Author Topic: Mikä täällä kiinnostaa, mikä ei ja miksi?  (Read 848 times)

1231

• Guest
Mikä täällä kiinnostaa, mikä ei ja miksi?
« on: June 24, 2004, 12:34:00 pm »
Ajattelin kysyä (tuolla toisaalla olevasta keskustelusta sain idean), että mikä tällä Forumilla kiinnostaa sinua ja mikä ei ja varsinkin, että miksi? Tosin monet ovat tähän jo aikaisemmin vastanneetkin ja maut ovat tuttuja. Kysynpä nyt kumminkin, jos joku vielä vastaisi.   [bigglasses]  

Minua kiinnostaa kunkin maan isoimmat kansalliset kisat, sekä erityisesti kaikki isoimmat kansainväliset kisat. Joskus saatan heittää jotain myös vaikka politiikkaan, uutisaiheisiin tai telkkariohjelmiin, mutta pääsääntöisesti pitäydyn täällä misseissä, onhan tämä missifoorumi.   [Big Grin]

M

• ELITE MEMBER
  • Mr GLAMSTAR
(No subject)
« Reply #1 on: June 24, 2004, 01:45:00 am »
Minua kiinnostaa nämä mallitytöt, jotka ovat tavallaan väliinputoajia - GLAMGIRLS. He eivät ole missejä eivätkä muotimalleja. Varsinkin USA:ssa, pin-up kulttuurin kotimaassa, heillä on paljon selkeämpi kenttänsä. Suomessa ei heitä ole määritelty eikä juuri arvosteta. Toisaalta nämä Tähtitytöt ym, ovat lähinnä tuota lajityyppiä.

Ensimmäinen viestini tänne forumiin muutama vuosi sitten käsitteli juuri tätä aihetta. Nyt laitan tähän aivan tuoreen esitteen, jonka taiteilin Iltalehden Kari Pekosen keskiviikkona ottamasta kuvasta. Stailaus on minun, mutta harmikseni sähkö loppui kamerastani juuri kun piti kuvata. Mutta tuo on pikkuseikka.

Kuvan malli on Anu Pekonen, joka mielestäni edustaa melko tyypillisesti tuota amerikkalaistyylistä GLAMGIRL-mallityyppiä.

Jonain päivänä vielä laitan GLAMGIRL-sivuston. Sitä odotellessa joudun valitettavasti kiusaamaan missifaneja  [thum]  .

[thumb]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: June 24, 2004, 02:06:00 am »
No, ehkä onkin tullut selväksi mikä minua kiinnostaa. Mutta siis kerrataan.
Minua kiinnostaa sekä missit että mallit.

Missipuolelta olen osallistunut aika laajastikin keskusteluun. Erityisesti kiinnostaa nuo isot kansainväliset kisat ja nimen omaan meneillään olevat ja lähitulevaisuudessa tulevat kisat, joista jo saatavilla jotain tietoa: nyt esim MW 2004, josta kandeja tasaiseen tahtiin alkaa tulla valituksi.  Mutta kiinnostaa myös kansalliset kisat, jotka meneillään. Minusta on nimenomaan kiva seurata käynnissä olevia kisoja ja seurailla kuinka omat mieltymykset osuvat: sellaista tavallaan peliä/veikkausta. Ja kiva kuulla toisten mielipiteitä ja seurailla kuinka osuu oman kanssa. Aika hauskastihan ne ovat menneet toisinaan ristiin ja kuitenkin jokaisen kanssa osumiakin tullut.

Vaikeampi asia on sitten nuo vanhat kisat, kun ei ole sitä materiaalia itsellä: ihan vaan netin kuvien ja muistin varassa: mitä on joskus aikoinaan nähnyt tai lehdistä lukenut. Mitään videoita minulla ei ole tallennettuna, vaikka aina olen tv:stä katsonut mielenkiinnolla, kun niitä on tullut. Mutta en tullut ikinä ajatelleeksi, että niitä sitten myöhemmin jotenkin tarvitsisi. Ne on tullut, katsottu ja mennyt. Sitten tietenkin se, että aika ei ehkä riittäisikään kaikkien menneiden ruotimiseen. Toki heittelen mielelläni kommenttia ja etsin kuviakin netistä, kun niistä kirjoitatte tänne ja juttunne luen: kiva seurata. Mutta en ryhdy noita vanhoja eri vuosien kisoja listaamaan, ei ole kanttia siihen (kun ei sitä materiaalia tarpeeksi: pelkkien nettikuvien kanssa aika työlästä, eikä kuvat kerro kaikkia: jostain on yksi kuva, toisesta monta) eikä aikakaan riitä siihen. Nuo kaikkien aikojen  Miss Suomet ja kolme kauneinta pistin järjestykseen ja kaikkien aikojen Miss Universumit: enkä voi sanoa, etteikö listoissani olisi jotain korjaamisen varaakin, kun uusia kuviakin listauksien jälkeen nähnyt. Kaikkien aikojen kauneimmat Miss Wordit vielä listaan.

