Author Topic: Minkälainen miehen tulee olla?  (Read 1071 times)

bailuBlondi

• New Face
  • *
Minkälainen miehen tulee olla?
« on: September 14, 2003, 16:49:00 pm »
Ulkonäkö keskustelu miehistä herätti itsessäni ajatuksen siitä, että mitä muuta miehen tulee olla, kuin ulkonäöltään edustavan näköinen (jokainen tietää omalta kohdaltaan, mistä tykkää).
Tällä tarkoitan sitä,ettei ainakaan itselleni riitä,pelkkä ulkonäkö...
Itse olen tullut siihen tulokseen, ettei mies saa missään nimessä alkaa palvoa naistaan, vaikka häneen hullaantunut olisikin, varsinkin suhteen alkutaipaleella palvonta johtaa helposti liian aikaiseen kyllästymiseen,vaikka mies olisikin muuten oikea unelma poju.
Saa ja tottakai pitääkin näyttää tunteensa, muttei avata itseään ihan kokonaan...olen itsekin näin erehtynyt muutaman kerran tekemään, eikä siitä hyvää ole  seurannut.Elkää siis palvonta ole hyvää kummankaan osapuolen puolelta!

bailuBlondi

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: September 14, 2003, 16:55:00 pm »
Sanomani siis kaiken jälkeen on seuraava...
Älä koskaan heitä täysillä tunteitasi toisen päälle.
Miehen pitää tavallaan vähän "tylyttää" naista., eikä tehdä kaikkea, niin kuin nainen haluaa,vaikka se olisikin itselleen vaikeata ja tuntuisi siltä, että joutuisi pidättelemään tunteitaan, mutta believe me...  [director]  loppujen lopuksi se on parempi molemmille puoliskoille, kun ei paljasta kokonaan kuinka hulluna toiseen on, pitää antaa toiselle vähän omaa tilaa.

475

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: September 14, 2003, 20:01:00 pm »
Helppo nakki ei kauaa kiinnosta. Se onkin vaikeinta miehelle, löytää juuri sopiva annostus. Jos on liian tyly, nainen kaikkoaa.

*Suski*

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: September 14, 2003, 20:04:00 pm »
Jees, tähän heittäisikin kysymyksen:
Mitä mieltä olette tämän kaltaisesta "pelaamisesta"?

[thum]  Tällä tavalla kun ikääkin alkaa jo olla, niin ei tuollaista pelaamista enää jaksa...
toisin kuin silloin parikymppisenä, kun juuri oli oppinut, että pieni pelailu kannattaa aina, jos sen tekee oikein.  [thum]

Heidi

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: September 14, 2003, 21:20:00 pm »
Minä annan ison peukun miehelle, joka on itsenäinen ja touttaa päämäärätietoisesti itseään. Tykkään, kun mies uskaltaa tehdä omia juttuja.Peukun mies saa myös siitä, että hän on hymyilevä, iloinen ja sellainen, että kaverit ja muutkin tytöt tykkää...   [Embarrassed]     [thumb]  

Ja tämän peukun ansainneen miehen kruunaa oman kullan kunnioitus, ihailu ja arvostus!   [love]

skandaalimissi

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #5 on: September 23, 2003, 13:56:00 pm »
Bailublondi!
Muistatko pikku keskustelumme asiaan liittyen tiikerissä viikko sitten!?!?
Nyt kuule irma otetaan aikaa toisillemme ja lähdetään keskustelemaan aiheesta kahvikupposen tai drinksun ääreen!
-Oletko muuten selvinnyt jo laivareissusta?
-Minä en...soita!  [king]

angelical.

• Full Member
(No subject)
« Reply #6 on: September 24, 2003, 11:21:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt bailuBlondi:
Itse olen tullut siihen tulokseen, ettei mies saa missään nimessä alkaa palvoa naistaan, vaikka häneen hullaantunut olisikin, varsinkin suhteen alkutaipaleella palvonta johtaa helposti liian aikaiseen kyllästymiseen,vaikka mies olisikin muuten oikea unelma poju.

Word!
..Tämä on NIIN totta. Ja itselleni hyvinkin ajankohtaista tällä hetkellä. Mies on aivan liian kiltti ja tekee mitä tahansa miellyttääkseen. Eli mun ei tarvitse olla ollenkaan 'varpaillani', mihin olen tottunut. Loppupeleissä miehen täytyy pitää nainen 'kuosissa'..no toi Bailublondin 'tylyttää' kertoo aika hyvin mitä tarkoitan  [thum]  
Mut siis onhan noi kukkakimput, lahjat ja aamiaiset sänkyynkin ihan OK.. mutta liikaa on aina liikaa!
..Miksei mihinkään voi olla tyytyväinen?!?

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
Re:
« Reply #7 on: May 06, 2010, 21:21:52 pm »
loppujen lopuksi se on parempi molemmille puoliskoille, kun ei paljasta kokonaan kuinka hulluna toiseen on, pitää antaa toiselle vähän omaa tilaa.

loppujen lopuksi toi hulluusjuttu on aikalailla pelkkää mielikuvaa jostain henkilöstä, koska ihmiset on todellisuudessa yököttäviä otuksia. (itse mukaan luettuna)

We'll have some coffee flavoured kisses honey.

Miss~Anna

• Global Moderator
  • Kauneus on elämäntapa.
Re:
« Reply #8 on: May 06, 2010, 23:16:49 pm »
loppujen lopuksi se on parempi molemmille puoliskoille, kun ei paljasta kokonaan kuinka hulluna toiseen on, pitää antaa toiselle vähän omaa tilaa.

loppujen lopuksi toi hulluusjuttu on aikalailla pelkkää mielikuvaa jostain henkilöstä, koska ihmiset on todellisuudessa yököttäviä otuksia. (itse mukaan luettuna)

Tuota en kyllä allekirjoita. Miten määrittelet yököttävän? Oman kokemukseni mukaan tunteiden ei tarvitse haaleta vuosienkaan kuluessa.

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
Re: Minkälainen miehen tulee olla?
« Reply #9 on: May 06, 2010, 23:40:58 pm »
No, jos mietitään noin niinkuin ihmisen sisältöä: sisäelimiä, ruoansulatuskanavaa jne. tai niitä kaikenlaisia kuona-aineita, joita ihmiset erittävät. Melkoisen yököttävää.

Miss~Anna

• Global Moderator
  • Kauneus on elämäntapa.
« Reply #10 on: May 06, 2010, 23:56:00 pm »
Hölynpölyä. Yököttävyys tulee mukaan kuvioon vasta kun ei pidetä henkilökohtaisesta hygieniasta huolta- ei tarvi antaa kuona-aineiden kasautua.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #11 on: May 07, 2010, 00:19:33 am »
Taitaa Ilkka nyt provosoida Annaa. ;)

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
« Reply #12 on: May 27, 2010, 18:08:37 pm »
 voivoi

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
« Reply #13 on: February 15, 2012, 22:16:04 pm »
Hölynpölyä. Yököttävyys tulee mukaan kuvioon vasta kun ei pidetä henkilökohtaisesta hygieniasta huolta- ei tarvi antaa kuona-aineiden kasautua.

;D