JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
February 07, 2012, 16:11:14 pm

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
141834 Posts in 6990 Topics by 26758 Members
Latest Member: Proktowssot
* Home Help Search Login Register
+  JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
|-+  VAPAA KESKUSTELU
| |-+  SEKSI & SEKSIKKYYS & ALASTOMUUS & IHMISSUHTEET
| | |-+  MEGABABE GALLERY!!! (kuvia, ei keskustelua varten)
« previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 22 Send this topic Print
Author Topic: MEGABABE GALLERY!!! (kuvia, ei keskustelua varten)  (Read 57660 times)
McKone
Full Member

« Reply #15 on: December 19, 2002, 00:43:00 am »

Sasusta löytyy kauniita kuvia.
GTI-tyttökuvat heinäkuulta ovat todistus siitä Sasusta, joka vie jalat alta monelta miespuoliselta aitoudellaan!    [love]  
Minun on kyllä vaikea päättää kumpi on kauniimpi kun edellinen lehden GTI-neito on Suvi!
Tumma ja vaalea, kaksi kaunista ja ne kuvat oli superkauniita!     [smlove]    

Siis mitä... Onko Sasukin GTi Magazinen tyttö??? Jos on niin....   [Confused]  Miksei minua informoida!!!

As Elvis said: "Take Care of Business".
Aliisa
Full Member

« Reply #16 on: December 18, 2002, 13:03:00 pm »

Onhan tytöt kauniita kait mutta, Aliisa on kyllä vannoutunut    [love]  luomun  [love]   kannattaja. Mun mielestä jossain noissa kuvissa tytsyjen rinnat näyttää ihan kamalilta. On pistetty täytettä niin että näyttävät aivan epärealistisilta ja rumilta. En oikein muutenkaan ymmärrä että joku haluaa korjailla itseään kirurgin veisellä. Mä oon aina ajatellu niin että, miten voi tuntea sen paikan omakseen jota on korjaillut. Jos mä vaikka laittaisin silikoonit niin mä en enää tuntisi että ne olisi mun ja että ne ois osa mua.
1716
Guest
« Reply #17 on: December 18, 2002, 20:39:00 pm »

Jotkut saavat mistä tahansa identiteettikriisin aikaiseksi.  [Wink]  Mielestäni rintojen ei tarvitse olla noin isot, kuin mitä begababe galleryssä ovat, mutta kyllä kropan pitää kuitenkin näyttää naiselliselta.
M
ELITE MEMBER

Mr GLAMSTAR

« Reply #18 on: December 18, 2002, 20:57:00 pm »

Makuja on monia ja sallittakoon kaikkien kukkien kukkia. Olen seurannut silikonikeskusteluja eri forumeissa ja tuntuu siltä, että itse naiset ovat enemmän kiinnostuneita suurennetuista rinnoista kuin miehet. Miehet tuntuvat olevan enemmän luomun perään.

Itselleni miehenä ei naisen rintojen koko ole koskaan ollut mitenkään tärkeä ominaisuus hänessä. Olen ihastunut yhtälailla sekä iso- että pienirintaisiin.

Mielestäni kasvot ovat naisen persoonan peili ja kertovat naisesta ja hänen naisellisuutensa laadusta huomattavasti enemmän kuin mikään muu ruumiinosa. Hyvänä esimerkkinä suosikkini (pienirintainen) Garbage-yhtyeen Shirley Manson.

(Täytyypä tähän vielä huomauttaa, että hieman samaa fiilistä on ihailemassani Suvi V:ssä, joka puolestaan on isorintainen.)

Ei se koko vaan se kyky...

[ 18-12-2002, 21:06: Viestiä on muokannut: M ]
Emppu
Guest
« Reply #19 on: December 18, 2002, 21:41:00 pm »

M - olipas kauniisti sanottu!   [thumb]  

Aliisa - näiden poikien kanssa on turha kinata rintojen koosta! Minusta jokainen kantaa omansa tyylillään, mutta silikonia liikaa niin ei se ole enää edes kaunista!   [Embarrassed]  

Moni pienillä kuuluisuuteen tullut missi ottaakin yhtäkkiä silkkarit! Sitä en ymmärrä, koska he ovat olleet jo kauniita ilman isompia rintojaankin ja menestyneetkin hyvin!
He ovat monissa kisoissa menestyneet vielä,
miksi näin käy ja he näin tekevät,
sitä saa vain ihmetellä!   [Roll Eyes]  

