Author Topic: Blonde jokes?  (Read 1646 times)

IT

• ELITE MEMBER
(No subject)
« Reply #15 on: March 22, 2002, 21:16:00 pm »
Why did the blonde have tire trad marks on her back?

From crawling across the street when the sign said "DON'T WALK".

Why does the blonde keep a coat hanger on her back seat?

In case she locks her keys in the car.

Why did the blonde tip-toe past the medicine cabinet?

She didn't want to wake up the sleeping pills.

Why did the blonde get so excited after finishing her jig saw puzzle in only 6 months?

Because on the box it said "From 2-4 years"

What did the blonde name her pet zebra?

Spot

[This message has been edited by ilkkatapani (edited 23-03-2002).]

MerviS

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #16 on: March 23, 2002, 16:51:00 pm »
Pitikin mennä vitsaileen 112 jutuista , tänään mä jouduin oikeasti soittaan kun juutuin autollani keskelle järveä sohjoon ja veteen. Palokunta pelasti minut maasturilla hinaten. Mä vieläkin tärisen ( keskellä järveä ja yksin , oikea kauhukuva)... Se jäätie oli eilen suljettu ja tänään aukaistiin aamulla, kun oli vähän pakkasta. No, se suljettiin uudelleen mun jälkeen. Mulla oli hirveä kiire pitämään opistontunteja ja ajattelin oikaista 20km ja puoli tuntia ajastani. Mitä siis opin.... ostan maasturin ensitalveksi!! heheh!Tämä tarina on tosi. Nyt naurattaa muttei sillon.
-M-  

PS: tapasin siis kolme palomiestä tänään

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #17 on: March 23, 2002, 17:17:00 pm »

quote:
Originally posted by MerviS:
Pitikin mennä vitsaileen 112 jutuista , tänään mä jouduin oikeasti soittaan kun juutuin autollani keskelle järveä sohjoon ja veteen. Palokunta pelasti minut maasturilla hinaten. Mä vieläkin tärisen ( keskellä järveä ja yksin , oikea kauhukuva)... Se jäätie oli eilen suljettu ja tänään aukaistiin aamulla, kun oli vähän pakkasta. No, se suljettiin uudelleen mun jälkeen. Mulla oli hirveä kiire pitämään opistontunteja ja ajattelin oikaista 20km ja puoli tuntia ajastani. Mitä siis opin.... ostan maasturin ensitalveksi!! heheh!Tämä tarina on tosi. Nyt naurattaa muttei sillon.
-M-  

PS: tapasin siis kolme palomiestä tänään

Mistä kaukaa sä Mervi oot. Viiden tunnin junamatka saa mut epäilemään Joensuuta tms.

MerviS

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #18 on: March 24, 2002, 11:45:00 am »
Mistä kaukaa sä Mervi oot. Viiden tunnin junamatka saa mut epäilemään Joensuuta tms.

Väärin, olenhan kertonut olevani pohjoisesta Keski- Suomesta ja tänne asti ei junat kule. Tämä kaupunki on järvien ja metsien ympäröimä mökkeilijöiden paratiisi. Yleensä etelän ihmiset ajaa lujaa ohi ,kun ovat matkalla Lappiin... -M-

MerviS

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #19 on: March 25, 2002, 00:10:00 am »
Siskolleni, joka on myös saman tukanvärinomaava, sattui kiva juttu:

Hän oli jo kauan siirtänyt yhtä kauhukuvaansa, nimittäin auton pesemistä siellä pesuhallissa. Hän ei uskalla edes olla samassa tilassa,kun ne pesuharjat pyörii ja tulee yököttäviä liotinhajuja.
Kuitenkin hänen piti tehdä se itse.
Mennessä pesettään ,hän tarkisti korjaamon mieheltä ,että auto varmasti mahtuu sinne( on ollut Chervolet Astran kanssa joskus ongelmia parkkihalleissa). Sisko istui autoon ja pesu käynnistyi, harjat jumittui niin ettei hän päässyt autosta ulos, eikä kukaan tullu kattomaan, vaikka punaiset valot vilkkui. Varmaan kah*****nilla! Sisko muisti sen mainoksen , jossa numeropalvelusta kysytään paikan numeroa ja niin sitten pääsi ulos. Onneksi oli kännykk, blondin paras kaveri.Tämä tarina on tosi.

Mitä tästä opimme.... ensikerralla hän odottaa auton ulkopuolella ja käy ite sanomassa, niin ei tarvii soittaa!!! -M-

MerviS

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #20 on: March 24, 2002, 21:55:00 pm »
Hei, jos haluatte käydä kattoon mistä mä oon niin lukekaa tämänpäivän Keski-Suomalainen! Mä pääsin lehteen seikkailujeni takia.. se säikähtänyt naisautoilija , joka avustettiin rantaan.-M-

M

• ELITE MEMBER
  • Mr GLAMSTAR
(No subject)
« Reply #21 on: March 24, 2002, 22:17:00 pm »
Mervi, haluan rassata sun autoo.. (sitten kun ne kolme palomiestä on poistuneet.. heh)Mikä se on, kerro (tuol on palstakin..)

IT

• ELITE MEMBER
(No subject)
« Reply #22 on: March 27, 2002, 23:08:00 pm »

quote:
Originally posted by MerviS:
... olenhan kertonut olevani pohjoisesta Keski- Suomesta ... Tämä kaupunki on järvien ja metsien ympäröimä mökkeilijöiden paratiisi.

Kivijärvi, Viitasaari vai Saarijärvi? Mikä?

------------------
Cruising for bruising!