Author Topic: Kesan kaunein morsian  (Read 3446 times)

vanhaluumu

• Global Moderator
Kesan kaunein morsian
« on: September 11, 2004, 15:19:00 pm »
Eiko palstalta loydy muita haa-hulluja kuin emppura ja luumu? ja yhdistelma missi ja haat saa luumun pyortymaan! Tana kesana oli niin monet missihaat etta olisi paikallaan laittaa kuvien kera oma topici ja katsoa kuka se kaunein morsmaikku oikeasti oli!
Naimisiinhan menivat 3 virallista miss suomeamme ja viela lisaksi 3 kaunista Jennia!
Keita muita? Muistaako kukaan?

Nyt Annami ja muut kuvahirmut laittamaan kuvat morsiamista haatamineissaan ja nain paastaan arvostelemaan puvut tukat ja tytot itse!
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: September 11, 2004, 16:46:00 pm »
Loistava idea Luumutar!   [thumb]  
Nyt ootetaan niitä kuvia tänne....
Jenni Anttila on vahvoilla ainakin Empun listalla!
Nyt ei muista muiden pukuja, jos ei saa kuvia näkyville...
  [Embarrassed]    [angel]

2013

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: September 11, 2004, 18:38:00 pm »
Jonna Kauppilan häätyyli oli upea! Jonna loisti   [Smile]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: September 11, 2004, 20:04:00 pm »
Minulla olisi Jennistä pari kuvaa, jos osaisin ne laittaa tänne ja kun minulla on kuvaajankin lupa siihen......   [Wink]  
vitsi kuka laittaisi ne...
Milkaaaa.... voisin laitaa ne sinulle tai Ranstukka!!
  [director]    [love]

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: September 12, 2004, 23:05:00 pm »
Häistä puheenollen. Selasin Seiskaa (Myönnän! Olen tilannut kyseisen lehden jotta pysyn jotenkuten kärryillä  [Big Grin]  ) ja siellä oli kuvia Kaarina Kivilahden Klara-tyttären kirkkohäistä. Hänellä oli yllään Dolce&Gabbanan kristallein koristeltu vartalonmyötäinen puku. Ehdottomasti vuoden tyylikkäin hääpuku.  [thumb]

En diggaa mitään tavallisia yksinkertaisen valkoisia, tai jotain hattara-kermaleivosmaisia pukuja, vaan niissä pitää olla kunnon glamouria ja tietenkin niin paljon glitteriä kuin vaan mahdollista!  [Wink]
Viva Las Vegas!  [king]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: September 13, 2004, 09:45:00 am »
Jännää, että missihulluja ei kiinnosta kauniit missit morsiammina!?  [director]  
Minä keräsin ennen vain kruunu- ja missikisakuvat sekä hääkuvat misseistä,
muut juorujutut jäi ottamatta talteen!
Siis ainahan sanotaan naisen olevan kauneimillaan häissään tai tekevänsä kaikkensa että olisi!!
Tänä kesänä olivat morsiamia
Jenni Dahlman, Jenni Anttila, Vanessa Forsman, Jonna Kauppila, Anna Strömberg, Jenni Ahola ja oliko vielä muitakin missejä!
  [love]    [love]    [love]

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #6 on: September 13, 2004, 11:10:00 am »
Ikävä kyllä kuvasato on ollut niukanlaista netissä kesän häistä! Eikä minulla ole ollut mahdollisuutta lukea Seiskaa...  [Wink]  
Pitääpi tilata.   [thum]  

Vanessa Forsman oli kyllä kaunis! (Vai oliko kontrasti niin suuri hirviömiehensä rinnalla, että se hämäsi...)

Eeva

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: September 13, 2004, 11:59:00 am »
Ehdottomasti kaunein lehtikuvien perusteella oli Vanessa Forsman. Upea kokonaisuus (hiukset, puku jne)   [love]

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #8 on: September 13, 2004, 13:40:00 pm »
Jos ex-misseistä ja malleista pitää valita niin  ehdottomasti Vanessa Forsman. Myös pukunsa.  [thumb]

Joidenkin missien häät olivat vähän liian 'syrjäkylämäisiä', siis sellaisia takapajulafiiliksellä höystettyjä maalaisbileitä.  [Big Grin]  Jiihaa!

69

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: September 13, 2004, 15:14:00 pm »

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #11 on: September 13, 2004, 15:18:00 pm »
aika ok tuo sormus, paatimantti olisi kylla saanut olla vahan suurempi!   [thum]  

hei siita klaran D&G puvusta TAYTYY saada tanne kuva!!   [love]    [love]

Riikka81

• Full Member
(No subject)
« Reply #12 on: September 13, 2004, 15:20:00 pm »
Minusta lehtikuvien perusteella kesän kauneimmat morsiamet olivat Vanessa Forsman   [blond]  , Jenni Ahola   [blond]   ja Jenni Dahlman   [beauty] .

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #13 on: September 13, 2004, 15:31:00 pm »
onko kellaan muistikuvia vuosien takaisista missien haa-lookeista? (no empulla tietty...  [Embarrassed]  )

luumu muistaa outi tanhuanpaan lookista erityisesti kampauksen jossa muna-nutturaan oli yhdistetty nutturan ALTA lahteva huntu!   [Eek!]   ei sitten sopinut paansa/naamansa muotoon tippaakaan!

aikoinaan nina bjorstromin look oli JUST sita mita luumu oli itsensa varalle suunnitellut! hunnut,kruunut puvut kaikki!  ...onneksi luumu astui miehelaan vasta paljon taman jalkeen ja haalook oli hiukka toinen!   [Wink]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: September 13, 2004, 15:42:00 pm »
Mulla on kielteisiä kokemuksia Dolce&Gabbanan tuotteista viime ajoilta. Tuntuu ettei ne kestä mitään menoa. On turha ostaa tuotteita, jotka kestävät pari kertaa.