Author Topic: Kaunistaako Ja Nuorentaako RAHA ?  (Read 5872 times)

65

• Guest
Kaunistaako Ja Nuorentaako RAHA ?
« on: February 20, 2003, 09:57:00 am »
Luen parhaillaan kirjaa Aristoteles Onassiksesta. Onko tosiaan niin, että raha kaunistaa ja nuorentaa ihmisen?

Onassis on vain yksi esimerkki, mutta juttuhan voi olla myös toisinpäin. Eli rikas nainen; esimerkiksi Elizabeth Taylor seurustelee huomattavasti nuoremman miehen kanssa!

[ 20-02-2003, 09:58: Viestiä on muokannut: Kylmäsen Usko ]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: February 20, 2003, 10:21:00 am »
Minulle oli uutta tietoa seuraava tapahtuma 50-luvulta:

Vuonna 1955 pulpahti pinnalle myös orastava suunnitelma naittaa Marilyn Monroe eurooppalaisen ruhtinassuvun päämiehelle. Suunnitelmaa ajoi erityisesti Aristoteles Onassis. Monimiljonääriä huolestutti se, että meno hänen suosikkipaikassaan Monacossa oli alkanut laantua huolestuttavasti. Seurapiirit olivat hakeutumassa muualle.

Onassis uskoi niiden palaavan takaisin, jos ruhtinas Rainier menisi naimisiin sopivan edustavan ulkomaalaisen kaunottaren kanssa ja pyysi ystäväänsä Schleetä etsiskelemään prinsessaksi sopivaa naista Yhdysvalloista.

No Marilyn sattui olemaan Schleen lähellä ja oli uransa huipulla, joten päätettiin esittää ajatus hänelle. Schlee kutsui Marilynin vierailulle ja meni suoraan asiaan. Ajatus kiinnosti Marilynia, vaikka hän ei tiennyt edes missä Monaco on!
Hän sanoi kuitenkin, että tapaisi ruhtinaan mielellään.

Ajatus raukesi lopullisesti, kun Monacon hovi ilmoitti, että ruhtinas menisi naimisiin toisen näyttelijättären, Grace Kellyn kanssa.

Marilyn onnitteli Grace Kellyä puhelimitse ja sanoi: " Olen todella iloinen, että olet löytänyt tien pois näistä keikoista."     [Confused]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: February 20, 2003, 13:00:00 pm »
Niin mä haen tässä mun topicissa vain vastausta kysymykselle: onko ihmiset ostettavissa rahalla?

Jacqueline Kennedy Onassis oli ainakin minun silmissäni ostettavissa....siis jenkkien "First Lady"  [thum]   Jacqueline oli tottunut ylelliseen elämään John F. Kennedyn kanssa, eikä pystynyt palaamaan enään "normaaliin" elämään.

Kennedy kun murhattiin, niin Jackie ei pystynyt lopettamaan mm. korujen, vaateiden ostoa. Hän oli ylivelkaantunut jopa koruliikkeille ja liikkeet eivät kehdanneet laittaa velkoja ulosmittaukseen. Jackie oli henkilökohtaisessa konkurssissa. Oli löydettävä maksaja ylelliselle elämälle. Aristotele Onassis oli ratkaisu ongelmaan! Jackie meni naimisiin Onassiksen kanssa vuonna 1968 ja Onassis kuoli 1975.

[ 20-02-2003, 13:22: Viestiä on muokannut: Kylmäsen Usko ]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: February 20, 2003, 13:48:00 pm »
Sanoisin että erittäin köyhä ja velkaantunut ihminen on helpommin ostettavissa rahalla kuin hyvin toimeentuleva. Itse en mistään hinnasta hyppäisi laskuvarjolla tai suutelisi Brad Pittiä, mutta tietenkin jos rahatukku on aivan tajuttoman iso, voisin harkita jompaakumpaa.

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: February 20, 2003, 16:04:00 pm »
Meidän maamme on se maa, jossa voimme parhaiten.
-Aristofanes-

(sivu 193)

65

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: February 21, 2003, 11:14:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt M & V:
Meidän maamme on se maa, jossa voimme parhaiten.
-Aristofanes-(sivu 193)

Olen tulossa koko ajan Suomeen tässä mun aihepiirissä....kolme ekaa viestiäni ovat olleet pelkkää alustusta aiheeseen! Kun lähdetään jenkkien "First Lady:sta" ja tullaan esimerkiksi Elqoteckin Piippoon ja Kataan niin olemme varsinaisesti aiheessa!

65

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: February 21, 2003, 11:21:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt mummeli:
Itse en mistään hinnasta hyppäisi laskuvarjolla tai suutelisi Brad Pittiä, mutta tietenkin jos rahatukku on aivan tajuttoman iso, voisin harkita jompaakumpaa.

