Author Topic: Lemppari tuoksusi  (Read 6515 times)

65

• Guest
Lemppari tuoksusi
« on: January 29, 2003, 11:03:00 am »
Mitä haju- tai partavettä käyttelet tai mistä diggaat?

Itselläni on tämän hetken suosikkeina "kölnin" vesistä: Rochas:n Man, Laura Biagiottin Roma Uomo ja Emporio Armanin ??? (sellainen pari vuotta markkinoilla ollut harmaa muovitötterö ?)Ei tuu nimi mieleen   [Confused]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: January 29, 2003, 11:09:00 am »
Mäen Annan kannattaisi testata uutta Jennifer Lopezin lanseeramaa tuoksua. Se on kuulemma omistettu nuorille naisille ja Glow:ssa tuoksuvat appelsiininkukat, ruusu, santelipuu, myski ja  VANILJA!    [thum]    

Jennifer Lopez kuvailee tuoksuaan raikkaaksi, seksikkääksi ja puhtaaksi. www.jenniferlopez.com/fragances

[ 29-01-2003, 11:17: Viestiä on muokannut: Kylmäsen Usko ]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: January 29, 2003, 11:16:00 am »
Naisten hajuvesistä tuliaisiksi ostelen ja joita myös mielelläni itse "nuuskin":

Christian Diorin Hypnotic Poison, Laura Biagiottin Laura, Guzzin Accenti niin ja vielä Christian Diorin Dolce Vita!  [thumb]

*Suski*

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: January 29, 2003, 11:30:00 am »
Diorin Poison on lemppari ollut jo pitkään.
http://www.rubion.de/11_Poison.html

Tuoksutapas siekin Usko, kun seuraavan kerran kohdalle sattuu.
Minun mielestäni tämä Poison on paljon miellyttävämpi, kuin tuo Hypnotic-versio.  [thumb]  

Tuo tuoksu huumasi minut täysin yli kymmenen vuotta sitten. Sitä oli saatava.
Ei ole minun tapaistani yleensä pysäyttää ventovierasta ihmistä kadulla ja kysyä, mitä hajuvettä hän käyttää, mutta tuolloin niin tein.  [Smile]  Nuori neitokainen tuli vastaan kadulla ja tuoksu, jonka hän jälkeensä jätti oli niin hyvä, että oli ihan pakko kipaista perään kysymään, mistä se on peräisin.
Siitä se alkoi.
On edelleenkin ainoa hajuvesi, jonka tunnen täysin omakseni.
Eikä kyllästymisen merkkiä ole havaittavissa.

Ainoa joka on yltänyt edes lähelle, on Giorgion Beverly Hills.  [thumb]  
Hyvä tuoksu sekin aina välillä.
http://www.giorgiobeverlyhills.com/country_select/flash.html

475

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: January 30, 2003, 00:08:00 am »
Tytöillä Ralph Laurenin Romance, ja miehillä Hugo Boss.
Mummelin nuoruudessa tytöt käyttivät kamalanhajuista myskiä joka mukamas sai miehet innostumaan. Eipä ainakaan kukaan kummemmin innostunut Mummelista!

65

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: January 30, 2003, 00:13:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Valvojatar:
Diorin Poison on lemppari ollut jo pitkään.
http://www.rubion.de/11_Poison.html

Tuo tuoksu huumasi minut täysin yli kymmenen vuotta sitten. Sitä oli saatava.
Ei ole minun tapaistani yleensä pysäyttää ventovierasta ihmistä kadulla ja kysyä, mitä hajuvettä hän käyttää, mutta tuolloin niin tein.    [Smile]    Nuori neitokainen tuli vastaan kadulla ja tuoksu, jonka hän jälkeensä jätti oli niin hyvä, että oli ihan pakko kipaista perään kysymään, mistä se on peräisin.
Siitä se alkoi.
On edelleenkin ainoa hajuvesi, jonka tunnen täysin omakseni.
Eikä kyllästymisen merkkiä ole havaittavissa.
[/URL]

Aika kova juttu! Neito varmaan kelas, et yrität iskeä sitä ja hajuvesi oli vain pelkkä päänavaus jutulle!   [thum]  

Hyvä vinkki! Ennenkuin olin edes lukenut viestiäsi loppuun, niin ajattelin jo et tätä täytyy etsiä. Ainakaan Nordic Jet Linessa ei ole kyseinen hajuvesi tullut vastaan. Kun liikun aika paljon Helsingin ja Tallinnan väliä niin siinä on aina hyvää aikaa tutustua tuoksujen maailmaan.

Olen itsekin aikamoinen "tuoksujen" friikki. Hajuvesien tuoksut ja siis hajuaisti on näköasistin jälkeen ennen tuntoa ainakin minun kohdalla kovempi sanoisko "fiilisten" lataaja.

Itseasiassa pidän sitä melkoisen omituisena asiana kuinka harvoin daamit yleensä hajuvesiä käyttävät.   [Confused]   Vai onko mun hajuaistissa feelua?

[ 29-01-2003, 12:14: Viestiä on muokannut: Kylmäsen Usko ]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: January 30, 2003, 00:19:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt mummeli:
Tytöillä Ralph Laurenin Romance, ja miehillä Hugo Boss.
Mummelin nuoruudessa tytöt käyttivät kamalanhajuista myskiä joka mukamas sai miehet innostumaan. Eipä ainakaan kukaan kummemmin innostunut Mummelista!

