Author Topic: Suosittele matkakohdetta!  (Read 4146 times)

69

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: October 16, 2004, 06:42:00 am »
St Tropezin parhaista yökerhoista on uusinut Internet-sivunsa. Paikka jossa Beyonce, Elton John, Bruce Willis, George Clooney, Jack Nicholson, Ivana Trump, Naomi Cambell tai Tyra Banks voivat yhtäkkiä eksyä pöytääsi juomaan kanssasi lasillisen shampanjaa..  [Wink]  

http://www.lescavesduroy.com/index_uk.html

rumamies

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #3 on: October 16, 2004, 10:01:00 am »
Minsk, marraskuun alkupuolella, ehdottomasti   [Big Grin]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: October 16, 2004, 10:08:00 am »
Mitäs Valkovenäjällä on siihen aikaan?

rumamies

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #5 on: October 16, 2004, 10:11:00 am »
Pimeää, loskaista, ankeaa ja diktaattorimaista. Olisi kiva palata sen jälkeen takaisin kotiin ja todeta ettei elämä sittenkään taida olla ihan syvältä...

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #6 on: October 16, 2004, 15:58:00 pm »
New York.

Yesterday, today and tomorrow.   [love]

Amentes

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: October 16, 2004, 18:19:00 pm »
Formentera

Saarella saa sellaisen värin pintaan, joka ei lähde kulumallakaan ja ahh niin kaunis!Paikall sukulaiseni kutsuvatkin rusketusta Formenteran väriksi -sellaista ei saa muualta. Kuulostaa varmaan hassulta mutta käykääpä kokeilemassa. Ja ilman bikinejä tietysti, sillä rajat pysyvät tooosi kauan.
A good nightmare comes so rarely
-while ordinary dreams are so easy to find

Annemari

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #8 on: October 17, 2004, 11:07:00 am »
Ranska - Nizzassa yhdistyy ranta-ja kaupunkielämä.
Monaco, Cannes, St.Tropez lähellä.

1819

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: October 17, 2004, 17:32:00 pm »
Marmaris,Turkki!  Halpa ja unohtamattoman ihana paikka!

69

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: October 17, 2004, 17:59:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Lapushka:
Marmaris,Turkki!

Oliko toi joku vitsi?  [Confused]   Laitetaan sit samalla Rhodos , Siperia ja Baghdad.

1819

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: October 17, 2004, 18:25:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Team:
quote:
Marmaris,Turkki!

Oliko toi joku vitsi?   [Confused]    Laitetaan sit samalla Rhodos , Siperia ja Baghdad.
Ei, ei ollut vitsi. Ja onhan tuolla Siperiassa ja muissakin paikoissa katsottavaa...

Turkki on kuitenkin erittäin hyvä paikka tälläiselle nuorelle, köyhälle opiskelijalle kuin minä.Paremmalla budjetilla lähtisin kaikkiin noihin topicissa mainittuihin paikkoihin. Ennen näitä parempia päiviä, mulle sopii Turkki vallan mainiosti.

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: October 17, 2004, 19:46:00 pm »
quote:

quote:
Marmaris,Turkki!

Oliko toi joku vitsi?   [Confused]    Laitetaan sit samalla Rhodos , Siperia ja Baghdad.
Tähän haluaisin kommentoida sen verran, että Bagdad on -tai ainakin oli- yksi maailman upeimmista kaupungeista! Todella kiinnostava niin arkkitehtuurin kuin kulttuurihistorian kannalta! En ole todellakaan siellä käynyt, mutta jutut, kuvat ja tv-pätkät on tehnyt kiehtovan vaikutuksen. Huimasti kauniimpi kaupunki kuin muut vastaavat lähi-idässä mm. Teheran, Damaskos ja Amman! Edes Saddam ei pystynyt komeaa kaupunkia pahemmin turmelemaan, mutta pelkäänpä, että se varsinainen roistovaltio pommituksineen lopulta Bagdadin loiston onnistui pilaamaan!   [sad]  
Kait Siperiastakin ainakin kaunista luontoa löytyisi!   [Smile]  
Rhodos sen sijaan on sellainen paikka, että jos ilmaiseksi pääsisi sinne reissulle, niin sitten  ehkä !   [Roll Eyes]

Jennie

• Full Member
(No subject)
« Reply #13 on: October 17, 2004, 20:31:00 pm »
quote:
quote:
Marmaris,Turkki!

Hei Team, tuo ei ole reilua...
Vaikka itse en haluakaan matkustaa Turkin kaltaisiin maihin, niin ymmarran hyvin etta koyhalle opiskelijalle (jollainen itsekin olen) reissu Marmarikseen voi tosiaan olla hieno kokemus. Itse esimerkikisi pystyn tosi harvoin reissaamaan ulkomaille (vaikka tallahetkella poikkeuksellisesti asunkin taalla Argentiinassa), ja niinpa esimerkiksi matka Suomen pakkasista Teneriffan aurinkoon on jo huippujuttu minulle.
Ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse

PiaMaria

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #14 on: October 17, 2004, 20:51:00 pm »
Los Angeles / lähialueet    [thumb]  

Kaupungilla (tai siis kaupungeilla jotka muodostavat L.A.) on miljoona eri kasvoa riippuen siitä missä liikut ja jos vuokraat auton niin ehdottomia paikkoja missä käydä on Santa Barbara (n. 2 tuntia pohjoiseen päin), San Diego (alle 2 h ajamista etelään) ja tietenkin Las Vegas (itään päin muutama tunti ajamista).

Edes muutaman viikon viettäminen paikan päällä ei riitä kaiken näkemiseen!