Sitähän mä tässä just haen, eli oletko ostettavissa? Jos Aatos Erkko tai Pekka Herlin olisi nähnyt sut eilen Tiikerissä ja olisi tullut sanomaan sinulle:"Tulisitko sä Mummeli mun vaimoksi kun alan olemaan aika finaalissa, enkä haluaisi jättää perintöjäni ex:lleni?"   [Big Grin]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: February 21, 2003, 11:30:00 am »
Usko, jokainen haaveilee rahasta, ainakin meillä lototaan siksi joka viikko viimeisillä euroilla eikun senteillä!   [thum]  

Mutta...jos joku tulisi noin tarjoamaan itseään rahasta niin kyllä tulisi pupu pöksyyn ja sanoisin, että ei kiitos! On sen verran tuota nipottavaa itsesuojeluvaistoa vai onko se tiukkapipomoraalia sitten taskussani!

Ei kiitos, pidä rahasi ja testamenttaa ne luonnonsuojelun, eläinten, lasten ja vanhusten hyväksi! Sekä nuorten harrastusten! Myös sairauksien tutkimistyölle.
Tämä ei ole tärkeysjärjestys, vaan kaikille saman verran!
  [Razz]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: February 21, 2003, 11:51:00 am »
Entäs jos sulla ei olisi perhettä? Se on helppo sanoa, kun ei ole tilanne päällä. Aika monen neidon pää on vain mennyt sekaisin, kun ensin tehdään treffit ja käydään syömässä...siis aluksi. Sitten vähän lennellään helikopterilla ja käydään vaikka Monacossa gaalaillassa ja tavataan maailman luokan kuuluisuuksia siinä sivussa. Asutaan hotellien sviiteissä jne....

Siinä alkaa pienet rypyt näyttämään naamalla mitättömiltä!    [thum]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: February 22, 2003, 00:54:00 am »
Ai, jos minulla ei olisi perhettä niin lähtisinkö Uskon mukkaan lentelee helikoptereilla vai?   [Wink]

Joo... tai ei, kyllä miettisin tosi kauan ja vieläkin miettisin pieni hymy suu pielessä.
Minä olen aina ollut vähän jätkä tuolla kaveripiireissä eli
mies joka halusi tarjota minulle niin tiesin, että hänellä on aina joku taka-ajatus!
Kokemus opetti senkin....   [thum]  
Niin taitaa olla tänäkin päivänä!
Minä ostan omani ja otan vastaan vain tarkoin harkituilta tyypeiltä!
Tarjota voin ystävilleni,
en ventovierahille tai pintaliitäjille!
Lainata voin tutuille, jotka tiedän maksavan takaisin tai tarjoavan vastavuoroisesti minulle!
Näin oli silloin 90-luvun alussa kun olen jossakin kulkenut, mutta nyt on toisin!
Minulla täällä kotona ja kait tuolla baareissakin!   [Big Grin]

Ajatus komeasta miljöönääristä kiehtoo jokaista romantiikkoa, hän saapui ennen valkoisella ratsullaan, mutta oikeassa elämässä hänen matkassa voisi tulla puolen vuoden jälkeen tylsää ja ikävä takaisin keittiöön, vessan kuuraukseen ja pyllyjen pesuun!   [king]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: February 22, 2003, 00:54:00 am »
Minulla on ihan selkeä oma mielipide tähän aiheeseen, mutta en tuo sitä julki, jos ei tule vahvempaa kannanottoa!

Tarkoitan myös suureen ikäeroon (yli 10 vuotta) partnereiden välillä!

65

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: February 22, 2003, 00:59:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Emppu:
Ai, jos minulla ei olisi perhettä niin lähtisinkö Uskon mukkaan lentelee helikoptereilla vai?    [Wink]  

Älä Emppu sotke Uskoa tähän keskusteluun millään tavalla. Tosta yhdestä edellä olevasta viestistä taitaa saada sellaisen kuvan, että puhuisin itsestäni....se oli huonosti kirjoitettu...niin ei ollut tarkoitus!

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: February 22, 2003, 00:59:00 am »
Usko, siitä ikäerosta niin paljonko teillä onkaan kultisi kanssa ikäeroa ja mihin suuntaan??
Kumpi saapui valkoisella ratsullaan ja ketä noutamaan?
Uskallatko vastata edes, Usko?
  [Wink]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: February 21, 2003, 13:03:00 pm »
Suuri ikäero on kait näitä Anna Nicole Smith vai mikä se olikaan ja hänen ikivanha, vainaja jo, miehensä!
Semmoinen ikäero on sairasta ja yäkkiä!

Sopiva ikäero on tuommoinen 10 vuotta suuntaan tai toiseen minun mielestäni!   [Wink]

87

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: February 21, 2003, 14:16:00 pm »
Jaa-a, jotkut tuntee muutenkin vetoa vanhempiin miehiin joten kai silloin on pelkkää plussaa jos tältä löytyy myös paksu lompakko. Itse en voisi kuvitellakaan olevani vakavassa suhteessa henkilön kanssa, johon en tunne vetoa romanttisessa mielessä. Raha ei ainakaan minun kohdallani saa aikaiseksi tarvittavaa kemiaa. Puhumattakaan jos toinen olisi vielä 30 vuotta itseäni vanhempi.   [18_crazy]