Author Topic: Miss Suomi 2002 lähestyy...  (Read 994 times)

229

• Guest
Miss Suomi 2002 lähestyy...
« on: January 07, 2002, 16:18:00 pm »
Kohta alkaa Miss Suomi 2002?

Toivottavasti Miss Suomi on sellainen tyyppi esim kansainvälinen, kaunis ja esittelytaitoinen ja rohkea. Maailmassa on monta kauniita kansainvälisiä tyyppejä.

Toivon kovasti, että tuomarit ovat enemmän nuoria kuin vanhoja kun vanhat aina valitsevat väärän missin. Vaalea-Tumma kumpi voittaa??

Mua harmittaa kovasti kun Miss Suomi-suorassa lähetyksessä puhutaan kun en kuule mitään. Olen kuuro. Ei ehtinyt laittaa tekstitystä telkkariin.

Tiedätkö missä paikassa on Miss Suomi 2002? Ei kai studiossa tai raflassa.

Tero Suominen

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: January 07, 2002, 22:51:00 pm »

Oletan kilpailun olevan studiossa, kuten edellisinäkin vuosina.

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #2 on: January 07, 2002, 22:55:00 pm »
Miksi ihmeessä missihotellina on muuten vuodesta toiseen se eräs kuninkaallinen, joka on ainakin meikäporvarista kuninkaallisesta ERITTÄIN kaukana. Luulisi, että saataisiin paremmatkin puitteet. Huoneissa en ole käynyt, mutta sen mitä olen vähän pyörähdellyt, ei kyllä oikein vakuuta. Toivottavasti olen väärässä.

229

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: January 08, 2002, 14:48:00 pm »
Moi!
Eilen lähetin Finnartist OY:lle kysyäkseni Miss Suomi-kisoista. Olisiko mahd. joskus uusia miss-organisaatioksi...
Ketkä hallituksen jäsenet ovat siellä?
Tiedätkö Team?

Tero

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: January 08, 2002, 22:56:00 pm »
Sun kannattaa soittaa Kaupparekisteriin ja kysyä asiaa. En ole 100% varma nykyisestä hallituksesta. Arvaisin ainakin Pertti Himbergin ja Eino Makusen istuvan hallituksessa.