voi olla nautintoa... oon kai liian konservatiivinen.. mut mitä pienistä...

Minusta tätä kysymystä voi tarkastella toisinkin päin... eli konservatiivisia ovatkin he, jotka moiseen nakuiluun suostuvat. Sehän ylläpitää ikivanhoja käsityksiä siitä, että nainen on olemassa miestä varten ja naisen tehtävä on virittää vastakkaisessa sukupuolessa seksuaalisia latauksia. Nainen viihdyttää ja mies tekee yhteiskunnan eteenpäin viemiseksi oleellisimman työn.. ja tietysti paremmalla palkkiolla. Näin ajateltuna sinä Lapushka olisitkin siis rohkea oman arvosi tunteva nykyaikainen nainen, joka ei suostu patriarkaatin poljettavaksi. Nykyaikaista olisi siis nimenomaan vastustaa tällaista historiallisiin alis*****hteisiin pohjaavaa sukupuolikäsitystä ja kieltäytyä miesvallan alaisuudesta. Moderni nainen edistää siis tasa-arvoa toimimalla aktiivisesti yhteiskunnallisesti vaikuttavana subjektina. Konservatiivista on sen sijaan taantua objektiksi, tässä tapauksessa sek*i sellaiseksi. Taitaa olla miesnäkökulmasta lähtöisin sekin ajatus, että nimenomaan seksibisnestä kritisoiva nainen olisi se konservatiivinen yksilö   [idea]  Eli siis rohkeasti vain ollaan nykyaikaisia!

1819

• Guest
(No subject)
« Reply #16 on: May 04, 2004, 10:07:00 am »
Sit mä oon todella nykyaikainen  [Smile]

2660

• Guest
(No subject)
« Reply #17 on: October 15, 2004, 13:44:00 pm »
Alunperin lähettänyt Lapushka:
Joo no tuohon sanoisin että C) ... ei kumpikaan...
He tekevät sitä vapaaehtoisesti... sitä juuri en tajua.... Esimerkiksi Virossa, ja Venäjällä, ihmisten on helpompi ajautua tuollaisiin puuhiin, mutta Suomessa...öö  en kyllä keksi syitä...
[/QU

Niinpä. Nää tytöt tykkää tästä puuhasta. Ne on ihan vapaa-ehtoisesti kuvissa ja lavalla ja pitää siitä. Henkilökohtaisesti se ei kyllä mitenkään häiritse, vaikken itse ehkä lähtisikään moiseen..

Juppex

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #18 on: October 15, 2004, 18:36:00 pm »
Niin, käsittääkseni osa tytöistä (ja pojista myös) haluaakin tehdä tuota. Ja jos siitä itse tykkää niin miksei sitä saisi tehdä. Jos halutaan kieltää ihmisiä tekemästä työtä jota haluavat niin ollaan yhtä tekopyhiä kuin katolinen kirkko kieltäessään ehkäisyn käytön. Tai amerikkalainen malli jossa alastomuutta kavahdetaan mutta väkivalta on aina ihan jees. Pelottavasti tuohon suuntaan kyllä ollaan kai menossa suomessakin  [Frown]

Ja painotan nyt vielä että sitten ollaan tietysti täysin eri tilanteessa jos joku pakotetaan alalle. Vaikka sitten voi tietty kysyä onko sekään nyt oikeastaan riippuvaista alasta vai pakotuksesta.

65

• Guest
(No subject)
« Reply #19 on: October 28, 2004, 14:52:00 pm »

Vida Querra   [eek]