Author Topic: Miksi naiset menevät alastonkuviin?  (Read 14062 times)

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #15 on: August 28, 2002, 00:31:00 am »
M - ei sinun olisi tarvinnut noita kannanottojasi poistaa! Ei niissä nyt niin pahaa ollut! Sinä sanoit oman mielipiteesi ja se ei suinkaan kannustanut neitosia ryntäämään nakusillaan lehtiin!   [Embarrassed]  

Pienissä vaatteissa saadaan myös aikaan ihan hyviä ja rohkeita kuvia niin kuin tiedätte!
Sen luulisi tyydyttävän monen miehen mieltä ja saada hormoonit hyrräämään! Vähissä vaatteissa miehissä luulisin heräävän myös innostus enemmänkin .. hmm - mitähän noiden pikku bikineiden alta löytyykään!   [Wink]  

Ei kai miehiltä vain puutu mielikuvitusta riisua naiselta vaatteet katseellaan? Luulisi sen olevan hauskempaa kuin yhtäkkiä nähdä nainen kuvassa ihan ilkosillaan!   [thum]

M

• ELITE MEMBER
  • Mr GLAMSTAR
(No subject)
« Reply #16 on: August 27, 2002, 22:22:00 pm »
Empulle:

"Sisko tahtoisin jäädä
 Mutta moottoritie on kuuma
 Kaupunkien valot mulle huutaa
 ......................
 Aallot on jossain kuuskytmetrii korkeat..."

(täällä ahdistaa)

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #17 on: August 28, 2002, 01:31:00 am »
Kiitos M  [love]  

Minun suosikkibändini silloin joskus olikin Pelle Miljoona! Mistä tiesitkään....  [bigglasses]

104

• Guest
(No subject)
« Reply #18 on: August 28, 2002, 19:50:00 pm »
Henkilökohtaisesti ymmärrän alastonkuvat, jos ne ovat Playboyssa tai Penthousessa, tasokkaita ja yms. yms.  [Wink]  

Ymmärrän myös alastonkuvat, jos ne ovat Hesarin kuukausiliitteessä "minä ja vartaloni" -palstalla, eri-ikäisiä kroppia eri asennoissa, ei taatusti kiihottamaan ketään vaan enemmänkin esittämään ajan kuvaa ihmiskehosta.

Alastonkuvia en ymmärrä, jos ne ovat kotimaisessa viikkolehdessä, ne on kuvattu huonossa valossa, niissä esiintyy kalpea, iho kananlihalla, mustelmilla ja näppylöillä oleva tyttö, jolla on juurikasvuiset hamppuuntuneet hiukset, hurja ja suttuinen silmämeikki ja sitten vielä joku omituinen pitsinretale yllä. Ne eivät edistä kenenkään uraa, ainakaan nousujohteista. Tällaisiin kuviin vain useasti moni suomityttö eksyy... Sääli heidän uraansa  [Frown]

254

• Guest
(No subject)
« Reply #19 on: September 17, 2002, 02:41:00 am »
Hyvä, että tässä keskustelussa on ainakin NYT sellainen suunta, että p***okuvia ei nuorilta ja misseiltä hyväksytä eikä sitä alaa tai sellaisia kuvia puolusteta täällä forumilla.

Syy tähän kommenttiini - kirjoittajien pitäisi aina muistaa, että tälläkin saitilla on nuorempia lukijoita, eli esim. minun tyttäreni voivat näitä lukea!!! Lukijat hyvinkin saattavat olla 12-14 vuotiaita naisenalkuja, jotka ihailevat missejä!

Eli pidetäänpä tämä tärkeä asia muistissa, mitä tänne päästämme näppäimistöstämme!

[ 17-09-2002, 02:51: Viestiä on muokannut: Sari M ]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #20 on: April 12, 2003, 13:26:00 pm »
Iltasanomat tänään:

Alastonkuvat nopea tapa saada julkisuutta

Enää kaunottaret eivät poseeraa pelkästään viettelevissä alusasuissa lehtien palstoilla tai kalentereissa. Yhä useampi julkkisnainen on luopunut viimeisestäkin häveliäisyyden rippeestä ja heittänyt myös pöksyt pois. Viime aikoina paljasta pintaa on esitellyt esimerkiksi Miss Suomi -finalisti Heidi Sjöblom.

Alastonkuvat ovat varma tapa saada julkisuutta, mutta samalla uskottavuus voi romahtaa.

Kirjailija ja historioitsija Kaari Utrio uskoo, että kilpailu missi- ja mallimarkkinoilla on niin kovaa, että se saa osan ammattikaunottarista riisumaan vaatteensa.

- He saattavat kuvitella, että näyttämällä kaiken, menestyy kilpailussa. Alastonkuvat tuovat toki julkisuutta, mutta usein on kyse 15 minuutin kuuluisuudesta, hän muistuttaa.

-Iltasanomat-

Emma2

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #21 on: April 13, 2003, 04:53:00 am »
Sanotaan nyt näin, että suurin osa esim.Playboy-malleista ovat paljon kauniimpia ja näyttävämpiä naisia, kuin monet missit.
Siihen en ota sen enempää kantaa, että voisiko missi olla mukana alastonkuvissa. Mielestäni se kyllä käy missivuoden jälkeen.

Mutta miksi ei nuori, kaunis ja hyväkroppainen nainen hyödyntäisi avujaan, sitä en ymmärrä.
Seksillä myydään kuitenkin kokoajan kaikkea, ja on tekopyhää väittää että alastonkuvat ovat moraalittomia, jos pikkubikineissä esiintyminen on oikein(esim. Janina Frostell useasti Iltalehdessä.)
Nuoruus on niin katoavaista ja ohimenevää, että mielestäni nainen voi ollessaan parhaimmillaan myös esitellä itseään. Siinä ei ole mitään hävettävää.

Suurin osa huippumalleista on esiintynyt enemmin tai myöhemmin alastonkuvissa, esim. Cindy Crawford yms. Monet todellakin ovat saaneet nostetta uralleen sen myötä, tai päässeet kokonaan julkisuuteen. En usko, että esim. Kata Kärkkäinen olisi julkisuuteen päässyt kirjailijana, mutta Playboy teki hänet alunperin kuuluisaksi.

Alastonkuvat voi tehdä tyylillä, tai sitten ei.
Kuvaajalla täytyy olla taiteellista silmää ja hänen täytyy olla todella ammattitaitoinen.
7-päivää lehden Tähtityttö-tyyliset kuvat ovat mielestäni vähemmän tyylikkäitä.

Onhan sitäpaitsi monet missitkin tavallaan exhibitionisteja, kun tykkäävät esitellä itseään televisiossakin bikineissä.
Siitä ei enää ole pitkä matka alastomuuteen.

Monet alastonmallit ovat todella näyttäviä naisia ja todellakin monesti huomattavasti kauniimpia, kuin missit.
Itse pidän esim. Jordanista, Pamela Andersonista, Erika Eleniakista, Carmen Electrasta ja Playboy-mallista nimeltä Heather Spytek. Todella upeita!!

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #22 on: April 13, 2003, 10:32:00 am »
Olen kyllä samaa mieltä monen kanssa. Eli alastonkuvia kannattaa välttää, koska huonoista kuvista saa helposti huonon leiman.

Emma2 kommentti oli kuitenkin todella hyvä. Monet mallit poseeraavat alastomana ja saavat siitä myönteistä julkisuutta. Kysymyshän onkin lähinnä siitä, mitä kuvassa itsestään näyttää. Ja mitä kuvaaja haluaa susta näkyvän...eli täytyy olla samat päämäärät.

Haluaisin kysyä tähän liittyen Miss Hot Rod -kisan touhuista. Näin vain kyseisten kilpailujen kuvien yhteydessä fotoja, joissa joku tyttölapsi revitteli paidankaulustaan. Toinen tytskä haarojaan. Kuvat olivat myös laadullisesti huonoja.
Joka tapauksessa siellä ne olivat kisakuvien yhteyessä otsikolla tits and corvette...

Eli tietääkö joku mihin olen pääni lykkäämässä??

475

• Guest
(No subject)
« Reply #23 on: April 13, 2003, 13:40:00 pm »
Kuten olen jo jossain tuolla aikaisemmin todennut, alastonkuviin menevän on syytä ajatella että hänellä on sisaruksia, äiti, isä, mummo, tätejä, serkkuja, ym. sukulaisraukkoja joista varmaan tuntuu kamalalta nähdä tuttu tyttö ilman rihmankiertämää lehdessä. Entäs sitten joskus maailmassa kuvattavan omat lapset? Miltä heistä mahtaa tuntua? Jos ei itsestään ja omasta maineestaan välitä, on otettava huomioon suku ja perhe. En voi kuvitella( vaikken miehiä paljon arvostakaan) sellaista isää joka työpaikallaan näyttäisi ylpeänä Hymy-lehteä: katsokaa kaverit, tää on mun tyttäreni. Tuskin sellaisia on, ja jos on, en halua tunteakaan.

M

• ELITE MEMBER
  • Mr GLAMSTAR
(No subject)
« Reply #24 on: April 13, 2003, 18:23:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Iina:

Haluaisin kysyä tähän liittyen Miss Hot Rod -kisan touhuista. Näin vain kyseisten kilpailujen kuvien yhteydessä fotoja, joissa joku tyttölapsi revitteli paidankaulustaan. Toinen tytskä haarojaan. Kuvat olivat myös laadullisesti huonoja.
Joka tapauksessa siellä ne olivat kisakuvien yhteyessä otsikolla tits and corvette...

Eli tietääkö joku mihin olen pääni lykkäämässä??

Missä näit noita kuvia? Olen itse ollut perustamassa koko ****:ta ja tiedän, että kyseisessä näyttelyssä on myös alaosastoja. Nuo Corvette-tytöt olivat Auto HiFi -osastolla (äänentoisto), joka on aivan eri asia kuin jenkkiautot ja Miss Hot Rod. Tässä on kuvia viime keväältä. Tyttöjä on monessa, hauskassakin roolissa. Myös kuuluisa Corvette näkyy.

http://www.dlc.fi/~bike/showgirls/

Mielestäni no hätä. Missä siis kuvat näit?

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #25 on: April 14, 2003, 10:48:00 am »
Hain google hausta suomi sivuilta otsikolla "miss hot rod 2003". Sieltä löysin mm. linkin "Inertia-anturi`s homeworld".

Linkki oli Inertian kuvagalleria ja siellä oli American Car show 2002 kuvia. Sanoin kyllä väärin: eli tits and corvette ei ollut Miss Hot Rod otsikossa. Mutta messujen kanssa samassa otsikossa heti miss -kisojen alapuolella.

Heips, samat tytöthän siella posertaa kuin sinunkin kuvakokoelmassa siinä corveten päällä. Eivät vain ole päässeet vauhtiin vielä. Ja sun ottama kuva on tietty parempi!

Mutta sainpa selvyyden, etteivät olleet kisoihin liittyvää...vai?

Oli muuten todella kivoja vartalomaalauksia typyillä. Kyllä sellaiseen menee ilomielin, kun vielä otetaan selkeät kuvat niistä. Mutta se yksi tissienesittelijä oli tainnut innostua ihan omasta halustaan(?)

Nora

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #26 on: April 15, 2003, 00:06:00 am »
En ole samaa mieltä, että huono itsetuntoset menisivät alastonkuviin..eiköhän siihen jotain itsetunota tarvita, että pystyy poseeraamaan alasti.Muttei se sitä kuitenkaan paranna.*ei viitti enää edes kommentoida*  [Mad]    [Mad]    [18_crazy]    [Mad]

Elwira

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #27 on: June 05, 2003, 11:54:00 am »
Minusta alastonkuvissa ei ole mitään pahaa. Jokainen tekee niinkuin itse tahtoo ja on kiva katella eri ihmisten kroppia. Minun mielestäni näissä kuvissa ei ole mitään pahaa.  [Embarrassed]

Juppex

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #28 on: June 06, 2003, 15:41:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Elwira:
Minusta alastonkuvissa ei ole mitään pahaa. Jokainen tekee niinkuin itse tahtoo ja on kiva katella eri ihmisten kroppia. Minun mielestäni näissä kuvissa ei ole mitään pahaa.   [Embarrassed]

Noin pikaisesti vastaten, olen samaa mieltä. Alastonkuvissa sinänsä ei ole, tai ainakaan pitäisi olla mitään vikaa.

Puhun nyt siis lähinnä sellaisista kuvista joihin malli itse on halunnut, joissa on jokin muu pointti kuin se että saadaan vaatteet pois. Jos ainoa vitsi on "myydä" itseään alastomuudella tai se että suostuu koska jatkuvasti houkutellaan, niin yleensä mennään metsään.

Alastomuus on monessa mielessä kaunis asia jos se tehdään oikein. Pakkoalastomuus taas herkästi vaikuttaa kaupalliselta ja halvalta, ja juuri se lienee yksi syy miksi alastonkuvia katsotaan karsaasti. Mutta toisaalta, melkeinpä mikä tahansa mista 'kaupallisuus' paistaa läpi synnyttää negatiivisia tunteita. Rajanveto on toki vaikeaa.

69

• Guest
(No subject)
« Reply #29 on: June 06, 2003, 16:07:00 pm »
Moni tyttö on katunut alastonkuviaan. Tuskin kenenkään vanhemmat, tulevat lapset tai poikaystävät on kovin innoissaan moisista. Olen myös kuullut useista tapauksista Suomessa, joissa naisia on raiskattu alastonkuvaotoksissa. Vähän vaikea mennä poliisille kertomaan että valokuvaaja on raiskannut, kun on itse vapaaehtoisesti riisunut vaatteensa. Kannattaa aina miettiä useampaan kertaan mitä tekee.

[ 06-06-2003, 16:15: Viestiä on muokannut: Missi.net Team ]