Author Topic: MIES, jossa silmä lepää?  (Read 4407 times)

tyttelityy

• V.I.P. MEMBER
  • "Vanhassa vara parempi!"
(No subject)
« Reply #15 on: September 01, 2003, 11:16:00 am »
Uteliaisuutta on on... miehissäkin näämä...   [Roll Eyes]  
noo mikäs siinä, jos kantti kestää!!   [thum]    [Wink]
-Kauneus on katsojan silmissä!-   

tyttelityy

• V.I.P. MEMBER
  • "Vanhassa vara parempi!"
(No subject)
« Reply #16 on: September 01, 2003, 11:22:00 am »
Tarkoitus oli että vain katsotaan miehenpuolikkaita, ei isketä tai vastaavaa! Siis vain mies, jota katsoo pitempään ei siis jotain renttua tai huonosti pukeutuvaa...   [Wink]  
Eihän niistä komeista uroista nyt välttämättä mitään miesystävää tulekaan kunhan katsellaan vain!!!   [Roll Eyes]    [Roll Eyes]  
Katsoa saa muttei koskea!!!!  [thum]    [thum]
-Kauneus on katsojan silmissä!-   

Sasu

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #17 on: September 02, 2003, 00:14:00 am »
[Embarrassed]  Komeiden miesten puolustukseksi:  [Embarrassed]  

Satun tuntemaan muutaman komean miehen, eikä heissä ole kyllä ollut nähtävissä noita piirteitä, joita Jukka tuossa mainitsi.
Lämpimiä ja upeita tyyppejä ovat!

Tosin puhun näistä komistuksista vain ystävä-tasolla, jolloin näkemykseni voi olla erilainen.

Minusta tuollainen ilkeys ja kylmyys voi olla kenelle tahansa tyypillistä, riippumatta ihmisen ulkonäöstä.

Nuoret pojankoltiaiset   [Razz]   , jotka eivät tiedä elämästä mitään, tulee mieleen noista Jukan lauseista.
Kyllä muistan itsekin pettyneeni moneen, moneen kertaan silloin joskus 10 vuotta sitten. Kaikenlaisia Kourokselta tuoksuvia kloppeja sitä tuli tapailtua.  [Razz]  

Pistän nuo pettymykset ja "poikien" huonon käytöksen nuoruuden piikkiin.
Olen kyllä nähnyt noiden poikien kasvavan miehiksi ja muutos on huima!

En tunne henkilökohtaisesti yhtäkään kaunista ihmistä, joka olisi ulkonäkönsä vuoksi ihmisenä jotenkin huonompi kuin kukaan muukaan!

Voihan se johtua toki siitäkin, että satun olemaan erityisen onnekas ja omaamaan niin mahtavia ystäviä!  [smlove]

Jukka Virtanen

• Guest
(No subject)
« Reply #18 on: September 02, 2003, 00:59:00 am »
No juu, ei saa yleistää missään nimessä. Yritin tätä kertoa, mutta en tainnut onnistua kovin hyvin... Kuten fiksuna tyttönä Sasu sanoi, ei se riipu aina ulkonäöstä.

Tämä tuttuni taitaa olla ns. idioottimagneetti, joka vetää puoleensa ko. miehiä. Ja kaikkeen on vielä selitys sekin, että mä taidan olla hieman ihastunut häneen ja mua ei taideta edes huomata...

Hän todella on minua muutaman vuoden vanhempi ja nämä "pojat" hieman alle kolmikymppisiä...joten nuoruuden piikkiin niitä ei saa.

Sasu on onnellisessa asemassa, kun on mukavia komistuksia lähellä. Minäkin olen kavereihini eritttäin tyytyväinen, mutta en aina heidän...

Onkohan mulla joku maanantai-masennus?

Sasu

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #19 on: September 01, 2003, 13:17:00 pm »
No voi, voi...

Sitten Jukka piristyy ja suuntaa katseensa parin viikon päähän Foster's Grid Girl-osakilpailuun , joka käydään 12.9. Turun Night Club Marilynissä!

Siellä näet "lavallisen" kauniita, hyväsydämisiä neitokaisia!  [love]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #20 on: September 01, 2003, 22:22:00 pm »
En kyllä käsitä tuota Brad Pitt-juttua. En näe hänessä yhtikäs mitään.
Toista on Ben Afflech, miten kirjoitettaneenkaan, ja Keanu Reeves ja Johnny Depp... tumma sen olla pitää.

