Author Topic: Miss Suomi 2002  (Read 10244 times)

IT

• ELITE MEMBER
(No subject)
« Reply #135 on: February 07, 2002, 01:57:00 am »

quote:
Originally posted by kaaporantanen:
Menen aina noissa Bobeissa sekaisin.

Tuo on ymmärrettävää ... eiväthän he ole Suomessa joka päivä telkkarissa niin kuin täällä.

Peppiliina

• Guest
(No subject)
« Reply #136 on: February 07, 2002, 09:28:00 am »
Miss Suomi 2002 -semifinalistit pyörähtelevät ilmeisesti parhaillaan tuomariston edessä. Olisi mukavaa kuulla, jos jollakin on sisäpiirin tietoa tilanteesta. Jäikö joku kokonaan pois? Ketä  aikaisemmin mainitsemattomia kilpailijoita osallistuu jne.?

Tämän päiväisen Iltasanomien mukaan ainakin Miss Miljoona -finaalissa kisannut Saara Hyrk olisi siellä mukana. Iltalehti kertoo, että ruotsalainen Bosson esiintyy Miss Suomi -finaalin artistina. Löytyykö lisää informaatiota?

[This message has been edited by Peppiliina (edited 07-02-2002).]

87

• Guest
(No subject)
« Reply #137 on: February 07, 2002, 11:05:00 am »

quote:
Originally posted by kaaporantanen:
Henna: älykkyys ei takaa empaattista ja välittävää luonnetta. Oli Hitlerkin huippuälykäs.

Kuinka mukavaa että rinnastat minut Hitleriin. Veikkaanpa että et kovin paljoa tiedä empaattisuudestani ja välittämisestäni. Sovitaanko siis että jätetään tuollaiset henkilökohtaisuuksiin menevät asiat tällä kertaa.

Se on nyt vaan niin, että olen kasvanut kesät maalla mummolassa lehmien kanssa enkä osaa asennettani sen takia muuttaa. Lehmät olivat elinkeino ja kyllä ne aina ennemmin tai myöhemmin teuraaksi joutuivat. En myöskään lähtisi rinnastamaan eläimiä ihmisiin.

Lähinnä minua tässä rassaa se, että vaadit muitakin ihmisiä toimimaan vakaumuksesi mukaisesti. Mielestäni ketään ei pidä väkisin muokata samaan muottiin minkä mukaan itse toimii, jokaisella on oltava valinnanvapaus. Jos minä olen valinnut olevani lihansyöjä en halua kenenkään vegaanin tulevan urputtamaan minulle, kuinka raaka ja tunteeton ihminen olen kun syön viattomia eläimiä joita on julmasti kidutettu. Vastavuoroisesti minä en mene urputtamaan suoraan esimerkiksi niille, jotka tupakoinnillaan pilaavat terveytensä ja hengitysilmani mm. ravintolassa. No okei, lähitutuille (esim. poikaystävälle) saatan asiasta joskus mainita mutta en silti pakota heitä muuttamaan elintapojansa sen takia että minä olen asiasta eri mieltä.

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #138 on: February 07, 2002, 11:52:00 am »
POIKAYSTÄVÄLLE???!!!

Kuulitteko tuon.

Sehän on uutinen.  

475

• Guest
(No subject)
« Reply #139 on: February 07, 2002, 13:36:00 pm »
kaikkien aikojen rumimmat missifinalistit on valittu. Joukossa oma antisuosikkini, ihanainen P-S. Eipä siis tarvitse katsoa kisoja tänäkään vuonna. Tuomaristoon voitaisiin vihdoin valita järkeviä ihmisiä, esim. Anne Pohtamo, Satu Östring-Procope, Riitta Väisänen ja muita entisaikojen missejä. Silloin vielä kauniit pärjäsivät.

Jarno

• Guest
(No subject)
« Reply #140 on: February 07, 2002, 13:48:00 pm »
Kyllä Hitler hyvin älykäs olikin, mutta kirjoittaja joka vertasi häntä Hennan älykkyyteen ei vain taida tietää ainakaan Hitleristä mitään. Naurettavin vertailu mitä olen ikänä kuullut kyseisestä henkilöstä.

Henna muuten on älykäs nainen.

87

• Guest
(No subject)
« Reply #141 on: February 07, 2002, 14:22:00 pm »
Niin minulla siis OLI joskus tupakoiva poikaystävä.  

475

• Guest
(No subject)
« Reply #142 on: February 07, 2002, 15:17:00 pm »
Aivan käsittämätöntä; semifinaalissa karsiutuivat pois sellaiset kaunottaret kuin Saara Hyrk, Taru Avantola, Oona Vels, Saana Anttila ja Suvi Hartlin. Meni usko suomalaiseen missi-instituutioon. Taas kerran. Finalistien taso on kamala. Samat vanhat naamat, Suomen Neito-kisoista tutut. Tänä vuonna kannatti näyttää hevosenpuolikkaalta niin pääsy finaaliin aukeni oitis.