Mallit myös siis kiinnostaa minua ja nuo kuvaajien jutut. Kuten olen sanonut, pidin kovasti tuosta M:n Nina-kansikuva-kisasta. Ja monista muistakin heidän jutuistaan. Joidenkin mallien topiceja on ollut kiva seurata ja olen kovasti ottanutkin kantaa noihin molempiin mallialueisiin.

Muihin aiheisiin olen osallistunut satunnaisesti esim kauneudenhoito, jotkin vapaan keskustelun aiheet ja muut jutut, niin ja esim. euroviisukeskusteluun myös osallistuin. Politiikan olen jättänyt täällä kommentoimatta, muuten kyllä seuraan.

Siis melko laajasti olen menossa mukana. Olen sellainen innokas tiedon ja varsinkin kuvamateriaalin hakija/etsijä (arvostelijakin). (Ja vieläpä kun on kiinnostava aihe, josta itsekin jotain tietää ja netin 'salat' selvillä. Ja olen innokas keskustelijakin, kun vaan on minulle sopiva aihe)

Tuskin kuitenkaan tässä määrin ehdin jatkossa olemaan, mutta mukana kuitenkin. Omat kirjalliset työt ym kutsuvat myös.

Huomasin juuri , kun piti tämä tänne viskata, että M onkin vastannut tuossa. Niin, häntä saatte 'kiittää'    [Embarrassed]   minun täällä olosta!    [Big Grin]  

Ja minä omasta puolestani kiitänkin M   [love]   :a siitä, että johdatti minut tänne: kiva täällä on kanssanne rupatella lämminhenkisesti ( ja välillä vähän kiivaastikin ruotien). Hauskaa tämä on ollut: eräänlaista viihdettä arjen harmauteen.     [Smile]    

Ja taas niin hieno raikas kuva M:ltä!

229

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: June 24, 2004, 02:18:00 am »
Mua täällä kiinnostaa VAAN isot kansainväliset kisat. Tämä on kuin kirja foorumissa kun voin lukea joka päivä uusia ja vanhoja asioita. En yleensä koskaan lue kirjoja, ei kiinnosta. Tutkin täältä, mitä löytyy? Veikkaukset kiinnostaa myöskin   [thumb]  .
Voin kehittää täällä teidän ja foorumin kautta, koska järjestän Miss Deaf Finland-kisan joka toinen vuosi, siksi haluan parantaa.
Me ollaan semmoisia "edunvalvojia" ja meillä on omat mielipiteet, tärkeää!!!
Olen erittäin iloinen, että olen foorumissa mukana. Opin paljon uusia! Kiitokset teillekin!
Täällä ei ole koskaan tylsää! VIVA FINLAND!!!

Riikka81

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: June 24, 2004, 15:17:00 pm »
Minua kiinnostaa eniten mallit ja missit.

Eniten ehkä missiasioista kiinnostaa kansainväliset/kansalliset kisat. Keskusteluihin en ole kauheasti ehtinyt osallistua, mutta teidän juttuja on tullut luettua lähes päivittäin  [Smile]  Myös täällä kotimaassa käytävistä missikisoista kuten Miss Bikini, Miss Afrodite, Fosters Grid Girl ym kisoista on mukava kuulla tuloksia, lukea tunnelmia/kommentteja ja nähdä kuvia yms!   [Smile]  

Mallit kiinnostavat myös minua ja kuvaajien jutut. Esimerkiksi M:n Nina-kansikuva projektia ja Model Weekend-tapahtumaa on/oli ilo seurata!   [Big Grin]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: June 24, 2004, 17:49:00 pm »
No Rantsu ainakin tietää mikä mua kiinnostaa mutta laitetaan se nyt tänne.

Eli suuret kansainväliset kisat (Universe, World, International Beauty, Earth, Europe)

Sitten tietenkin nämä Suomen "suurimmat" (Miss Suomi, Suomen Neito, Scandinavia ja Baltic Sea)

Sitten jotkut kansalliset kisat, pääasiassa USA ja Venezuela) Ehkä nuo kaksi eniten siksi että niissä on saatavilla eniten kuvia. Ei mua oikeen sellaset kiinnosta mistä tulee vaan jotkut naamakuvat (esim. Norja, Viro, Englanti yms.) Mutta kyllä mä niihinkin joskus saatan ottaa kantaa. Nuo lattarikisat kiinnostavat myös sen takia kun niissä nyt vaan jostain kumman syystä sattuu olemaan niitä kauneimpia naisia.

