Author Topic: SÄÄ  (Read 1666 times)

1716

• Guest
SÄÄ
« on: January 01, 2003, 14:27:00 pm »
Kun ei ole muusta mistä puhua, niin puhutaampa säästä.    [Wink]    

Harvoin olen päässyt todistamaan, että Sodankylässä (Lapissa ylipäätänsä) on 12 astetta lämpimämpää kuin Helsingissä.

[ 01-01-2003, 16:29: Viestiä on muokannut: Mauton ja väritön ]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: January 01, 2003, 14:36:00 pm »
Missä se kasvihuoneilmiö viipyy? Mummeli on sitä odotellut ja suunnitellut villahousujensa heittämistä roskikseen. Mutta säät senkuin kylmenevät. Joka talvi on yhä kamalampaa. Näillä näkymin olen tuomittu pitämään välihousuja lopun ikääni.

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: January 01, 2003, 19:01:00 pm »
Helsingissä on nyt 18 astetta kylmempää kuin Lapissa!

[ 01-01-2003, 19:46: Viestiä on muokannut: Mauton ja väritön ]

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Re: SÄÄ
« Reply #3 on: June 16, 2005, 01:20:48 am »
Millaisesta säästä pidätte? Itse tykkään todella kuumasta.

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #4 on: June 16, 2005, 01:35:51 am »
Millaisesta säästä pidätte? Itse tykkään todella kuumasta.

Todella kuumasta (min. 25 astetta)... :o Liian hiostava ei ole kuitenkaan ihan mieleeni ja lämmin, hento tuulenvire tekee hellepäivänä hyvää... Pilvetön taivas [love] on must, en voi sietää kun pilvi lipuu arskan eteen juuri kun olen heittäytynyt rannalle auringonottoon >:(...

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #5 on: June 16, 2005, 01:37:01 am »
Pilvetön taivas [love] on must, en voi sietää kun pilvi lipuu arskan eteen juuri kun olen heittäytynyt rannalle auringonottoon >:(...

Oikeaa Miss Bikini -asennetta. ;)

mr.sixty

• Guest
« Reply #6 on: June 16, 2005, 10:04:24 am »
Missä se kasvihuoneilmiö viipyy? Mummeli on sitä odotellut ja suunnitellut villahousujensa heittämistä roskikseen. Mutta säät senkuin kylmenevät. Joka talvi on yhä kamalampaa. Näillä näkymin olen tuomittu pitämään välihousuja lopun ikääni.
Kasvihuoneilmiö vaikuttaa sateiden määrään. Täällä "lauhtuu" mutta tuulee ennenmän ja sataa enenmän lunta ja se saa ilman tuntumaan kylmemmältä.

mr.sixty

• Guest
« Reply #7 on: June 16, 2005, 10:05:19 am »
Todella kuumasta (min. 25 astetta)... :o Liian hiostava ei ole kuitenkaan ihan mieleeni ja lämmin, hento tuulenvire tekee hellepäivänä hyvää... Pilvetön taivas [love] on must, en voi sietää kun pilvi lipuu arskan eteen juuri kun olen heittäytynyt rannalle auringonottoon >:(...
Tuo kuulosta oikealta asenteelta ja itte olen samaa mieltä. saa olla 35 astettakin lämmintä kuhan vaan on hyvin kuiva ilma(ikävä keniaan)

Äksy Ämmä

• Guest
« Reply #8 on: June 16, 2005, 11:37:10 am »
Nykyisessä ´kesä`säässämme on se mainio puoli, että uimalaan ei riitä väkeä tungokseen saakka, eikä suihkuihin tarvitse jonottaa eikä hyppytelineillä hytistä vuoroa odottaessa. Aivan oikein - hellesäässä tarkenee heikommin hyppiä kuin kolealla, sillä märkää ihmistä viluttaa lämpimässäkin etenkin, jos tuulee.

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #9 on: June 16, 2005, 19:14:02 pm »
Millaisesta säästä pidätte?

Lämpimästä/kuumasta ja aurinkoisesta  :police:
Pieni tuulenvire on kuumana päivänä hyvä niin ilma pysyy raikkaana..  :o

Pilvetön taivas [love] on must, en voi sietää kun pilvi lipuu arskan eteen juuri kun olen heittäytynyt rannalle auringonottoon >:(...

Sano muuta..  [cool]

mr.sixty

• Guest
« Reply #10 on: June 17, 2005, 10:09:13 am »
Mieluummin se 35 astetta lämmintä aurinko möllöttää suoraan ylhäältä kuiva ilma ja hyvin kova lämmin tuuli

Anisliini

• Guest
« Reply #11 on: June 17, 2005, 10:57:03 am »
kuuma ja aurinkoinen ilma meren rannalla on parasta, mitä tiedän!!!

Jonayla

• Guest
« Reply #12 on: June 27, 2005, 18:17:56 pm »
Jonayla rakastaa talvea. Sellaiset -15 pakkasta ja pieniä hiutaleita sataa lunta ja narske kuuluu kenkien alta, se on minun lempisää! [love] Kyllä minä lämpöisestäkin pidän sopivina annoksina. Eniten inhoan tälläistä vajaata +15 asteista kesää ja vesisadetta. >:( ???

Anisliini

• Guest
« Reply #13 on: June 27, 2005, 18:57:16 pm »
sään on oltava joko aurinkoinen, sateinen tai kylmä ja talvinen! Anisliinikin vihaa "keskikelejä"!     

Annemari

• V.I.P. MEMBER
« Reply #14 on: June 27, 2005, 20:33:13 pm »
Aurinkoinen ja lämmin +26 mutta viileä kevyt tuuli. Aurinkoa rakastan!