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #143 on: February 07, 2002, 15:45:00 pm »

Mitä - onko ihan totta, että Taru Avantola on karsiutunut??? Hän oli minun ykkössuosikkini tällä hetkellä Miss Suomeksi! Voiko olla taas tuomaristo, jolla ei ole tajuakaan kauneudesta ja missin mahdollisuuksista pärjätä ulkomaiden kisoissa?? Ketkä ovat päässeet kymppijoukkoon???

286

• Guest
(No subject)
« Reply #144 on: February 07, 2002, 16:57:00 pm »
Siis nyt näyttä kyllä tosi pahalta noiden finalistien suhteen. Onko Makusen tuomarit lopullisesti seonneet? Suvi, Saara ja Tarukin karsiutuneet? Ostaisipa joku järkevä nää kisat vihdoinkin Makuselta, kyseessä on sentään Suomen kansainvälinen missimaine.

Diva

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #145 on: February 07, 2002, 17:21:00 pm »
Mummeli tuossa mainitsi eräiden kauniiden tyttöjen karsiutumisesta Miss Suomi finaalista..tuossa listassa oli kuitenkin yksi antisuosikkini, jonka en soisi kuuna päivänä pääsevän niinkin arvostetun kilpailun finaaliin. Tämä tyttö on nimeltään Oona Vels. Voisiko enemmän tavallisen tallaajan näköistä tyttöä olla. Käsitykseni mukaan Miss Suomeksi pitäisi valita sädehtivän kaunis gasellisääri, jolla olisi mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla. Pelkkä voitontahto ei valitettavasti riitä ja sitähän ystävämme Oona omistaa liiankin kanssa.

Uskomatonta minkälainen taso nykyään maamme suurimmissa kilpailussa on. Mikä niitä tuomareita oikein vaivaa, kun eivät ymmärrä naiskauneuden päälle. Kirkkainta kruunua pääsee tänä päivänä tavoittelemaan hyvinkin olemattoman näköiset typykät. Vaikka sanontahan kuuluu; kauneus on katsojan silmissä. Minulla on ainakin kiinnostus kisoja kohtaan hiipumassa. Ennen sitä sentään sai ihastella sädehtiviä ja hehkeitä naisia toisin kun nykyään, vaikka yllättäviä poikkeuksiakin löytyy. Toisaalta vain kolme häikäisevää kaunotarta riittää saamaan voittajien tiarat kutreilleen, mitäs väliä lopuilla seitsemällä finalistilla on? Näin ainakin ilmeisesti tuomaristo ajattelee.
Toivottavasti tänä vuonna saisimme missin, joka jäisi historiaan kenties toisena Anne Pohtamona..

286

• Guest
(No subject)
« Reply #146 on: February 07, 2002, 18:08:00 pm »

quote:
Originally posted by Diva:
Uskomatonta minkälainen taso nykyään maamme suurimmissa kilpailussa on. Mikä niitä tuomareita oikein vaivaa, kun eivät ymmärrä naiskauneuden päälle. Kirkkainta kruunua pääsee tänä päivänä tavoittelemaan hyvinkin olemattoman näköiset typykät. Vaikka sanontahan kuuluu; kauneus on katsojan silmissä. Minulla on ainakin kiinnostus kisoja kohtaan hiipumassa. Ennen sitä sentään sai ihastella sädehtiviä ja hehkeitä naisia toisin kun nykyään, vaikka yllättäviä poikkeuksiakin löytyy.
Toivottavasti tänä vuonna saisimme missin, joka jäisi historiaan kenties toisena Anne Pohtamona..

Veit sanat suustani Diva! Ja suomalaisten suurimpien kisojen tason lasku tuntuu olevan tuomarien syytä. Tosikauniita naisia olisi semifinaaleissa tarjolla, mutta suurin osa pudotetaan pois loppukisoista. Ja samaa mieltä näyttävät olevan monet muutkin. Myös itselläni kiinnostus laskee kuin lehmänhäntä ja näyttää siltä että pian on meikäläisen aika sanoa goodbye kotimaisten kisojen seuraamiselle. Tätäkö Makusen jengi kansalaisilta haluaa?

Mutta että suomalaiset nyt saisivat missin joka jäisi historiaan toisena Anne Pohtamona. Tästä joukosta? Ei ikinä.

vihrea

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #147 on: February 09, 2002, 18:08:00 pm »
Totta turiset kaaporantanen

Anne.L

• Full Member
(No subject)
« Reply #148 on: February 15, 2002, 16:06:00 pm »
Minua ihmetyttää myös se, että Saana Anttila karsiutui joukosta pääsihän hän sentää 15-joukkoon!!
Kummaa touhuu...Ja tämä Stellakin viä ei oo totta, <--hän olisi kropaltaan ja (missi)luonteeltaan minun mielestäni ollut varteenotettava finalisti!

Veli Hopea

• Guest
(No subject)
« Reply #149 on: February 17, 2002, 00:32:00 am »
Miss Suomi on joko Sara Enlund tai Katariina Kulve. Tämän päivän IS:lla näkyy olevan varma ennakkotieto asiasta.