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #21 on: September 02, 2003, 22:52:00 pm »
Mullekaan ei Brad Pitt kolahda, liikaa leukaperiä... Muutenkin on tosi vaikea nimetä, joka olisi mieleeni... Taidan olla nirso... Ei hetkauta noi suuren maailman kuuluisuudet!  [king]  Mutta palaan asiaan, jos keksin jonkun itseni mielestä namupalan!  [thum]

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #22 on: September 02, 2003, 22:54:00 pm »
Urheilijoissa on muuten paljon hyvännäköistä porukkaa, varsinkin italialaisia futareita...  [Razz]   Mutta muuten vaaleat miehet on mun makuun! Tää on hankala!

Anne.L

• Full Member
(No subject)
« Reply #23 on: September 03, 2003, 20:24:00 pm »
Tän kuun cosmon pin up-poika...  [Razz]  
Miksei niit kävelly yhtää Ruotsis vastaa kun olin lomailees...?

69

• Guest
(No subject)
« Reply #24 on: September 03, 2003, 23:17:00 pm »
NAISTEN JUTUT (Sallittu VAIN naisille.)

Stella

• Full Member
(No subject)
« Reply #25 on: September 04, 2003, 16:32:00 pm »
Hmm.. Vaikea kysymys..
Mä en välttämättä tykkää ns. kiiltokuvapojista. Siis miehestä joka on liian sliipattu ja ulkonäkökeskeinen.
Tunnen oloni tuskastuneeksi jos mieheltä kuluu runsaasti aikaa laittautumiseen ennen ulos lähtöä.
Mies saa näyttää mieheltä ja hänessä saa olla särmää! Ei sellasta kaunista, rikkoutumatonta ulkokuorta.
Kun mies kävelee vastaan, tsekkaan yleisen olemuksen ja silmät.
Niin ja athleettisuuskin on aina plussaa!... niin ja pakarat ja hampaat on hyvä olla mieluisat.   [thum]  
Huh, no löytyihän niitä silmää lepuuttavia tekijöitä.   [Wink]  

Loppupeleissä on kuitenkin paljon, paljon tärkeämpää millainen tyyppi mies on kuin se miltä hän näyttää.

skandaalimissi

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #26 on: September 05, 2003, 16:29:00 pm »
Hartioita ja reisiä!!!
kiitoskiitoskiitos!!!!!
Ja sellaiset silmät että vatsa vinkaisee ja polvet menee veteliksi!
Pari kertaa on näin käynyt ja nykyisen kanssa käy aina kun pitkän eron jälkeen näkee uudestaan.
Mieletön fiilis!  [smlove]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #27 on: September 06, 2003, 16:07:00 pm »
Tähdellisempi kysymys olisi että millaista miestä jaksaisitte kuunnella, vaikka loppuelämänne. Suurin osa miehistä on TYLSIÄ. Ulkonäkö auttaa tietenkin siinä, että jaksaa kuunnella tyhmiä juttuja pitempään kun on edes jotain katsottavaa. Mutta vaikka naama on nätti kuin mikä, miehen on oltava myös hauska ja puhelias, tarvittaessa hiljaakin. Ja tiedettävä mahdollisimman monista asioista mahdollisimman paljon.
Mummeli on hyvin vaativa, ja siksi eleleekin yksin.

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #28 on: September 08, 2003, 16:51:00 pm »
Joo, mummeli on oikeassa! Epäilempä, että nuo italialaiset futarit tuskin jaksaisivat olla ikinä hiljaa...  [thum]

Nora

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #29 on: September 09, 2003, 09:02:00 am »
Aika vaikea vastata, kun on niin paljon kaikkea mihin kiinnittää huomiota, mitä ei ole ennemmin tajunnutkaan, ennekuin mietin asiaa, mutta nyt koitan silti selventää nää mitkä osuus silmiin, koska siitähän oli kyse..:

Kokonaisuus ja elehtiminen/käyttäytyminen tietysti, mutta ne muut:

-Silmät ja kasvot
-Hiukset; pituus,tyyli
-Hampaat(!)
-Pituus JA vartalon sopusuhtaisuus
-Pukeutuminen (kengätkin)
-Sporttisuus on aika iskevä

Ja sitten jos ihan omaksi mieheksi ottaisi, niin voi voi kun lista kasvaisi vaatimuksista   [king]  ..Onneks ei tarvii enää miettiä moisia..  [smlove]