Mä en ole löytänyt Hugo Bossin tuoksuista itselleni sopivaa. Mun nokassa ne tuoksuu kaikki liian vahvoille.

Esimerkiksi mainitsemani Guzzin Accenti ei sovi minun omalle neidolle kun taas yhdelle toiselle sopii niin et taju meinas aikanaan lähtee! Näinhän se menee monesti!   [Confused]

[ 29-01-2003, 12:20: Viestiä on muokannut: Kylmäsen Usko ]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: January 30, 2003, 00:23:00 am »
Vähän sama juttu mummeli koskee tätä Marilyn Monroen "ainoata alusvaatetta" eli Chanel 5:sta!

Ei ole mun makuun!  [18_crazy]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: January 30, 2003, 00:25:00 am »
Usko, älä tupsuta sitä Hugo Bossia päällesi ämpärikaupalla vaan sipaise vain sormenpäällä pikku tippanen leukaperiin. Onpahan riittoisaa säästeliäästi käytettynä!

*Suski*

• Full Member
(No subject)
« Reply #9 on: January 30, 2003, 00:26:00 am »
[thum]  Kyllä vaan tuo kysyminen silloin rohkeutta vaati nuorelta Sasuselta. Lukio-aikoja taisivat olla.

Tuo neito, jolta neuvoa pyytelin oli vanhempi kuin minä ja oli muistaakseni otettu nuoremman tyttösen neuvoa kaipaavasta asenteesta. Hyvin tohkeissaan sitten kertoi ja minä kiitollisena otin tiedon vastaan.
Eli kiitokset vaan hänelle.  [Big Grin]

*Suski*

• Full Member
(No subject)
« Reply #10 on: January 30, 2003, 00:32:00 am »
Tuleekos kenellekään muulle hauskoja flashbackkejä Miesten YSL:n tuoksusta Kouros ?

Sitä oli vähintään joka toisella klopilla, kun Siltiksen diseen seiska-luokalla paineltiin.
Ja tuoksu oli valtaisa.  [Razz]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: January 30, 2003, 00:43:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt mummeli:
Usko, älä tupsuta sitä Hugo Bossia päällesi ämpärikaupalla vaan sipaise vain sormenpäällä pikku tippanen leukaperiin. Onpahan riittoisaa säästeliäästi käytettynä!

En mä ole kuin vähän kämmensyrjälle sitä roiskautellut ja taju on meinannut lähteä!  [18_crazy]  

Ei se mummeli muuta sitä tuoksua vaikka laittais vähemmänkin....ei...ei...ei..Hugoa....vaikka onkin Mika Häkkisen ja Tahitin poikien etunimenä!  [thum]   [thum]    [thum]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: January 30, 2003, 00:47:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Valvojatar:
Tuleekos kenellekään muulle hauskoja flashbackkejä Miesten YSL:n tuoksusta Kouros ?

Sitä oli vähintään joka toisella klopilla, kun Siltiksen diseen seiska-luokalla paineltiin.
Ja tuoksu oli valtaisa.   [Razz]

[thum]    [thum]    [thum]    [thum]  ....ei ole fläshbäkkejä Kouroksesta! Kerran on ollut yksi Kouroksen Stick Deodorant ja sekin kuivui purkkiinsa!  [18_crazy]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: January 30, 2003, 00:52:00 am »
[thum]  mummeli ootsä vielä linjoilla ???? HALOO! Nyt mä tajusin miksi sun lemppari miesten partavesistä on Hugo Boss!   [thum]   Kun sulla on vanhemmiten näkö heikentynyt ja vähän hajuaistikin, niin ethän sä löydä etkä erota miehiä naisista muusta kun voimakkaasta tuoksusta!
 [thum]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: January 29, 2003, 13:23:00 pm »
Ahas, nyt puhutaan hajuista!   [Wink]  

Usko, mistä sinä tapaat naisia, jotka ei käytä hajuvesiä?
Minulla on tapana suhautella aamulla kummankin korvan taakse ja se on joka ikinen aamu sekä tietysti kahta kauheammin kun pitää lähteä jonnekin esim. häihin!
Hajuvettähän suihkautetaan ilmaan ja kävellään sen alle, tämän opin sata vuotta sitten!   [Big Grin]  
Usko, Chanel 5 on minun lempparini, yksi täysin keinotekoisesti tehty haju! Marilyn Monroe on myöskin minun lempparini!

Miesten hajua ei ole meille vielä oikein löydetty semmoista hienoa ja kallista.
Tällä hetkellä toinen oma suosikkini on Lancomen Tresor ja sitä saa paljon halvemmalla aina Oriflamen tarjouksista nimellä Volare!
Siispä meidän perheen hajuvedet on tuota Oriflamea! Kyllä taas pukilta toivoin vaikka tätä Roma nimistä, mutta pukki ei tuonut, hajuvesikaupat kun löytyy kunnolla vasta tuolta Oulusta! Tavaratalojen hajuvedet saa minut voimaan pahoin - yäkki mitä lemua noi kopiot on!   [thum]