Author Topic: Missit vs. bodaajat petanque -pelissä  (Read 725 times)

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
Missit vs. bodaajat petanque -pelissä
« on: July 26, 2002, 00:53:00 am »
Petanguen SM -kisoissa Kuopiossa pelattiin myös näytösotteluita ja Boogie sekä minä kutsuttiin ja pyydettiin valitsemaan omat joukkueemme. Boogien joukkueeseen kuuluivat; Pertti Ojasalmi, Jussi Pehkonen sekä kapteenina tietysti Boogie. Omaan joukkueeseeni kuuluivat; hallitseva Suomen Lumikuningatar Katri Raitio sekä Ylä-Savon Neito 1 pp. (en muista vuotta) Marja Hakkarainen. No tietysti vedimme missien kanssa voiton kotiin.    [thumb]    

Tässä muutama kuva pelistämme. (PS. en ymmärrä miksi kaikki kuvat on otettu niin että olen tuossa asennossa     [Wink]    

[ 25-07-2002, 13:09: Viestiä on muokannut: Sari Mustonen ]

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #1 on: July 25, 2002, 13:08:00 pm »
Marja Hakkarainen

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #2 on: July 25, 2002, 13:09:00 pm »
Katri Raitio

65

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: July 25, 2002, 13:35:00 pm »
Tässä muutama kuva pelistämme. (PS. en ymmärrä miksi kaikki kuvat on otettu niin että olen tuossa asennossa       [Wink]      

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ai jaa....... mä ymmärrän kyllä ja varmaan moni muukin ! Ei paha ! Sanoisko ammattikuvaaja !

Tota mä en ole kyllä ikinä ymmärtänyt, että kimmat pitää jotain villapuseroa tai takkia vyötäröllä sidottuna !

[ 25-07-2002, 13:37: Viestiä on muokannut: Monomeno ]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: July 25, 2002, 13:45:00 pm »
Mahtava suoritus Sarin Enkeleiltä - onneksi olkoon!   [thumb]  

Sarin asentohan on maan mainio! Löytyisikö Sarillekin vielä jotkut missikisat, sillä näyttäisi olevan edustuskunnossa   [Wink]

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #5 on: July 25, 2002, 14:00:00 pm »
Monomeno:  [Big Grin]  olen kanssasi samaa mieltä, vaikka itse teinkin tuolla juuri niin kuin ei pitäisi. Valitettavasti siellä ei ollut oikein paikkaa minne jättää tavaroitaan niin oli pakko sitaista tuo farkkupusero vyötärölle:

Emppu: Taitaapi rouva Mustosella olla missiajat jo ohitse  [Wink]  Mutta fitnesskisoihini mieleni tekevi. Kenties ensivuonna Miss Fitness Figureen?? Hennalle (Seljänperä) sanoinkin että sitten mennään ensivuonna samalle kisalavalle  [Wink]  No katsotaanpa miten treenit kulkee ja sitten päätetään kisasta.

Tässä yksi hauska kuva vielä. Boogiella on ihan oma tyyli pelata, kutsuimme sitä balettitanssija tyyliksi  [Big Grin]  

Kuten kuvasta huomaa, Marjaa taitaa huvittaa  [Big Grin]   [Big Grin]

Marja H

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: July 26, 2002, 08:29:00 am »
Heh, piti varoa ettei sattunut seisomaan takan..Vaan eipä auttanut koipien ojentelut voittoon:)

65

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: July 26, 2002, 10:50:00 am »
Alunperin lähettänyt Sari Mustonen:
[QB]Monomeno:   [Big Grin]   olen kanssasi samaa mieltä, vaikka itse teinkin tuolla juuri niin kuin ei pitäisi. Valitettavasti siellä ei ollut oikein paikkaa minne jättää tavaroitaan niin oli pakko sitaista tuo farkkupusero vyötärölle:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Seli Seli Sari ! Olisit kommentoinut vaikka: " On näin kesällä jäännyt noi jalkakyykky treenit vähemmälle ".

Onhan ne muittenkin takit ja puserot sopinut kuvan oikeassa reunassa olevan hirren päälle.

Noh .... ei ruoskaa enempää ... jos jotain positiivista, niin täytyy myöntää, että Sarin petanque kengät on kyllä upeimmat mitä olen ikinä nähnyt petanque kentillä ! Toista se oli, jos joku katsoi tasan viikko sitten perjantaina Katso Pois ohjelman, joka oli kuvattu Särkänniemessä. Siinä Susanna Tervaniemi oli ohjelman alussa kesäleninki päällä ja valkoiset tennistossut jalassa !. Onneksi kuvaajalla oli niin paljon harkintakykyä, että ohjelman loppujaksolla Susannan lenkitossut ei enää tv-katsojille vilahdellut !. Tuntuu pahalle dumata Susannaa, koska sen vähän verran mitä olen Susannan kanssa jutellut, niin sen perusteella neitohan on tosi nastan oloinen.

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #8 on: July 26, 2002, 19:16:00 pm »
Monomeno  [Wink]  päin vastoin..kyykkyä tehty ..voit todeta sen tulokset huomenna Tigerissä  [Big Grin]   [Big Grin]

Sari Mustonen

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #9 on: July 26, 2002, 19:22:00 pm »
Niin Monomenolle vielä tuota kenkä asiaa: "Kerrotaanhan, että naisten korkokengätkin ovat keksitty siitä syystä, että ne nostavat naisen takamuksen paljon kauniimmin miehen katseltavaksi."  [Wink]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: July 30, 2002, 00:07:00 am »
quote:
Monomeno   [Wink]   päin vastoin..kyykkyä tehty ..voit todeta sen tulokset huomenna Tigerissä   [Big Grin]     [Big Grin]

Voi Voi Voi .... nyt täytyy kyllä myöntää, että jäi ne tulokset toteamatta !

Kun olit lähdössä paperit kädessä Tigerista pois, sain baaritiskiltä kuitenkin sekunnin katsekontaktin ja pienen hymyn.....

65

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: July 30, 2002, 00:13:00 am »
quote:
Niin Monomenolle vielä tuota kenkä asiaa: "Kerrotaanhan, että naisten korkokengätkin ovat keksitty siitä syystä, että ne nostavat naisen takamuksen paljon kauniimmin miehen katseltavaksi."   [Wink]

Vai sillä lailla....tota näkökantaa en kyllä ole ennen tullut ajatelleeksi. Mä diggaan vain niinku
korkokengistä kenkinä, vaikka itse niitä harvemmin käytänkin.

[Eek!]

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
Re: Missit vs. bodaajat petanque -pelissä
« Reply #12 on: August 02, 2010, 20:03:13 pm »
Toi Boogie nykyään melko heikossa hapessa.
We'll have some coffee flavoured kisses honey.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #13 on: August 02, 2010, 22:55:03 pm »
Usein kilpabodaus kostautuu myöhemmin.

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
« Reply #14 on: March 25, 2012, 05:19:00 am »
We'll have some coffee flavoured kisses honey.