Author Topic: Onko siivoava mies seksikäs?  (Read 6103 times)

Sasu

• V.I.P. MEMBER
Onko siivoava mies seksikäs?
« on: September 09, 2003, 13:48:00 pm »
[thumb]    [thum]  Onko siivoava mies seksikäs?   [thum]   [thumb]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: September 09, 2003, 13:57:00 pm »
Lähetä tänne vaan!
Kyllä kelpaa!

65

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: September 09, 2003, 15:06:00 pm »
Oli tai ei, mutta minä en siivoa, enkä kastele kukkasia, enkä laita ruokaa .... mutta beibiä hoidan mielelläni ja saunan voin lämmittää!     [Cool]

Kalle Väistö

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: September 09, 2003, 15:28:00 pm »
Kun 6kk siivoaa jokapäivä kolme kertaa, on pakko pitää kahden vuoden tauko, josta mulla on vielä jotain 1v 9kk jäljellä.

65

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: September 09, 2003, 15:50:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Kjääk:
Kun 6kk siivoaa jokapäivä kolme kertaa, on pakko pitää kahden vuoden tauko, josta mulla on vielä jotain 1v 9kk jäljellä.

Puhut kaiketi varusmiesajastasi tai muuten sun on täytynyt olla siivoojana jossain!   [Big Grin]  

Intissä saa kyllä kaikesta jonninjoutavasta tarpeekseen. Itse päätin intin jälkeen, etten ikinä jonota vapaaehtoisesti mihinkään .... enkä ole jonottanut sen jälkeen.

Jukka Virtanen

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: September 09, 2003, 16:01:00 pm »
Luultavimmin kaikki näyttävät enemmän tai vähemmän hölmöiltä imuri kädessään ja pölyä nenässään..
ja se ei ole muutenkaan mukavaa hommaa...

Mutta mites menettelee mies, joka kokkaa?

nim. menu tänään, kalaa kookosmaidossa...

475

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: September 09, 2003, 17:33:00 pm »
Itse en kokkaavista perusta, mutta Usko, voitko todella sanoa noin jyrkästi ettet siivoa? Entä jos vaimosi on kovassa kuumeessa ja pölypallot kieriskelevät pitkin asuntoanne? Vauva tukehtuu jo pölyyn? Sinunlaistasi en ainakaan huolisi, sillä miehen on oltava joustava. Jos se on vaan päättänyt ettei siivoa koska se on akkojen työtä, se on HÖLMÖ.
Entäs yksin asuvat miehet? Jos he päättäisivät noin, miltä heidän kämppänsä mahtaisivatkaan näyttää vuoden päästä? Tunnen kyllä tapauksia, joilla on tyhjiä vessapaperirulliakin kylppärissä niin että niistä voisi rakentaa vaikka toisen Sibeliusmonumentin.

Kalle Väistö

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: September 09, 2003, 17:43:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Kylmäsen Usko:
quote:
Alunperin lähettänyt Kjääk:

Puhut kaiketi varusmiesajastasi tai muuten sun on täytynyt olla siivoojana jossain!    [Big Grin]  

Intissä saa kyllä kaikesta jonninjoutavasta tarpeekseen. Itse päätin intin jälkeen, etten ikinä jonota vapaaehtoisesti mihinkään .... enkä ole jonottanut sen jälkeen.

Juurikin näin.
Ei ole ollut kiire jonottamaan mullakaan sen jälkeen kun sain passin käteen.

tyttelityy

• V.I.P. MEMBER
  • "Vanhassa vara parempi!"
(No subject)
« Reply #8 on: September 09, 2003, 20:53:00 pm »
Eiköhän tuo kuitenkin riipu siitä kuka on se mies?? Ei siivous miestä pahenna! Joskus on pakkokin ottaa imuri tai moppi käteen!
Siitä vaan!! Eli on seksikäs tietenkin!   [thum]    [thum]
-Kauneus on katsojan silmissä!-   

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: September 09, 2003, 22:29:00 pm »
No EI!  [18_crazy]  Mutta siivousapua kyllä otetaan vastaan  [Wink]

*Suski*

• Full Member
(No subject)
« Reply #10 on: September 10, 2003, 10:28:00 am »
[smlove]  Kokkaavat miehet, nam!  [smlove]  

Siivouspuuhatkin musta kuuluvat tasapuolisesti sekä miehille, että naisille.
Mitäs tulisi kummankaan työmatkoista, tai sairasteluista, jos siivoaminen olisi vain toisen kontolla?  [Embarrassed]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: September 10, 2003, 11:59:00 am »
Tyttelityy, tuota en tullutkaan ajatelleeksi! Kuvitellaanpa ensin jotain Lipposta siivousessussa ja lattialuuttu kädessä. Ei kiitos! Mutta sama homma jonkun Hunksin suorittamana... tietysti myös essun alta voi jättää kalsarit pois...
Hyi Mummelia, kevät meni jo!

65

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: September 11, 2003, 00:08:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Valvojatar:
Kokkaavat miehet, nam!    [smlove]    

Niin just !!!

Kokkaavat naiset ... nam ... nam ... nam!    [love]  

Siivoavat naiset ... nam ... nam ... nam!    [love]  

Kauluspaitoja silittävät naiset… nam ... nam ... nam!    [love]  

Tiskaavat naiset ... nam ... nam ... nam!    [love]  

Ruokakaupassa käyvät naiset …nam ... nam ... nam!    [love]  

Pyykkiä pesevät naiset…nam ... nam ... nam!    [love]  

Itseensä ehostavat naiset… nam ... nam ... nam!    [love]  

… ja niin edespäin …. Nam …Nam … Nam!

Mä en voi käsittää, mikä siitä tekee nam … nam …namin, jos  mies tekee kotitalousaskareita, mitkä perinteisesti kuuluu naiselle. Ei miehetkään kyseenalaista onko se seksikästä jos nainen muuraa tiiliä, putsaa piippua, leikkaa aitaa, hakkaa halkoja, korjaa venettä, rasvaa autoa, rakentaa laituria, kaataa puita  jne.

Tässä on enemmänkin kysymys jostain fantasioista, esimerkiksi että hyvin ruskettunut hyvä kroppainen tumma italialaisen näköinen mokkakorva  kokkaa yläosa paljaana …. uimahousut jalassa ja kokin essu päällä. Viheltelisi ja laulaisi kokatessaan sekä välillä iskisi silmää suomalaiselle sinisilmäiselle neidolle …. se on niin seksikästä.

Onhan sekin seksikästä jos nainen pesee autoa, jos ensin kastelee t-paitansa ja pesee omilla daisareilla  … muuten mun mielestä siinä ei ole mitään seksikästä jos nainen pesee tai korjaa autoa ….. kaukana siitä.

Siks toiseks ei terveet ihmiset sairasta ikinä niin pahasti, etteivätkö pysty pitämään harjan varresta kiinni!

[ 10-09-2003, 12:14: Viestiä on muokannut: Kylmäsen Usko ]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: September 11, 2003, 00:18:00 am »
Uskolta loistokommentti.  [thumb]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: September 11, 2003, 00:36:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt mummeli:
Kuvitellaanpa ensin jotain Lipposta siivousessussa ja lattialuuttu kädessä. Ei kiitos! Mutta sama homma jonkun Hunksin suorittamana... tietysti myös essun alta voi jättää kalsarit pois...

Mummeli ehti "tykittää" kommentinsa väliin. Siinähän se juuri tulikin esille, mistä tässä on kysymys .... FANTASIOISTA!