Ja sitten varmaan olen ainoa täällä joka seuraa vuodesta toiseen tiiviisti Miss Teen USA -kisat. Ne on niin kivoja kun niillä on niin suuri kytkös sitten tohon Miss USA -kilpailuun kun monet heistä yrittää sitten sinnekin.

Mutta vanhat kisat on siis sydäntä lähellä.   [thumb]  

Ja Riikalle vielä, että sinne vaan meidän joukkoon suloiseen. Vaikka et syvällisempää kommenttia saiskaan aikaan niin ihan kiinnostaa vaikka vaan sun suosikit. Tai kuka sun mielestä näyttää siinä ja siinä kuvassa parhaimmalta...   [Smile]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: June 24, 2004, 21:01:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Milka:

Ja sitten varmaan olen ainoa täällä joka seuraa vuodesta toiseen tiiviisti Miss Teen USA -kisat. Ne on niin kivoja kun niillä on niin suuri kytkös sitten tohon Miss USA -kilpailuun kun monet heistä yrittää sitten sinnekin.

Mutta et kuitenkaan  niistä täällä kirjoittele?
Olen nyt seurannut jonkin verran niitäkin tuolla usalaisella keskustelupalstalla (American Beauty): siis ihan vaan mitä siellä on niistä ollut. Teki mieli tännekin laittaa, kun oli tosi kiinnnostavia kisailijoita, mutta sitten ajattelin, että jos ei kukaan ole kiinnnostunut, kun ei aina noita muitakaan ole (juuri noita kansallisia kisoja muissa maissa) monikaan kommentoinut. Noita kansallisia olen laittanut ihan siinä mielessä, kun ne voittajat kuitenkin ehkä tulevina kansainvälisten kisojen osanottajina kiinnostaa, jos ei nyt itse se kansallinen kisa niinkään.

[Smile]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: June 24, 2004, 23:39:00 pm »
Kyllä Annami pistin viime vuonna topicin pystyyn Miss Teen USAsta! Ja tänäkin vuonna olen seurannut noilta palstoilta, mutta tiedän kokemuksesta että nämä kisat ei niin paljon kiinnosta niin aattelin että sitten vasta kisaviikolla jotain juttua laittasin. Kisoihin kun on vielä pari kuukautta aikaa niin tulee liian aikasin sitten juttua.... ja sitten kun itse kisat on niin ketään ei enää kiinnosta tai ei ne muista enää koska kisat on!

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: June 25, 2004, 12:01:00 pm »
Minua kiinnostaa kansainväliset kisat ( Universe, World, Europe, International, Earth, Scandinavia, Baltic Sea)
ja kotimaan isoimmat (MS, Suomen Neito, Bikini)
sekä kotimaan perinteiset kisat (Aurinkotyttö ja monet muut)!

Vanhat kisat ovat minulle hunajaa ja uudet myöskin,
en niin pisteitä enää laske enkä anna kun Ranstu ja Tero hoitaa sen puolen,
mutta kuvahullu olen kuin moni muukin varsinkin Annami, Tyttelityy, Rantsu ja IT!!

Vanhat lehdet on iloa minulle, jos niistä löytyy juttuja missikisoista ja missien kuulumisista!
Siis olen kerännyt jo kauan lehtileikkeitä!
Välillä vähemmän ja nykyään taas välillä tosi paljon, kukkaron mukaan!
Videoita en meinaa ehtiä katsomaan pikkuisten lasten vuoksi!
Kyllä tietysti haluaisin kerätä ne kaikki vanhojen päivien iloksi!
   [smlove]  

Mistä kaikki alkoi...
kun silloin joskus kauan sitten rakastuin ihanaisen    [love]    
Johanna Raunion herttaisen barbiemaiseen hymyyn ja olemukseen!
Siitä se alkoi minun rakkauteni misseihin!    [smlove]  

Uusia misseilystä kiinnostuneita ja siitä haaveilevia neitosia haluan kannustaa missin uralle!
Ihana kuulla täällä missi.netissä heidän ajatuksiaan ja kuulumisiaan
kuten Iida ja Sanna tällä hetkellä ovat meidän ilonamme täällä    [love]  

Mahtavaa kun on tälläinen paikka jossa voi tavata muita missihulluja!    [love]

Täällä minua myös kiinnostaa nuo mallijutut, jotka antaa tilaisuuden nuorille alasta haaveileville neidoille
ja toivottavasti myös misseydestä haaveilevat saavat koettaa posertamista!