On vain jokaisen yli 25-vuotiaan oma asia mitä haluavat kropallaan tehdä! Se heille suotakoon!   [thum]  

Kannatan luomua, mutta en edes huomaa vähäsen täytettä saaneita naisia, mutta liika on aina liikaa!   [Wink]  

Eri asia on sitten naiset, jotka joutuvat sairauden takia korjailemaan rintojaan!
Liian isot voivat ollakin kipeet ja rasittaa selkää sekä hartioita!   [Embarrassed]
1716
Guest
« Reply #20 on: December 18, 2002, 21:51:00 pm »

Turha tollaisesta asiasta on kinata. Jokainen pitää siitä mistä haluaa. Seuraavassa on tutkimus, johon on vastannut 8000 suomalaista. Jokaiselle koolle löytyi kannattajansa.

Nasu
Full Member

« Reply #21 on: December 30, 2002, 14:33:00 pm »

Kauniita ovat ja oikein näyttäviä, siksi he ovatkin megababe nimikkeellä..kaukana tavallisesta tallajasta  [love]    [thumb]    [teddy]
Monica
Full Member

« Reply #22 on: November 17, 2003, 22:43:00 pm »

Oh Babe!    [love]  

Tämän Italiassa asuvan Annan äiti on suomalainen.    [Wink]

[ 18-11-2003, 10:11: Viestiä on muokannut: Valvojatar ]
1958
Guest
« Reply #23 on: November 17, 2003, 22:56:00 pm »

Kyllä minä ainakin haluan että mies katsoo puhuessaan minulle, minua silmiin eikä rintoihin, aika ärsyttävää jos mies puhuu rinnoille. Onneksi on pienet rinnat minulla.
RP
Junior Member
**

« Reply #24 on: November 17, 2003, 23:38:00 pm »

..aika ärsyttävää jos mies puhuu rinnoille. Onneksi on pienet rinnat minulla.

Toi Anna on kyl kaunis kuppikoosta huolimattakin.

Jotta me kaikki voisimme rikastua, toisten on rikastuttava ensiksi.
1231
Guest
« Reply #25 on: November 18, 2003, 01:35:00 am »

Kummastuttaa, että täällä julkaistaan lesboilukuvia, mutta sitten ****  on sanakin sensuroitu. Ei taida olla ihan lain mukaista...  [Roll Eyes]
*Suski*
Full Member

« Reply #26 on: November 18, 2003, 10:11:00 am »

No juu, kai nuo kuvat ovat sitten jokaisen oman mielikuvituksen varassa...  [Wink]  

Pääsääntönä on ollut vain se, että "kriittiset paikat" eivät saa olla näkyvissä.
Kriittisillä paikoilla tarkoitan naisilla nännejä ja tietenkin sukuelimiä.

Jokin "selkeä" linja täytyy olla sovittuna ja tämä on toiminut aikasta hyvin.
  [thumb]
*Suski*
Full Member

« Reply #27 on: November 18, 2003, 10:21:00 am »

Juu, joitain muistoja on tällaisista "rinnoille juttelijoista". Onneksi niitä oli enimmäkseen joskus teini-iässä...ei niinkään enää.  [Razz]  

Aika hassuja tapauksia itseasiassa!  [thum]  

Onkos niitä vieläkin olemassa?  [thum]
Kalle Väistö
Guest
« Reply #28 on: November 18, 2003, 11:15:00 am »

quote:
Alunperin lähettänyt Valvojatar:

Onkos niitä vieläkin olemassa?   [thum]

ON! Sun pitäis jutella mun kaa, niin voisit verestää teinimuistoja.

Sitä mä oon vaan aina miettinyt että kun typyt itkee kun jätkän kyylää daisareihin, mutta hittoako sitten käyttävät niitä paitoja joiden tehtävä on peittää mahdollisimman vähän. Kaikenlisäksi 90 % näistä marisijoista omistaa silarit.
65
Guest
« Reply #29 on: November 18, 2003, 11:49:00 am »

quote:
Alunperin lähettänyt Kjääk:
Kaikenlisäksi 90 % näistä marisijoista omistaa silarit.

Marisee mitä marisee. Mun henkilökohtainen mielipiteeni joka juontaa useisiin kokemuksiin. Ne, jotka ovat tehneet "kohotukset" .... mielellään myös esittelevät niitä. Jopa niin, että koko paita voi lähteä ihan yllättäen pois päältä!   [thum]
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 22 Send this topic Print 
« previous next »
Jump to: