Niin on valitettavaa, ettei kaikille miehille löydy tyttöystävää, mutta on myös miehiä, joille ei riitä vain oman tyttöystävän tuijotus! Valitettavasti....
Minä olen sitä mieltä, että 25 v jo tietää mitä tekee, mutta nuori missi on esimerkki nuoremmille tytöille ja siksi ei mitään alastonkuvia, sillä hän ei nuorena huimana tiedä mihin joutuu noiden kuviensa kanssa vähän väliä niihin törmäten. Heistä nuoremmat tytöt ottavat mallia ja sitten kadutaan ja joku kiristää ja...voi sitä surkeutta!
Kuten Marilynillekin kävi nuorena vuokrarahoja hankkiessaan, että sai sen jälkeen törmätä aina "Vain Chanel vitosta"-kuviinsa! Marilyn sitten aikuisena 35-vuotiaana poserasi uudestaan ilman vaatteita, mutta siististi!
Siinähän se ero onkin - alaston, joka peittää kriittiset kohtansa voi olla kaunis siinä kuvassa, mutta revittelyt.... eivät kaunista kuin tiettyjä yksinäisiä, epätoivoisia miehiä!
Kyllähän myös kauniita kuviahan löytyy esim. Lola ja saunavastan lehdet eikä se Carmen Mäkisen kiristys ja prinsessan kruunusta luopumiskuva huono ollut siellä kalliolla. Mutta menkää sitten alastonkuviin kun älliä on enemmän. Rohkeita vetojahan nämä julkkisten jutut on.
Miljoonasta, niin... jos kukaan ei tunne sen jälkeen
![[Big Grin]](biggrin.gif)
Minä olen vanhanaikainen nainen ja vasta nyt viimeisen vuoden aikana olen hyväksynyt jo nämä Tähtityttö- ja Iltatyttö-kuvat joten kuten. Kenties 10 vuotta lisää ja sanon, onpas kaunis tuo Miss Suomi ilman rintsikoita, mutta toivottavasti ette unta nää!
Alastomuus on luonnollista seinien sisällä, mutta eiköhän jo liian moni nainen Suomessakin harrasta tätä maailman vanhinta naisten ammattia , siksi meidän ei pidä ryhtyä kannustamaan nuoria naisia posertamaan ilman kuteita!
![[Roll Eyes]](rolleyes.gif)