Ulkomaiset mallit ei kiinnosta yhtään!
Pyllyposerauskuvat ei kiinnosta, koska niille on omat sivunsa olemassa jossakin, en tiedä missä ja ne voivat palvella niitä kuvia kaipaavia siellä jossakin!

Myös kiinnostavia ovat Euroviisut, missien kuulumiset ja tulevien missikykyjen haastattelut sekä kuvat sekä erilaiset kisat kuvineen!
Erilaiset, mutta suvaitsevaiset immeiset myös kiinnostaa!!!

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: June 25, 2004, 12:15:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Milka:
Kyllä Annami pistin viime vuonna topicin pystyyn Miss Teen USAsta!

Ai, en tullut tarkastaakseni mitä viime vuonna, kun en itse ollut silloin täällä. Odotan sitten kun sinä laitat tämän vuoden kisasta.   [Smile]

Jennie

• Full Member
(No subject)
« Reply #10 on: June 25, 2004, 13:00:00 pm »
Minä seuraan foorumilla kotimaisiin kisoihin, misseihin ja malleihin liittyviä juttuja. Toki myös jotkut muut topicit, kuten kauneudenhoitoon liittyvät, kiinnostavat.

Niin ja tietysti kirjoitukset jotka koskevat  rakennekynsiä tai kissoja   [love]
Ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #11 on: June 26, 2004, 14:54:00 pm »
luumua kiinnostavat suuret kisat. kansainvalisista melkein kaikki mutta suomestakin MS,SN,MSc ja MBS
noita suomalaisia pienempia kisaoja ja niiden topiceja ei juuri tule seurattua   [Roll Eyes]   kun kaikkeen ei aika riita. nissa jos kayn, kayn lahinna kurkkaamassa loytyisiko potentiaalisia edustajia suuriin kisoihin...
kaikkein janninta on suurien kisojen h-hetkella kun saitille pitaisi ehtia tunnin valein tsekkaamaan millaisia viime hetken juttuja ja kuvia muut ovat loytaneet!
ja vanhaluumu on jo niin vanha etta dementoinuneella mielella myos mielellaan palaa "vanhoihin kultaisiin aikoihin" ja vanhojen kisojen arvosteluihin! onhan se ihan mieletonta etta jotakuta muutakin todella jaksaa kiinnostaa mita miss aruba oli pukenut paalleen kauneuskisaan vuonna 1968 !!  [thum]    [thum]   lahipiirissa ei EHKA ihan jaksettaisi aiheesta innostua...  [bigglasses]
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

2566

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: July 26, 2004, 09:45:00 am »
Minua kiinnostavat mallit. Missikisoissa liian usein ( minun mielestäni ) väärä tyttö voittaa. Missit joka tapauksessa ovat kaikki "missityyppiä" eli eipä siitä mitään sen enempää. Tällä en siis todellakaan tarkoita, etteivätkö missit olisi kauniita. Heidän joukostaan vaan harvoin löytää persoonallisia kaunottaria.  [love]  Mallit kuitenkin voivat olla kaikkea muuta kuin missityyppiä ja loistaa kauneudellaan kaikkien persoonallisten piirteidensä kanssa. Valokuvamallin ei esim. tarvitse olla yli 170 senttinen, vaan vaikka 150 senttinen, mutta silti aivan upea ilmestys.  [thumb]   Kauneudellaan hän voisi hyvinkin peitota monet missit, mutta ei silti voi ottaa osaa missikisoihin. Siksi seuraankin enemmän mallimaailmaa.

Adriana

• Full Member
(No subject)
« Reply #13 on: July 26, 2004, 09:51:00 am »
Mua kiinnostaa lähinnä mallibisnes...
Mutta myös kotimaiset kisat kuten MS, Miss Bikini ja jotkut mallikisat.

Mallit saavat olla erikoisenkin näköisiä, missipuolella taas etsitään sellaista tiettyä "turvallista" vaihtoehtoa, peruskaunotarta joka ei ole mitenkään outo tai poikkeava. Juuri tämän takia mallit on mielenkiintosempia  [Smile]

Sari

• Full Member
(No subject)
« Reply #14 on: July 26, 2004, 10:13:00 am »
Minua kiinnostaa täällä monikin asia:
-kotimaiset ja ulkomaiset kauneuskisat (suurimmat ainakin)
-mallit
-kauneudenhoitovinkit
-kaikenmoinen vapaa keskustelu

Otan osaa keskusteluun melkein aiheesta kuin aiheesta, nyt varsinkin kun olen kesälomalla ja on paljon aikaa käydä täällä seurailemassa keskustelua.

Minäkin kuulun tähän kuvahulluun porukkaan, kuvia on aina mahtavaa nähdä; kisoista, misseistä, malleista..  [love]