Author Topic: suosikkiherkkusi  (Read 3957 times)

Jennie

• Full Member
suosikkiherkkusi
« on: October 12, 2003, 23:04:00 pm »
Näin syksyn pimetessä tulee naposteltua kaikkea hyvää vielä tavallistakin useammin...

Millä sinä herkuttelet? Lista on varmasti pitkä meillä jokaisella, mutta jos pitäisi mainita vain yksi herkku niin minkä valitsisit?

Oma suosikkini on Sukulakut  [love]
Ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: October 12, 2003, 23:09:00 pm »
Valitettavasti tai sitten ei....
herkku on Fazerin Sininen
ja se jaetaan iltamyöhään kullan kanssa kahdestaan!
  [smlove]

angelical.

• Full Member
(No subject)
« Reply #2 on: October 13, 2003, 15:05:00 pm »
Kaikista suussasulavin herkku on Geisha..   [Razz]  
..eikä tuo fazerin sininenkään kylmäksi jätä!

Annemari

• V.I.P. MEMBER
herkku
« Reply #3 on: October 13, 2003, 15:08:00 pm »
bananasplitti  :nanner: hmm..tai sit mansikat kermavaahdolla ;)

65

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: October 13, 2003, 15:46:00 pm »
Uskon "salainen" resepti .... only for you .... ja on parempi kuin normaali pirtelö ... ja on  varmasti terveellinen .... eikä lihota.

Vaniljan makuinen proteiinijauho sekoitetaan pakastemansikoiden ja maidon kanssa shakerilla.

Suhteet: noin 2dl protskujauhetta, 1,5dl pakastemansikoita ja noin 4-5dl rasvatonta maitoa.

Ja mansikoita ei sulateta ... vaan ne heitetään suoraan pakkasesta tehosekoittimeen.

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: October 13, 2003, 18:38:00 pm »
SUKLAAKAKKU! Ympäri vuoden... Tähän ei kyllästy ikinä!  [thum]    [love]

Nenna

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: October 17, 2003, 06:18:00 am »
Mun suurin herkku on leipäjuusto, kaakao ja ruispuolukkapuuro.. nam nam.. ja silloinkun harvoin pääsen mummolaan niin on aivan mahtavaa saada mummon tekemää ohrarieskaa!  [Big Grin]  
nykyään kun ihmiset eivät enään osaa tehdä oikeaa perinneruokaa niin on niin taivaallista saada jotain noin yksinkertaista   [Embarrassed]

Liini

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: October 17, 2003, 11:50:00 am »
Keksit... ja suklaa sellaiset maidon kanssa!  [Big Grin]

tinka

• Guest
Re: suosikkiherkkusi
« Reply #8 on: February 22, 2005, 13:32:33 pm »
Vaahtokarkithan ne :) ... toisaalta kyllä toffee ja jogurttiananaksetkin :P !

Mary

• Full Member
« Reply #9 on: February 22, 2005, 15:06:39 pm »

Vaniljan makuinen proteiinijauho sekoitetaan pakastemansikoiden ja maidon kanssa shakerilla.

Suhteet: noin 2dl protskujauhetta, 1,5dl pakastemansikoita ja noin 4-5dl rasvatonta maitoa.

Ja mansikoita ei sulateta ... vaan ne heitetään suoraan pakkasesta tehosekoittimeen.

Tuota täytyy kokeilla, kun pirtelöiden ystävä olen! Minullakin on tuollainen kevyempi pirtelöresepti; Vain pakastemansikoita (jäisenä myöskin tehosekoittimeen), mansikka-vadelma-kaurajuomaa (taisi olla joku Oath-merkkinen) ja ripaus sokeria. Mittasuhteita ei ole, vain oman maun mukaan :)

La Dolce Vita

• Guest
« Reply #10 on: February 22, 2005, 16:05:22 pm »
Tuota täytyy kokeilla, kun pirtelöiden ystävä olen!

Kyllä suosittelen. On terveellisempää kuin jäätelöstä tehty pirtelö ja ihan sairaan hyvää! Hae noi suhteet vain kohdalleen. Itse kun heittelen sinne päin.  Hankin juuri muuten ammattikäyttöön tarkoitetun shakerin näitä varten himaan. Niitä valmistaa: www.koneteollisuus.fi 

Shakira

• Full Member
« Reply #11 on: February 22, 2005, 16:59:51 pm »
Kyllä se äiti joutuu aina minulle tänne ulkomaille Fazerinaa lähettämään... Eihän ne täälläpäin osaa tehdä suklaata ollenkaan...
Juustot ovat myös toinen must juttu. Kunnon Brie ja sinihomejuustoa ei voita mikään!

vanhaluumu

• Global Moderator
« Reply #12 on: February 23, 2005, 09:12:20 am »
Kyllä se äiti joutuu aina minulle tänne ulkomaille Fazerinaa lähettämään... Eihän ne täälläpäin osaa tehdä suklaata ollenkaan...
Juustot ovat myös toinen must juttu. Kunnon Brie ja sinihomejuustoa ei voita mikään!

nyt vei kylla shakira jalat suustani!
se mita suomesta kaipaa on juustot ja suklaa! .... no en kylla kieltaydy salmiakistakaan...
luumuun ei nama briet uppoa mutta kermajuustot,edamit ja emmentalit omena ja paaryna siivujen kanssa.....NAM!
Toinen voittamaton yhdistelma on cafe latte ja Brunbergin tryffelit!! nyt valuu jo kuola......
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #13 on: February 23, 2005, 09:18:42 am »
Kyllä suosittelen. On terveellisempää kuin jäätelöstä tehty pirtelö ja ihan sairaan hyvää! Hae noi suhteet vain kohdalleen. Itse kun heittelen sinne päin.  Hankin juuri muuten ammattikäyttöön tarkoitetun shakerin näitä varten himaan. Niitä valmistaa: www.koneteollisuus.fi 

Minkä hintanen toi on? Varmaan kohta ainoita kodinkoneita mitä mulla ei ole.

giselle

• Full Member
« Reply #14 on: February 23, 2005, 09:31:05 am »
Tiramisù! jos et tiedä mitä tämä on, ota selvää. Muista herkkuja on mansikkarahka ja mokkapalat mmmm!